چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

طراحی سایت فروشگاهی !!!! امروزه چشم انداز بسیاری از کسب و کارها نسبت به گذشته تغییر کرده و و با روند رو به رشد اینترنت و تکنولوژی مشاهده می کنیم که کسب و کارهای سنتی آرام آرام روبه مدرن شدن و تقویت شدن بصورت اینترنتی و فروش و افزایش درآمد از طریق ابزارهای هوشمند آنلاین هستند. این مسیری است که در راستای رسیدن به این افق می بایست که طی شود.

کسب‌وکارهایی که در دنیای آنلاین برای خود جایگاهی را درست نکرده اند، محکوم به از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان خود هستند. در حقیقت امروزه اگر سعی نکنید که بسمت بازار آنلاین قدمی بردارید ناخواسته به رقبای خود این فرصت را داده اید تا با سرعت زیادی از شما پیشی بگیرند. با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود در جهت معرفی محصول با جزئیات کامل و فروش محصولات بصورت آنلاین کاری است که امروزه برای کاربران جا افتاده و روز به روز با اقبال بیشتری مواجه می شود. در کنار طراحی سایت فروشگاهی خود می بایست که بستر ارتباطی خود با مشتریان ازطریق فضای مجازی با ابزارهایی همچون اینستگرام، تلگرام و... برقرار باشد. این ارتباط ها به مشتریان شما پیوند برقرار می کند و همچون طنابی می ماند که یک سبب می شود شما را در لحظات نیاز سریعتر و بهتر پیدا نماید.


اهمیت داشتن وب سایت فروشگاهی برای کسب و کار ها؟

طراحی سایت فروشگاهی یک اقدام هوشمندانه و دوسربرد است. و از دومنظرمیتوان به این معقوله بپردازیم:

مزیت هایی که یک وب سایت فروشگاهی برای فروشنده دارد:

1-    فروش محصولات بصورت تمام وقت و 24ساعته
2-    امکان دسترسی به مشتری های بیشتر
3-    افزایش فروش و درصد سود بالا از فروش محصولات
4-    گسترش و بزرگ کردن برند
5-    تعریف تخفیف های متعدد، زمان دار
6-    تهیه گزارش های متعدد
7-    بررسی رفتار مشتریان
8-    کاهش وحذف هزینه های اضافه
9-     و...

مزیت هایی که یک وب سایت فروشگاهی برای مشتری دارد:

1-    مشتری این حس خوب را دارد که در کمال آرامش می تواند در بهترین زمان ممکن بهترین کالای مورد نیاز را بخرد.
2-    صرفه جویی در زمان
3-    صرفه جویی در هزینه
4-    امکان مقایسه کالا با کالا های مشابه و یا همان کالا که با گارانتی های مختلف صادر می شود.
5-    دردسترس بودن فروشگاه آنلاین در هر زمان از شبانه روز

وب سایت فروشگاهی فضایی را برای مشتری مهیا می کند که به راحتی و در کسری از ثانیه محصول مورد نیاز خود را جستجو نماید و حتی با محصولان مشابه مقایسه کرده و در زمان هایی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارد از نظرات مخاطبان استفاده نماید ودر خرید خود با اطمینان خاطر بیشتری اقدام نماید.

طراحی یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای چه فاکتورهایی باید داشته باشد؟

یک فروشگاه اینترنتی دروهله اول می بایست ظاهری زیبا و کاربر پسند داشته باشد که در نگاه اول هر کاربری را به خود جذب نماید. باید طوری باشد که کاربر از ماندن در سایت احساس عذاب نداشته باشد. در گام بعدی باید از تکنیکال و اصول برنامه نویسی  حرفه ای بهره برده  و اصول سئو در کدنویسی کاملا رعایت شده باشد. شرکت فنی مهندسی هیرکانا با همراهی تیم فنی، جوان و متخصص خود در راستای ارائه خدمات عالی همواره این هدف را داشته تا بهترین کار را به مشترین خود تحویل دهیم. درضمن برای اینکه یک سایت در نتایج گوگل رتبه مناسبی بگیرد می بایست که بهینه سازی شده و تولید محتوای قوی و درستی شود. که تیم دیجیتال مکارکتینگ هیرکانا در راستای هرچه بهتر کردن سئو سایت و برندینگ ، فضای مجازی و سوشال مدیا و... خدمات عالی را ارائه میدهد.

چگونه میتوان یک وب سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود سفارش داد؟

ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و درآمدزا می تواند بسیار هوشمندانه باشد. در صورتی که رقیبانتان هنوز وب سایت فروشگاهی خود را اندازی نکرده اند، راه اندازی وب سایت فروشگاهی می تواند باعث اوج گیری کسب و کار شما نسبت به رقیبان شود.شما می توانید همین امروز برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی کسب و کارتان اقدام کنید. برای دریافت مشاوره و آغاز کردن با یک برنامه ریزی کاملا دقیق و استراتژیک برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با ما تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط را مطالعه کنید:

یک وب سایت فروشگاهی چه امکاناتی باید داشته باشد؟
>> مزایا و معایب طراحی سایت فروشگاهی
>> طراحی وب سایت سوپر مارکت اینترنتی در گرگان
>> طراحی سایت در گرگان