انتخاب بهترین هاستینگ از میان شرکت های هاستینگ برای هر شخصی قطعا کار ساده ای نمیتواند باشد. کما اینکه شما پس از راه اندازی وب سایت خود می بایست به این مسائل توجه داشته باشید که خرید هاست پرسرعت از فاکتورهای مهم و کلیدی سایت پرسرعت است. و اینجاست که شرکت هاستینگ خوب با خدمات عالی و پشتیبانی 24ساعته مهم می شود و شما باید برای بقاءکسب و کار آنلاین خود بهترین انتخاب را داشته باشید. هیرکانا مگ در این مقاله قصد دارد ازمیان شرکت های مختلف، بهترین شرکت های هاستینگ ایران را در سال 1402 معرفی نماید.

سوالات متداول :

  • بهترین هاست وردپرس چیست؟
  • پرسرعت ترین هاست ورد پرس کدام است؟
  • برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چه هاستی را باید خریداری کنیم؟
  • چه هاستی بالاترین آپ تایم را دارد؟
  • از نظرسئو هاست خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • هاست ایرانی بخریم یا هاست خارجی؟

 

فاکتورهای یک هاست خوب چیست؟

فاکتورهای زیادی هستند که بیانگر یک هاست خوب و ایده ال می باشند که در در ابتدای مقاله بطور مختصر آنها را لیست کرده ایم:

15-شرکت-برتر-هاست-ایران-برای-سال-1400-بررسی-و-راهنمای-خرید-همراه-با-کد-تخفیف

در ادامه بطور مفصل با این مطالب آشنا خواهید شد. در این مقاله قصد داریم به 15 هاست برتر ایران بپردازیم.

هاست چیست؟

هاست یکی از مهمترین بخش های راه اندازی یک وب سایت است. ازاین رو انتخاب هاست و دامنه باید بسته به کارکرد، به درستی انجام گردد. که ازین بابت بعضی ازشرکت های ارائه دهنده سرویبس دراین زمینه برای مشتریان خود شرایط ویژه ای در اختیار گذاشته اند. ما قصد داریم در این مقاله 10 تا از بهترین شرکت های هاست هاستینگ ایران را به شما معرفی کنیم. و نکاتی ارزشمند از بهترین شرکت هاستینگ در اختیار شما بگذاریم.

 

چرا باید بهترین هاست را برای وب سایت خود خریداری کنیم؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم انتخاب درست هاست و دامنه جزء مسائل ابتدایی و بنیادی در راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی است! در قیاس با دامنه، هاست مناسب نقش کلیدی تری در بقا و رشد یک سایت اینترنتی دارد. پس سعی کنید در انتخاب دامنه و هاست، به درستی اقدام نمایید، انتخابی که اگر به درستی انجام نشود می تواند به سرعت کسب و کار اینترنتی (سایت اینترنتی و فروشگاه آنلاین) شما را زمین بزند.

 

اگر برای از شرکت های هاستینگ معتبر خریداری نکنیم چه ضرری خواهیم کرد؟

مهمتر از اینگه شما بهترین هاست را برای سایت خود انتخاب کنید، این است که بهترین هاست وردپرس یا هرچیزی را از بهترین شرکت فروش هاست خریداری کنید. ویژگی های کلی یک شرکت هاستینگ خوب این است که :

  • پشتیبانی 14 ساعته داشته باشد.
  • در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی تیکت مشتریان خود باشد.
  • برای جابجایی دیتا وقطعی سایت از قبل هماهنگ کند و بهترین زمان را باتوجه به زمان بندی مشتری خود تنظیم کند.
  • بهترین راهنمایی را به مشتری کند و مطابق با نیاز مشتری ثبت سفارش نماید.

اگر برای انتخاب هاست، خوب و هوشیار عمل نکنید، می بایست که این انتظار را داشته باشید که هر روز مسائلی برای وب سایت تان پی بیایید که اثرات منفی بر سئو سایت شما و رضایت مندی مشتریان شما داشته باشد. اتفاقاتی همچون:

  • افت سرعت
  • بالا نیامدن و یا از دسترس خارج شدن سایت و...

که طبیعتا اثر منفی و مستقیمی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت. در مقابل یک هاست خوب می تواند سکویی باشد برای پرواز شما و تمامی پارامترهای خوب (مثل: سرعت خوب ، عدم قطعی سایت و... ) جهت رضایتمندی کاربران را داشته باشد.

 

چه نکاتی را باید برای انتخاب یک شرکت هاستینگ خوب رعایت نمود؟

برای انتخاب بهترین هاستینگ باید : فضای میزبانی که خریداری میکنیم اولا از شر کت های معتبر ارائه شود و از لحاظ سرعت، آپ تایم بودن، کیفیت و امنیت تضمین شده باشد. برای خیلی از افراد قیمت تاثرگذارتر از باقی فاکتورها بوده و به سادگی محصولی را انتخاب می کنند که از سایر موارد ارزانتر باشد، در نتیجه نه‌ تنها با مشکلات زیاد و نداشتن پشتیبانی خوب روبه‌رو شده‌اند، بلکه به دلیل معتبر نبودن ارائه‌دهنده‌ی هاست، سایت آنها به یک‌باره از دسترس خارج شده است.

در ارائه ی هاست شرکت ها به دوصورت این کار را انجام می دهند، یا از دیتاسنترهای داخل ایران و یا خارج ایران میزبانی می شوند. که معمولا هاست‌های خارجی از سرورهای آلمان، فرانسه و کانادا هستند. و این نکته ها قابل تامل است که هاست‌های ایرانی در شرایط مشابه نسبت به نمونه‌های خارجی نسبتا قیمت بالاتری دارند.
در این مطلب به بررسی ویژگی‌های یک هاست خوب می‌پردازیم و در ادامه 10هاست برتر و بهترین ارائه‌دهندگان هاست در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد و از نقاط ضعف و قوت آنها خواهیم گفت. یادتان باشد برای انتخاب یک هاست خوب باید تمامی موارد را متناسب با خواسته و نیاز خود در نظر بگیرید.

 

فاکتورهای مهم مشخصات و ویژگی های یک هاست پرسرعت و خوب

1-فضای هاست (فضای میزبانی)

فضایی است که شرکت های هاستیک بسته به نیاز مشتری بصورت اشتراکی و اختصاصی در اختیار متقاضیان خود قرار می دهند. باید توجه داشت که میزان درخواست ما بستگی به نوع سایتی دارد که راه اندازی می کنیم. اگر سایت ما از نوع سایت های سایت های دانلودی باشد، طبیعتا باید فضای میزبانی با حجم بالا را درخواست بدهیم. که هرچه حجم فایل های میزبانی ما بیشتر باشد، هزینه یبیشتری باید پرداخت نماییم. که در قالب پلن های مختلف مطرح می شود.

فضای میزبانی بیشتر = هزینه ی هاستینگ بیشتر

2- منابع سیستم

هاست ها باید این قابلیت را داشته باشند که بتوان از امکانات و افزونه‌های متعدد استفاده کرد. خیلی از هاست ها به دلیل عدم توانایی و پایین بودن کیفیت به محض اینکه میزان مصرف از یک حدی بیشتر شود اصطلاحا دان شده و می خوابد! پس پیش از خرید هاست خود، حتما تحقیق کافی را در رابطه استفاده از منابع سیستم کرده باشید.

3-پهنای باند

همه ی ما معنا ومفهوم پهنای باند  را سرعت اینترنت میدانیم. و آگاهیم که هرچه پهنای باند بیشتر باشد، سرعت اینترنت بیشتر است. و در حقیقت پهنای باند و سرعت اینترنت با یکدیگر ارتباط مستقیم  دارند. اما منظور از پهنای باند در اینجا سرعت اینترنت در هنگام ارسال ودریافت اطلاعات و بصورت آنلاین می باشد. که پهنای باند مقدار ترافیک مصرفی وب سایت شماست. پهنای باند برحسب گیگا بایت محاسبه می شود. و اگر سایت پربازدیدی دارید، بهتر است که پهنای باند را جدی گرفته و در انتخاب آن وسواس بخرج دهید. چرا که اگر در ادامه کار متوجه شوید که پهنای باند انتخابی، جوابگوی کار شما نیست، مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای ارتقا یا جابه‌جایی سایت شوید.

4- آپ تایم (Up Time) یا زمان دردسترس بودن هاست

انتظار ما از میزان رضایتمندی ما برای در دسترس بودن یه هاست خوب، 99.9 درصد می باشد. این هعدد یعنی خیال راحتی، سایت شما اصلا قطعی نخواهد داشت. عدم پایداری یک هاست در آپ تایم بودن، خود میتواند لطمه های بزرگی به اعتبار شما بزند. اکثرشرکت های ارائه دهنده هاست، مدعی هستند که هاست آنها قطعی ندارد. که شما می توانید تست آپتایم بودن سایتتان را با استفاده از ابزارهای مخصوص بررسی نمایید. تا مطمئن شوید که شرکت ارائه‌دهنده‌ هاست تا چه اندازه در ادعای خود صادق بوده است.

5-ادمین یا بخش مدیریت

هر هاستی یک بخش ادمین هم دارد که این بخش هرچه رابط کاربری آسانتری داشته باشد مثل سی پنل (CPanel) از اقبال بیشتری هم برخوردار است. هاست cpanel بدلیل کاربری آسانتر، طرفداران بیشتری نیز دارد.
در ایران، هاست هایی که شرکت های هاستینگ ارائه می دهند، اکثرا از دو پنل دایرکت ادمین (Direct Admin)  و سی پنل (CPanel) استفاده می کنند. اما بنا به دلایلی همچون: سادگی کارکردن، رابط کاربری مناسب برای تازه کارها رضایتمندی کل، به سمت سی پنل است. اما در کنار این دو پنل مدیریتی محبوب، پنل مدیریتی پلسک (Plesk) وجود دارد. که مختص میزبانی وب سایت های مبتنی بر ویندوز که با زبان Asp.net نوشته شده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

6- پشتیبان‌گیری

هر چند وقت یک بار لازم است تا از سایت خود و اطلاعات موجود در آن که روی هاست قرار دارد نسخه‌ی پشتیبان یا به اصطلاح بکاپ تهیه کنید. البته این تنها کار شما نیست و شرکت هاستینگ نیز باید به طور دائمی و خودکار از سایت شما به طور کامل نسخه‌ پشتیبانی تهیه کند. که البته این اتفاق زمانی پیش خواهد افتاد که هزینه ی بیشتری برای انجام منظم این کار رخ دهد.

7-قابلیت اضافه کردن چند دامنه به یک هاست ( چند دامینی)

بعضی از هاست ها این قابلیت را ندارند که چند دامنه بتوان بر روی آنها ثبت کرد و برای هر هاستی یک دامنه ی مشخص می توان ثبت نمود. اما اگر بخواهید در آینده برروی فضای میزبانی که خریداری کرده اید، چند سایت فعال داشته باشید، هاست شما باید قابلیت اضافه کردن دامین را داشته باشد. به این نکته هم توجه کنید که شرکت های هاستینگی که مدعی اضافه کردن تعداد نامحدودی دامنه هستند، قطع به یقین از هاسینگ بی کیفیت بهره می برند. این را تجربه می گوید!

8- ساب دامین (Sub domain)

قابلیت استفاده کردن از زیردامنه. که این قابلیت در زمان خرید هاست فعال می گردد.

9- امنیت سرور

امنیت سایت ما مستقیما وابسته به امنیت سروری بستگی دارد که هاست سایتمان را از آن تهیه کرده ایم. سرور میزبان نباید به سادگی هک شود. در صورتی که این اتفاق پیش بیاید، شما باید قید سایت واطلاعاتتان را بزنید. و برای اینکه استرس این را نداشته باشید حتما حتما باید از سرویس های میزبانی معتبر، سرویس بگیرید.

10 - گواهینامه امنیتی SSL

گواهینامه ی SSL ارتباط مستقیم با امنیت سایت شما دارد. که مربوط به فعال بودن پروتکل https روی سایت شما است. اگر قرار است که وب سایت شما قابلیت پرداخت آنلاین داشته باشد، حتما باید این گواهینامه امنیتی SSL را فعال کنید که اینکار بصورت رایگان توسط شرکت های ارائه دهنده سرویس فعالسازی می شود. ضمن اینکه SSL روی سئوی سایت نیز موثر است.

11- پشتیبانی 24/7

بسیاری از شرکت‌های هاستینگ مدعی ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته هستند که البته در واقع این گونه نیست و تنها برخی شرکت‌ها به این موضوع پایبند هستند.در ادامه 15 هاست برتر ایران و شرکت ارائه‌دهنده فضای میزبانی را به شما معرفی می‌کنیم که برایند فعالیت آنها از نظر قیمت، کیفیت، پشتیبانی، پایداری، تنوع خدمات و پلن‌ها، امنیت، داشتن سرورهای قدرتمند و سابقه‌ی درخشان فعالیت در سطح بسیار خوبی قرار دارد و نمره‌ قابل قبولی می‌گیرند.

12- زبان برنامه‌نویسی و سیستم مدیریت محتوا و پایگاه داده

بهترین کار این است که هاستی را بخرید که برای سیستم مدیریت محتوای شما بهینه شده باشد. معمولا سایت لینوکسی با زبان PHP  یا سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا مشکلی ندارد. نوع پایگاه داده‌ای که روی هاست شما ارائه می‌شود نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. فرقی نمی‌کند قصد خرید هاست لینوکس یا هاست ویندوز داشته باشید، مهم این است که بتوانید به طور هم‌زمان روی هاست خود از چند پایگاه داده یا دیتابیس پشتیبانی کنید. 

 

معرفی و مقایسه بهترین هاست ایران

برای داشتن بهترین هاست و خرید هاست پرسرعت برای وب سایت خود این حق شماست که بهترین تجربه را از خرید هاست در ایران داشته باشید. بهترین سایت خرید هاست و یا بهترین شرکت هاستینگ در ایران کدام است؟ شرکت های متعددی در ایران هستند که در کنار خدمات متنوع ارائ دهنده سرویس های هاستینگ هم نیز می پردازند. که در ادامه بطور مفصل به انواع شرکت های برتر فروش هاست (HOST) و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت:
 

15-شرکت-برتر-هاست-ایران-برای-سال-1400-بررسی-و-راهنمای-خرید-همراه-با-کد-تخفیف3

# 1- هاست نگار

این شرکت در سال 82 با نام تجاری گروه آفتاب فعالیت خودرا آغاز کرده و در سال 85 باتوسعه کسب و کارخود تحت عنوان گروه نرم افزاری ترانه و درادامه درسال 1387با تاسیس یک شرکت با عنوان شرکت فناوری اطلاعات رایانگار رادین نامدار آغاز به فصل جدید کسب و کار خود با نام تجاری هاست نگارانتخاب نموده . واین جمله را نیز میتوان گفت که این شرکت را می توان یکی از قدیمی ها وبا سابقه ترین های میزبانی وب ایران دانست.

تنوع خدمات در ارائه سرویس این شرکت یکی از نکات بارز سرویس دهی شرکت هاست نگار است. هاست نگار انواع هاست با گواهینامه ssl را ارائه می دهد. که مناسب برای افرادی است که میخواهند سرویس های مختلفی را خریداری نمایند. که قطعا خرید چند سرویس ازیک شرکت بهتر از خرید چند سرویس از چند شرکت است. همچنین شرکت هاست نگار برای جلوگیری از حملات DDoS نرم افزار امنیتی و سخت افزار آنتی دیداس در نظر گرفته شده است.که در صورت مورد حمله قرار گرفتن، می توانید  به کمک این کار، در برابر حملات ایمن خواهد ماند.

هاست نگار بر روی بیشتر سرویس های میزبانی خود ( حتی سرویس های میزبانی سایت ساز)، می‌تواند انتخاب خوبی برای سایت با هر تعداد بازدید کننده باشد. همچنین هر12 ساعت با بکاپ گیری از سایت شما، این خیال راحتی را به مشتریان خود می دهد تا هرگز نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشند. و از این نظر یکی از پرقدرت‌ترین هاست‌‌های ایرانی است. طبیعتاً با این ویژگی خوب شما مجبور به پرداخت هزینه‌ی زیاد برای خرید VPS یا ترافیک اینترنت نخواهید بود.

بطور جزء، سرویس‌های این شرکت در انواع هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست ابری و سایر خدمات دیگر از جمله گواهینامه امنیتی SSL، پنل اس‌ام‌اس، لایسنس نرم افزاری و… معطوف شده است. در برخی سرویس‌ها نیز می توانید با استفاده از یک هاست 4 سایت را میزبانی کنید. در صورتی که به دنبال خرید هاست مطمئن برای هر نوع سایتی هستید، هاست نگار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مزایای هاست نگار:

  • پهنای نامحدود
  • امکان میزبانی چند سایت روی یک هاست
  • ارائه هاست ابری ویژه
  • ارائه سرویس میزبانی ویژه وردپرس
  • پهنای باند نامحدود
  • هارد پر سرعت NVMe
  • ارائه SSL رایگان
  • بیمه سرویس ها توسط بیمه پارسیان
  • ضمانت بازگشت وجه تا ۱۰۰ ساعت پس از خرید سرویس
  • Anti DDoS سخت افزاری
  • تهیه بک آپ هر ۱۲ ساعت

نقاط ضعف :

  • پشتیبانی متوسط

 

 

1- ایران سرور-15-شرکت-برتر-هاست-ایران-برای-سال-1400-بررسی-و-راهنمای-خرید-همراه-با-کد-تخفیف

# 2- ایران سرور

این شرکت را می توان یکی از اولین و قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده ی هاستینگ و سرور اختصاصی در ایران دانست که از سال 1381 فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده. سایت های وردپرس معمولا به گونه ای هستند که با گذر زمان و افزایش بازدید میزان مصرف منابع بیشتر و بیشتر می شود. ایران سرور برای رفع این مشکل سرویس هاست مخصوص وردپرس به همراه پشتیبانی اختصاصی وردپرس ارائه می‌دهد. در کنار خدمات اشاره شده، شرکت ایران سرور ارائه دهنده ی هاست ابری نیز است. سرویس های میزبانی ابری این مزیت را  دارند که هیچگاه از دسترس خارج نمی شوند و به نوعی از پرقدرت ترین هاست های قابل سفارش هستند.

تجربیات و نظرات کاربران از استفاده  ایران سرور

ایران سرور با سایت های بزرگ ایران از جمله : دیجی کالا، کافه بازار، دیوار و شیپور همکاری ارائه سرویس و پشتیبانی دارد. نکته ی قابل تاملی که وجود دارد این است که این سایت های محبوب دارای ترافیک بالایی بوده و نشان دهنده ی این موضوع است که سرورهای قدرتمند ایران سرور روزانه بدون هیچ مشکلی از پس این همه درخواست برمی آیند.

در ادامه تجربه ی یکی از مشتریان ایران سرور در یکی از سایت های بزرگ اشاره شده را می خوانیم :

پشتیبانی عالی و  بموقع دوستانمان در شرکت ایران سرور مثال زدنی است . به گونه ای که حتی در روزهای تعطیل هم ما مزاحم این دوستان شدیم و در سریع ترین زمان ممکن هم مشکل ما رفع گردید.

در یکی دیگر از موارد  در روز ۲۹ اسفند در حین انتقال سایت جدید از زیردامنه به دامنه اصلی یکی از افراد تیم طراحی ما به اشتباه یکی از پوشه های اصلی سایت را حذف کرد و سایت به طور کامل از دسترس خارج شد. بالافاصله با تماس با تیم ایران سرور درخواست آخرین بکاپ موجود را داشتیم، اولش فکر کردیم ممکنه چون آخرین روز سال و تعطیلات هست تمام برنامه‌ها به هم بریزه و نتوانیم سایت را نجات بدیم ولی در کمال تعجب بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ ما را دادند و آخرین بکاپ که برای ۳ روز قبل بود را در اخیارمون گذاشتند و عملا اعتبار اون سایت را نجات دادند.

ازلحاظ پشتیبانی فنی میشه گفت حرفه ای و سریع العمل هستند. قطعا به این حرف اعتقاد داریم که پشتیبانی حرفه ای مهمترین امتیاز برای هاستینگ حرفه ای و مطمئن هست.

در تجربیات دیگر حتی در مواردی که پشتیبان از طریق تیکت متوجه منظور ما نمیشد بالافاصله با تماس تلفنی اصل مشکل را از ما جویا می‌شد. درمورد دیگر اینکه، حتی در زمان خواب مثل 4 صبح هم جواب تیکت های ما بوده اند. و واقعا پشتیبانی آنها 25 ساعته اشت.

شاید با مشاهده قیمت های هاست در سایت ایران سرور جا بخورید، اما مطمئن باشید هیچ گرونیی بی دلیل نیست. ایران سرور عامل فروش بعضی از دامنه های خاص بصورت انحصاری است. واز طرافی سرویس های هاستینگ و سرورهای بسیار قدرتمندی وبا کیفیتی که ارائه می دهد که دلیل بر قیمت بالاتر سرویس‌های میزبانی این شرکت است.

نکته ی بعدی که بسیار حائز اهمیت است، سرعت لود سایت های میزبانی است. برای وردپرسی ها که ازهاست های مخصوص به آنها استفاده میشه از هاردهای نسل جدید Nvme با قابلیت سرعتی چند برابری نسبت به هاردهای ssd   بهره میبرند.  که همچنین بر روی Raid10  و وب سرور لایت‌اسپید) سرعت ۵ برابری نسبت به بقیه وب سرورها داره) استفاده می‌کنند؛ این ها عواملی بودند که سرعت کار در هاست های ایران سرور را چندین برابر کرده و سبب تمایز با سایر رقبا شده.

ازآنجا که سرعت لود شدن سایت ها برای نتایج سئو از اهمیت بالایی برخورداراست، پیشنهاد من به شما این است که اگر سایت ورد پرسی دارید از این سرویس ایران سرور استفاده نمایید حتما. چون برای گوگل، سرعت سایت خیلی اهمیت دارد.
نکته قابل ذکر این هست؛ درست است که سرویس های هاست ابری و ورد پرس شرکت ایران سرور از قیمت های بالایی بهرهمند می شوند، اما باید خیالتان کاملا راحت باشد که هرگز سایتتان از دسترس خارج نخواهد شد.

حمایت از کسب و کارهای نوپا و ارائه هاست رایگان

شما می توانید باارائه کسب وکار و ارسال بوم کسب وکار خود به پشتیبانی ایران سرور و با تایید کارشناسان مربوطه، می‌توانید سرویس میزبانی رایگان دریافت کنید.

ثبت نام جهت دریافت هاست رایگان

ارائه هاست به همراه سایت ساز برای افرادی که هیچ دانش برنامه نویسی‌ای ندارند.

سایت ساز ایران سرور برایورد پرسی ها

ایرانسرور در سال 98 از سرویس جدیدی باعنوان سایت ساز ایران سرور بر روی پلتفرم وردپرس معرفی کرد. هسته یآن وردپرس بوده و تمام پلاگین های محبوب و کاربردی وردپرس بطور پیشفرض نصب شده. بر روی هاست‌های ابری میزبانی می‌شود که بیشترین سرعت و بالاترین سطح امنیتی را دارد.

شرکت ایران سرور از قدیمی‌ترین میزبانی‌های وب در ایران هست و همانطور که از نام این شرکت مشخص است بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه سرور اختصاصی و مجازی گذاشته است. اما خدمکات دیگری همچون (SSL)، ارائه خدمات ارزی و فروش لایسنس نرم افزار، سایت ساز و... ارائه میدهد.
این شرکت بر خلاف سایر شرکت‌ها انواع مختلفی از هاست را ارائه می‌کند که شامل هاست ابری، هاست پرستاشاپ، هاست وردپرس، هاست پر بازدید، هاست میزبانی ایمیل هستند. و همچنین ارائه ی سرویس های متنوع و مختلف همچون ارائه گواهینامه‌های امنیتی(SSL)، ارائه خدمات ارزی و فروش لایسنس نرم افزار. همین تنوع بالا در ارائه ی خدمات باعث شده که مشتری علاوه براینکه انعطاف بالایی در خرید هاست مطابق با نیاز خود داشته باشید و از بهترین منابع استفاده کند. متقابلا ایران سرور هم توانسته طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب کند.

مزایای ایران سرور:

  • ارائه سرویس های بسیار متنوع
  • ارائه سرویس اختصاصی برای سیستم های جوملا، پرستاشاپ و وردپرس
  • استفاده از هاردهای نسل جدید NVMe+Raid10 مناسب سیم های ورد پرسی (تا 24 برابر پرسرعت تر از هاردهای ssd)
  • پشتیبانی سریع و به موقع در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل (24/7)
  • ارائه سرویس های با آپ تایم 99.99 درصد
  • ارائه آنتی DDos  و سیستم های امنیتی نرم افزاری و سخت افزاری بالا برای سرویس های میزبانی مشتریان
  • پنل کابری کاربر پسند
  • پنل کاربری ساده
  • بکاپ هفتگی
  • 7 روز گارانتی بازگشت وجه

معایب ایران سرور:

  • قیمت گذاری بالا سرویس ها
  • عدم ارائه سرویس SSL بصورت رایگان

 

10 شرکت برتر هاستینگ ایران و بهترین هاست وردپرس برای سال 1403 3

# 3- لیمو هاست

لیمو هاست یکی دیگر از بهترین هاستینگ های ایرانی است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده طیف وسیعی از خدمات باکیفیت را در زمینه میزبانی از وب ارائه کرده و نیازهای متنوع کاربران و صاحبان کسب و کارهای آنلاین را پوشش داده است.

اگر بخواهیم نگاهی کلی به محصولات و خدمات لیموهاست داشته باشیم، می توانیم این موارد را نام ببریم:

  •  هاست اشتراکی: مناسب برای وبسایت های کوچک و متوسط
  • هاست ووکامرس: مخصوص فروشگاه های آنلاین کوچک تا متوسط
  • هاست وردپرس: بهینه سازی شده برای وبسایت های وردپرسی
  • هاست لینوکس: مخصوص سیستم عامل های لینوکسی
  • سرور مجازی: منابع اختصاصی برای وبسایت های پر مخاطب
  • سرور اختصاصی: قدرت و انعطاف پذیری بالا برای وبسایت های بزرگ
  • سرور فروشگاهی: مناسب فروشگاه های اینترنتی پر ترافیک و بزرگ
  • سرور ابری: زیرساخت های ابری منعطف و ابری نامحدود
  • هاست دانلود: پهنای باند نامحدود و فضای ذخیره سازی زیاد برای میزبانی از فایل ها
  • هاست ایمیل: برای فعالسازی آدرس ایمیل سازمانی

لیمو هاست از نظر قیمت خدمات، یکی از منصفانه و مقرون به صرفه ترین قیمت گذاری ها را در بین تمام هاستینگ ها دارد. تیم پشتیبانی فنی و همیشه آنلاین لیمو هاست، ۲۴ ساعته و با کمترین معطلی، از طریق تیکت، چت آنلاین و تماس تلفنی، آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان است. تمام سرویس های لیمو هاست، روی قوی ترین و به روز ترین زیرساخت ها اجرا می شوند؛ برای همین، شما هیچ نگرانی ای درباره امنیت، سرعت که دو فاکتور مهم در انتخاب بهترین هاستینگ ها محسوب می شود، ندارید.

مزایای لیموهاست:

  • قیمت مناسب
  • ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
  • پشتیبانی قوی و حرفه ای ۷/۲۴
  • گارانتی آپتایم ۹۹.۹ درصد
  • فضای ذخیره سازی و پهنای باند بالا
  • راه اندازی سریع و بی دردسر
  • گواهینامه ssl رایگان بر روی همه پلن ها
  • بکاپ گیری خودکار و منظم هفتگی از دیتابیس و فایل ها
  • راهکار ها و قابلیت های امنیتی یکپارچه (شامل فایروال، آنتی ویروسها، آنتیدیداس و...)
  • ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
  • پنل کاربری ساده و کاربر پسند
  • استفاده از جدیدترین نسل سخت افزار ها مثل پرسرعت NVMe
  • ارائه الیسنس اورجینال الیت اسپید
  • تکنولوژی کش بهینه شده

معایب لیموهاست:

  • قیمت نسبتاً بالا در برخی پنل ها

 

خرید بهترین هاست ایران

# 4- نت افزار

شرکت نت افراز با فعالیتی نزدیک به 10 سال سابقه توانسته از جمله هاستینگ‌های محبوب در سطح کشور باشد شرکت نت افزارکه در کنارفعالیت اصلی خود که فروش هاستینگ بود ثبت دامین را هم نیز انجام می دهد. نت افزار هم در ارائه سرویس، به کیفیت خوب، پایداری سرویس وامنیت بالای مشتریان خود اهمیت بالایی داده و این شعاری است که از یک سایت شخصی کوچک تا یک سرئیس بزرگ، براین شعار پافشاری دارد. دلیل محبوبیت نت فزار می تواند، دلیل این محبوبیت علاوه بر پشتیبانی خوب، ارائه هاست با فضا و سرعت مطلوب باشد. نت افزار هم با رعایت سیاست بالاو پایین و ارائه سرویس های حجم بالا و قیمت پایین توانسته که بر محبوبیت خود بیافزاید. خود را جز شرکت های محبوب در ارائه سرویس های هاستینگ قرار دهد. اگر قصد خرید هاست با فضای بالا دارید، این شرکت می تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب باشد.

مزایای نت افراز:

  • ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف نت افراز هنگام خرید هاست
  • ارائه هاست با حجم بالا و پهنای باند بیشتر
  • ارائه هاست با پهنای باند بالا
  • ارائه هاست حجیم و با پهنای باند بالا
  • ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف نت افراز هنگام خرید سرویس میزبانی
  • قیمت مناسب سرویس ها
  • ارائه کد تخفیف دوره ای
  • پشتیبانی به موقع و بالا
  • خدمات پس ازفروش حرفه ای
  • استفاده از سیستم کش حرفه ای بر روی هاست
  • ارائه دامنه رایگان

معایب نت افراز:

  • عدم ارائه هاست با کنترل پنل سی‌پنل
  • عدم ارائه کنترل پنل سی پنل و منحصر بودن به دایرکت ادمین
  • ارائه ندادن هاست ویندوزی
  • عدم ارائه کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین

 

بهترین هاست ایران

# 5- طلا هاست

شرکت طلاهاست را هم میتوان یکی از شرکت های قدیمی در ارائه سرویس های هاستینگ دانست که در ابتدا با ارائه سرویس هاستینگ لینوکس بصورت محدود و البته فروش دامنه در سال 1385 فعالیت خود را آغاز نمود. طلاهاست با ارائه ی هاست های حرفه ای با قیمت مناسب وارزان لینوکس با پنل مدیریت سی پنل مشغول به فعالیت میباشد. علاوه بر آن، در بخش های  هاست دانلود، ثبت دامنه، طراحی وب سایت، ارائه نمایندگی میزبانی وب، ارائه نمایندگی ثبت دامنه فعالیت کرده و سرویس دهی میکند.

 مزایای طلاهاست :

  • تیم پشتیبانی با تجربه
  • هاست حرفه ای بهینه شده برای وردپرس
  • قیمت های کاملا رقابتی و مناسب

معایب طلاهاست :

  • مناسب نبودن برای سایت های با بازدید بالا
  • رتبه بندی هاست های مختلف به طور مختصر

 

خرید بهترین دانلود

# 6- سون هاست

سون هاست با بیش از 11 سال سابقه در شهر شیراز، در ارائه خدماتی چون : هاستینگ ( میزبانی وب)، ثبت دامنه چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی، یکی از باقدمت ترین، خوشنام ترین شرکت های ارایه دهنده های میزبانی وب دانست. تا کنون فعالیت شرکت سون هاست در سطح بین المللی معطوف به سه کشور عمان، امارات و انگلستان می باشد. قطعا فعالیت در حد بین المللی مستلزم ارایه خدمات با کیفیت و بی نظیر می باشد که سون هاست این سیاست کاری را برای خود هدف و معیار قرار داده است. و بدین ترتیب اراده تیم سون هاست بر این است که به بهترین ارائه دهنده سرویس میزبانی وب از لحاظ کیفیت و قیمت، در ایران تبدیل شود. سون هاست را در ارائه زمینه ی انواع هاست لینوکس اقتصادی،حرفه ای، هاست وردپرس، پر‌بازدید، هاست دانلود، سرور مجازی، سروراختصاصی، گواهینامه SSL، هاست دانشجویی (این هاست برای انجام پروژه های دانشجویی رایگان است) در بین شرکت های ارائه هاستینگ در ایران دانست.

از ویژگی های بارز خدمات شرکت سون هاست :

قیمت مناسب برای هاست های لینوکس (سی پنل) با پهنای باند نامحدود

دارا بودن بخش بلاگ با محتوای آموزشی، جهت ارائه آموزش‌های مرتبط با هاست و دامین و مشکلات احتمالی آن‌ها را قرار می‌دهند.

خدمات دیگر شرکت سون هاست :

  • انجام کارهای وبمستری
  • سایت زایا : سرویس کوتاه کننده لینک
  • انجمن فعال : جهت انجام پرسش و پاسخ به سوالات مشتریان
  • سون هاست با ارائه ی طرح های هفتگی پرتخفیف که در سه شنبه های هر هفته، درکانال تلگرام خود ارائه می دهد. توانسته علاه بر افزودن تعداد کاربران خود، محبوبیت بالایی در بین آنها برای خود ایجاد نماید. پشتیبانی تیم سون هاست را می توان یکی از بهترین ها دانست بدین شکل که نیروهای مربود به بخش پشتیبانی، مشکل مشتری را حتی خارج از حیطه ی کاری آنها باشد راهم بررسی کرده و در سدد رفع مشکل آن برخواهند آمد.

مزایای سون هاست:

  • امکان تغییر دوره پرداخت به دلخواه مشتری
  • قیمت گذاری متوسط
  • ارائه سرویس میزبانی لینوکس و وردپرس با فضا و پهنای باند بالا (ایران و خارج)
  • ارائه هاست با منابع کاملا اختصاصی
  • گارانتی بازگشت وجه
  • ارائه دامین رایگان روی سرویس های یک ساله
  • ارائه گواهینامه SSL رایگان
  • پشتیبانی خوب و سریع
  • سون هاست برای کسانی که به دنبال خرید هاست با کیفیت نسبی و مقرون به صرفه هستند مناسب است

 

15-شرکت-برتر-هاست-ایران-برای-سال-1400-بررسی-و-راهنمای-خرید-همراه-با-کد-تخفیف2

# 7- میزبان فا

شرکت میزبان فا هم یکی از شرکت های ارائه دهنده ی سرویس های میزبانی است که فعالیت رسمس خود را ازسال 1392 آغاز نموده. مرکز فعالیت شرکت میزبان فا در تهران می باشد و خدمات مختلف و باکیفیتی در زمینه ی هاستینگ ارائه می دهد. که هم چنین شما نیز می توانید . سرویس های  هاستینگ قابل ارائه در میزبان فا به شرح زیر است :

  • هاست ایران : مختص کسانی که فقط میخواهند سایتشان بر روی سرورهای ایرانی یا ملی نگهداری شود.
  • هاست ورد پرس : مخصوص سایت های ورد پرسی (مشاهده بهترین هاست ورد پرس میزبان فا )
  • هاست ووکامرس : بهترین سرویس ارائه شده توسط این شرکت و مناسب برای سایت های فروشگاهی (مشاهده بهترین هاست ووکامرس میزبان فا)
  • هاست دانلود : ویژه سایتهای دانلودی
  • هاست ابری
  • سرور ابری
  • ثبت دامنه

اگر یک سایت وردپرس فروشگاهی دارید، می‌توانید روی هاست ووکامرس میزبان فا حساب کنید چرا که سایت‌های wordpress فروشگاهی مصرف منابع بالایی دارند و ذاتاً سنگین هستند اما میزبان فا با استفاده از سرور های ۴۸ هسته ای HP حاضر در برج میلاد و همچنین تکنولوژی نرم افزاری فوق سریع و بهینه شده برای ووکامرس به سایت وردپرسی فروشگاهی شما سرعت و قدرت ویژه‌ای می‌بخشد.
اما این پایان کار نیست چرا که میزبان فا به مشتریانی که خریدار سرویس میزبانی ووکامرس هستند برای استفاده بهتر از این نوع هاست، قالب وردپرسی سریع و بهینه ارائه می‌دهد که قابل ذکر است که ورد پرس رابصورت رایگان وقالب های وردپرس را باتخیف ویژه نصی و راه اندازی می نمایند. همچنین شرکت میزبان فا برای مشترکینی که نیازمند به مدتی محدود جهت استفاده از هاست هستند، بصورت سه ماهه وشش ماهه هم سرویس دهی می کنند.
بصورت کلی ، میزبان فا مناسب برای کسانی است که با صرف قیمتی پایین تر خواستار خرید سرویسی باکیفیت تر هستند.

مزایای میزبان فا :

  • نصب ورد پرس بصورت رایگان
  • پشتیبانی 24/7
  • ارائه سرویس اختصاصی برای وردپرس و ووکامرس
  • ارائه سرویس های مقرون به صرفه و مناسب
  • 7 روز گارانتی بازگشت وجه
  • بهره گیری از سیستم امنیتی قدرتمند
  • پشتیبانی بسیار خوب و عالی

معایب میزبان فا

•    عدم وجود گزینه‌ای برای انتخاب محل هاست (ایرانی یا خارجی)
•    عدم ارائه سرویس میزبانی خارجی
•    عدم وجود پشتیبان اختصاصی وردپرس
•    عدم ارائه سرویس کم حجم

 

بهترین هاست ایران

# 8- صبا هاست

شرکت صبا هاست فعالیت خود را در سال 1385 شروع کرده ودر ابتدا فعالیتت خود را در ارائه سرویس های میزبانی و طراحی سایت معطوف کرده بود. و در ابتدای امر و در زمینه ی خرید و فروش سرورهای اختصاصی و مجازی نصب شبکه های داخلی و WAN شروع به کار نمود. این شرکت ارائه سرویس هاستینگ را از کشورهای مختلف انجام می دهد.

یکی دیگر از اهداف این مجموعه، امنیت کاربران گرامی می باشد که این امر مهم، مسئولیت سنگینی را بر دوش کارشناسان تخصصی صبا هاست نهاده، لذا با استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا و راهکارهای هوشمندانه این نوید را می دهد که محیط امنی را برای آنان فراهم نموده است. بگونه ای که مشتریان، می توانند منابع مورد نیاز خود را با توجه به نوع وب سایت خود سفارش دهند. یعنی مشتریان، دیگر نیاز نیست برای امکانات اضافی سرویس خود مبلغ بیشتری را پرداخت کنند. شرکت صبا هاست این قابلیت را دارد که سرویسی مخصوص وردپرس عه ارائه دهد، که از لحاظ سرعت سایت مشکلاتی نداشته باشند.

مزایای صبا هاست :

  • ارائه هاست حرفه ای ایران و هاست خارج
  • ارائه سرویس مخصوص وردپرس
  • ارائه اکانت ایمیل نامحدود در همه پلن ها
  • ارائه ترافیک نامحدود برای تمام پلان ها
  • امکان خرید دامین و گواهینامه SSL
  • بک آپ گیری منظم از سرورها (۲ مرتبه در هفته)
  • پشتیبانی سریع و مطلوب

معایب صبا هاست:

  • قیمت نسبتا بالای سرویس ها
  • عدم وجود پنل کاربری کاربر پسند

 

بهترین هاست وردپرس

# 9 - ایران هاست

یکی دیگر از شرکت های قدیمی که برروی ارائه هاست ایران (داخلی) و کانادا (خارجی) ارائه خدمت رسانی دارد.سرور هایی که شامل هاست خارجی میشوند، از نوع هاست ویندوز می باشند. این شرکت میزبانی سایت های پر بازدیدی همچون : پارسی بلاگ، میهن بلاگ و سایت نیاز روز را برعهده دارد. این شرکت ارائه سرویس آن بصورت اختصاصی می باشد که انتخاب نوع وب سرور و نرم افزارهای نصب شده به انتخاب کاربر صورت می پذیرد.

شرکت هاست ایران علاوه بر  خدمات میزبانی، خدمات متنوع دیگری راهم نیز ارائه می دهد. که می توان به موارد زیر نام برد : سرور اختصاصی ایران، هاست دانلود، گواهی SSL، هاست بک آپ گیری و سامانه پیام و طراحی سایت.

مزایای ایران هاست :

  • ارائه هاست ایران با منابع اختصاصی
  • ارائه هاست ابری با کیفیت در ایران
  • استفاده از سخت افزار برای جلوگیری از حملات DDoS
  • ارائه سرویس مناسب

معایب ایران هاست :

  • ارائه هاست خارجی فقط ویندوز (عدم ارائه هاست لینوکس خارجی)
  • هزینه بالا سرویس ها
  • پهنای باند و فضای نسبتا پایین

 

خرید هاست ایران

# 10- فراسو

شرکت فراسو یکی از شرکت های مناسب جهت خرید سرویس های هاستینگ می باشد. این شرکت در ارائه سرویس بسیار متنوع عمل کرده و سرویس هایی همچون هاست پربازدید، هاست مخصوص دانلود ، هاست وردپرس ، هاست لینوکس (خارجی والبته سازمانی)، سرور اختصاصی همراه با سخت افزار و خدمات دیگر نظیر گواهینامه امنیتی SSL را در خود دارد.

در میان سرویس های هاستینگ ارائه شده در شرکت فراسو ، شما می توانید سرویس های ارزان قیمت هم استفاده کنید که با توجه به تخفیف های روزانه که برای سرویس های خود دارد، شما می توانید با تخیف بیشتر تهیه نمایید. سرویس‌های ارائه شده در این شرکت عموما دارای فضای مناسب هستند اما از نظر پهنای باند کم لطفی شده و از میزان بالایی برخوردار نیست که در صورت استفاده از هاست وردپرس یا هاست معمولی بخاطر پهنای باند پایین مجبور به خرید سرویس حرفه‌ای خواهید بود. اما در حالت کلی برای استفاده عادی مناسب هستند.

مزایای فراسو :

•    ارائه سرویس‌های متنوع و انعطاف پذیری بالا
•    ارائه فضای مناسب
•    قیمت گذاری مناسب
•    ارائه کدهای تخفیفی روزانه جهت خرید هاست

معایب فراسو :

پهنای باند کم
عدم ارائه SSL رایگان در سرویس‌های پایین