10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت

بوتیک های لباس فروشی رشت، سایت های لباس فروشی شهر رشت. مقاله ای که پیش روی شماست برای دوستانی که قصد خرید از بوتیک های رشت، فروشگاه لباس رشت، حراج لباس در رشت، سایت لباس رشت و فروشگاه آنلاین پوشاک زنانه را دارند می باشد. با توجه به فراهم آمدن استفاده از پرداخت اینترنتی و از طرف دیگر مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام جمعیت، نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل افراد به خرید اینترنتی پوشاک زیاد شده و هر کسی دوست دارد بدون خارج شدن از منزل و یا محل کار، وارد یک فروشگاه اینترنتی پوشاک شده و محصول خود را خریداری کند.

 

جهت مشاوره رایگان طراحی سایت و سئو سایت

 

بنابراین با توجه به این مسئله طراحی سایت فروشگاهی برای کسب وکارهای سنتی رو به افزایش است. در این مقاله سعی شده به فروشگاه اینترنتی لباس، اینستاگرام بوتیک های رشت و پیج لباس راحتی رشت و پیج لباس فروشی های رشت نقاط قوت و ضعف آنها در رشت و استان گیلان که برتر از دیگر فروشگاه های اینترنتی در رشت هستند اشاره کنیم. اگر هنوز برای کسب و کار خود وب سایت طراحی نکرده اید می توانید با شرکت طراحی سایت هیرکانا با موضوع طراحی سایت در گیلان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

1- فروشگاه لباس هدهد

 

 

سایت لباس هدهد یکی از فروشگاه های موفق در حوزه فروش اینترنتی و حضوری در استان گیلان است. این فروشگاه اینترنتی رشت توسط یک دخترنوجوان 17 ساله  حدود یک سال و نیم پیش راه اندازی شد. هدهد کار خود را با تولید لباس و پیراهن هایی بلند شروع کرد که با گلدوزی های متنوعی که انجام می داد آن ها را از سادگی خارج می کرد و با راه اندازی بهترین پیج لباس زنانه رشت به سرعت مشتری های زیادی پیدا کرد. بوتیک لباس هدهد  درابتدا فقط از طریق پیج اینستاگرامی خود به صورت اینترنتی فروش داشت اما بعد از مدت حدود یک سال بوتیک لباس فروشی در رشت خود را برای فروش حضوری راه اندازی کرد. فروشگاه هدهد رشت در حال حاضر انواع لباس های مخصوص خانم ها را در محصولات خود دارد از قبیل بولیز، شلوار، مانتو، ساپورت، کاپشن، کیف و حتی به زودی لاین بولیز، شلوار و لباس راحتی خانگی را هم به محصولات دیگر خود اضافه می کند این فروشگاه دارای سایت برای فروش غیر حضوری هم هست ( آدرس فروشگاه هدهد رشت در ادامه درج شده) که مشتریان آن ها معمولا از طریق این سایت سفارشات خود را ثبت می کنند.

نقاط قوت فروشگاه هدهد :

پیگیری سریع ادمین ها
◘ تنوع بالای لباس
◘ فعال بودن در کار و فضای مجازی

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

ورود به سایت فروشگاه هدهد : hodhodms.com

 

2- بوتیک آس 2

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

بوتیک آس 2 از فروشگاه های معتبری است که در شهر لوشان گیلان فعالیت می کند. بوتیک آس به صورت حضوری و آنلاین فروش دارد البته این فروشگاه فروش اینترنتی لباس خود را از طریق اینستاگرام بوتیک آس 2 رشت انجام می دهد و در بازه زمانی که پیچ آن از دسترس خارج شد تا چند وقت فعالیت نداشتند و بعد دوباره از اول فعالیت خود را شروع کردند. محصولات فروشگاه اینترنتی لباس آس 2 رشت بیشتر شامل لباس هایی مخصوص خانم هاست مثل مانتو، شومیز، شلوار، شال، دامن است که هم به صورت عمده و هم به صورت تکی فروش دارند.

نقاط قوت بوتیک آس 2:

◘محصولات بروز و با کیفیت
◘عکاسی حرفه ای از محصولات

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

ورود به سایت بوتیک آس : asboutiquee.com

 

3- رشت 11

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

رشت 11 نام یک فروشگاه برتر اینترنتی کفش در شهر رشت است این فروشگاه را به عنوان بزرگترین فروشگاه کتونی در شمال کشور می شناسند. رشت 11 مجموعه ای است که به صورت حضوری و آنلاین می توانید از آن ها خرید کنید البته این مجموعه سایت برای فروش غیر حضوری ندارد بنابراین فروش آنلاین آن ها از طریق پیج بوتیک در اینستاگرام انجام می شود. محصولات این مجموعه شامل کتونی هایی  می شود که مناسب خانم ها و آقایان و همچنین کتونی های بچه گانه است.

نقاط ضعف رشت 11:

◘ سایت ندارد

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

4- فروشگاه پوشاک زنانه قیچی

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 40

 

فروشگاه لباس زنانه قیچی یکی از فروشگاه های معتبر شهر رشت است که از سال 99 برای تسریع در خرید مشتریان، کار خود را با سایت بوتیک لباس زنانه آغاز کرده است. این مجموعه فروش خود را  به صورت حضوری و آنلاین انجام می دهد و پیج اینستاگرام پوشاک زنانه رشت را راه اندازی کرده و فعالیت دارد. فروشگاه قیچی انواع پوشاک زنانه مانند مانتو، پالتو، بلوز و شومیز، شلوار، شال و روسری، کفش و... را ارائه می کند و به سراسر ایران ارسال دارند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 25

 

ورود به سایت فروشگاه قیچی: gheychiboutique.com

 

5- گیلمد

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

فروشگاه اینترنتی لباس بعدی گیل مد است که در شهر رشت قرار دارد این فروشگاه دو شعبه برای فروش لباس و دو شعبه برای فروش کفش دارند. گیل مد یک فروشگاه لباس زنانه معتبر و با سابقه در حوزه فروش است اما برای فروش غیر حضوری باید از طریق واتساپ و یا دایرکت اینستاگرام اقدام کنید زیرا سایت برای فروش آنلاین ندارد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

6- فروشگاه هاتلی

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 41

 

فروشگاه هاتلی نام یک فروشگاه لباس زنانه معتبر و موفق شهر رشت است که محصولات متنوعی دارد. بوتیک هاتلی دارای سه شعبه است که در سه شهر متفاوت هستند، یک شعبه در رشت، دیگری در گرگان و یکی در مشهد. فروشگاه اینترنتی لباس هاتلی در کنار فروش حضوری خود به کمک سایت لباس فروشی آنلاین به صورت اختصاصی فعالیت می کند. البته ابتدا فروش آنلاین خود را با شبکه های اجتماعی در اینستاگرام شروع کرده و پس از تجربه خوب و موفقی که داشته سایت اینترنتی اختصاصی خود را راه اندازی کرده است. این مجموعه شامل محصولات متنوعی از جمله انواع لباس، کیف، کفش، اکسسوری هایی مانند عینک آفتابی، کلاه و کمربند و... می باشد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 26

 

ورود به سایت فروشگاه هاتلی: hotlymall.com

 

7- آیسل بوتیک

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

آیسل بوتیک یکی دیگر از فروشگاه های معتبری است که محصولات متنوعی دارد این فروشگاه دارای دو شعبه است که در دو شهر متفاوت هستند یک شعبه در تهران و شعبه دیگری در رشت. این فروشگاه لباس زنانه رشت در کنار فروش حضوری خود به صورت آنلاین و به کمک سایت بوتیک آیسل که به صورت اختصاصی طراحی شده است فعالیت می کنند. فروشگاه آیسل یک فروشگاه لباس رشت مناسب خانم هاست از جمله انواع مانتو، پالتو، پافر، پیراهن، اورال و از این قبیل اجناس.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

ورود به سایت بوتیک آیسل : ayselboutique.com

 

8- زیپ بوتیک رشت

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

زیپ بوتیک از فروشگاه های معتبر و قدیمی لباس زنانه رشت است که توسط  دو دوست قدیمی که از بچگی باهم بزرگ شدند و به صورت شریکی در سال 88  راه اندازی شد. آن ها در ابتدا با شلوار جین هایی که از درگهان می آوردند فعالیت خود را شروع کردند و نام بوتیک هم مرتبط به شلوار جین ها گذاشته بودند (سینما جین) به دلیل لباس های قیمت مناسب خوب و منصفانه ای که  داشتند مشتریان زیادی جذب کرد و فروش آن ها بالا رفت. اما در حال حاضر به غیر از جین اجناس دیگری هم در بوتیک خود دارند مثل مانتو، پالتو، پافر و هودی و شومیز ...

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

ورود به سایت بوتیک زیپ : zipplus.ir

 

9- فروشگاه اینترنتی مانتو پاتریس

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 42

 

از دیگر سایت لباس زنانه رشت که می توان نام برد مانتو پاتریس است. این مجموعه در کنار فروش حضوری خود به صورت آنلاین و به کمک سایت مانتو پاتریس رشت فعالیت می کند. همانطور که از نام این فروشگاه رشت مشخص است محصولات آنها شامل مانتو و پالتو و در کنار آن شلوار، شال و روسری، کفش و... در طرح و رنگ متنوع می باشد. همچنین فعالیت خود را از طریق پیج مانتو رشت مدیریت می کنند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 27

 

ورود به سایت مانتو پاتریس: mantoopatris.com

 

10- فروشگاه هشت مارچ

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 43

 

فروشگاه هشت مارچ از فروشگاه هایی است که در شهر رشت فعالیت می کند که حدود 8 سال سابقه فروش موفق دارد. این مجموعه فروش خود را از طریق پیج اینستاگرام هشت مارچ رشت شروع کرده اما برای تسهیل خرید و ارائه بهتر خدمات خود به مشتریان سایت لباس فروشی رشت خود را راه اندازی نمود و پیج اینستاگرام خود را برای معرفی محصولات در نظر گرفته است. مجموعه هشت مارچ با هدف ارائه محصولاتی خاص و طراحی شده با متد روز کار خود را آغاز کرده است. این فروشگاه اینترنتی رشت لباس و پوشاک مخصوص بانوان را ارائه می دهد، از جمله کارهای هشت مارچ رشت شامل بلوز، پیراهن، مانتو، شلوار، کفش، شال و همچنین کاپشن، بارونی و پافر برای فصول سرد سال است.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 28

 

ورود به سایت فروشگاه هشت مارچ: 8marchshop.com

 

10+1- بوتیک آویژه

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

از بوتیک های شناخته شده و معتبر و قدیمی دیگر در این استان می توان بوتیک آویژه رشت را نام برد که چندین شعبه در رشت دارد فعالیت خود را در اینستا از خرداد 95 شروع کرده است. بوتیک آویژه یک فروشگاه اینترنتی آویژه رشت است که هم به صورت حضوری و هم آنلاین از طریق سایت فروشگاه آویژه به فروش اجناس خود پرداخته اند البته در حال حاضر سایت این مجموعه دچار مشکل شده است زیرا نمی توان وارد سایت شد و سفارشات خود را ثبت کرد. همچنین از طریق واتساپ هم سفارشات آنلاین را ثبت می کنند از اجناس این بوتیک می توان به انواع بولیز، تی شرت و شلوار راحتی، دامن، پیراهن های بلند خانگی، مانتو های پر کاربرد راحت اشاره کرد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401

 

ورود به سایت بوتیک آویژه : avijeboutique.com

مقالات مرتبط:
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی در سال 1402
» 10 پیج اینستاگرامی آرایشی و بهداشتی برتر در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1402
» 10 پیج اینستاگرامی لباس زیر زنانه برتر در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر فروش لباس در اهواز در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر تهران در سال 1402


10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1401 44