10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان

طبق اخباری که در سال 1403 منتشر شد، شهر گرگان به عنوان قطب پوشاک کشور انتخاب شد. که حضور فعال وب سایت فروشگاهی لباس چه در عرصه اینترنتی و چه حضوری مزید بر علت بود. وب سایت هایی از جمله پادمیرا، پوشاک کوهستانی، آی بولک، اکسترامد و... که بسیار خوش درخشیدند و این قطعا میتواند باعث افتخار هیرکانا باشد. شرکت هیرکانا به عنوان شرکت طراحی سایت فروشگاهی(طراحی سایت فروشگاهی لباس)  از این لیست بهترین فروشگاه های پوشاک از وب سایت های بنام و خوشنام را طراحی، کد نویسی و سئو سایت آنها را انجام داده و در بخش سئو همچنان همکاری ادامه دارد.

 

جهت مشاوره رایگان طراحی سایت و سئو سایت

 

مدتی است که بازار فروش اینترنتی و فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار بیش از قبل رونق گرفته که البته با همه گیر شدن بیماری کرونا به این سرعت نیز شدت بخشیده شده. و همچنین بازار فروش اینترنتی در شهرستان ها با سرعتی کمتر از پایتخت اما با همان شدت در حال کوچ کردن از فروش به صورت کلاسیک و قدیمی به فروش بصورت اینترنتی و آنلاین هستند. در این مقاله سعی شده که به فروشگاه های اینترنتی لباس در گرگان و استان گلستان که برتر از دیگر فروشگاه های اینترنتی گرگان هستند اشاره شود و به نقاط قوت و ضعف آنها پرداخته شود. از این رو اگر قصد سفارش طراحی سایت فروشگاهی دارید میتوانید مشاوره رایگان طراحی سایت از هیرکانا بگیرید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1401

 

چرا کسب و کارها باید فروشگاه اینترنتی داشته باشند؟

احتمالا امروزه دیده اید که بسیاری از کسب و کار ها به دلایل مختلفی از جمله افزایش فروش و گسترش کسب و کار و پیشرفت و جلب اعتماد مخاطبان خود و ...  به سمت فضای مجازی روی آورده اند که خود یک امتیاز مثبت برای هر فعالیتی که نیاز به دیده شدن دارد که جدا از فروش حضوری به صورت مجازی هم به فروش محصولات خود می پردازند و به این ترتیب کسب و کار خود را گسترش داده اند. اگر هنوز برای کسب و کار خود وب سایت طراحی نکردید میتوانید با شرکت طراحی سایت هیرکانا با موضوع طراحی سایت در گرگان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--

 

همین امر باعث می شود تا تعامل بیشتری بین آنها و مشتریانشان شکل بگیرد و در کنار آن اعتماد مشتریان به مجموعه روز به روز بیشتر شود. همین اعتماد باعث می شود برخی از این کسب و کار به دلیل صداقت و کار خوب معروف شده و جزو فروشگاه های برتر منطقه خود شوند. این فضا به کسانی که سرمایه اولیه برای تهیه و اجاره محیطی برای شروع فروش خود ندارند بسیار مفید است تا بتوانند تنها با فروش مجازی به درآمد برسند. به طور کلی اینستاگرام در صورتی که افراد استفاده لازم و درست را از آن ببرند کمک قابل چشمگیری برای دیده شدن و فروش آنها خواهد داشت.

 

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که بصورت اینترنتی و آنلاین به فروش کالا یا ارائه خدمات، برای کاربران خود می پردازد و فرایند تحویل کالا ازطریق مراجع پستی و باربری ها بدون حضور در محل فروشگاه انجام می شود. و یا فروشگاه هایی که بصورت آنلاین ثبت سفارش کرده و تحویل کالا بصورت دانلود فایل مورد نظر صورت میگیرد. اما در این مقاله قصد داریم به فروشگاه های برتر اینترنتی شهر گرگان بپردازیم که بصورت آنلاین مشغول بوده و کالای فیزیکی را به فروش می رسانند. طی چند ساتل گذشته در میان کسب و مکارهای اینترنتی در گرگان، پیج لباس زنانه گرگان از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار بوده به نوعی که بعی از فروشگاه اینترنتی لباس گرگان در سطح کشور معروب بوده و زبان زد شده اند.

 

1-   پادمیرا

10 فروشگاه برتر گرگان

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان

 

فروشگاه اینترنتی پوشاک پادمیرا یکی از فروشگاه های اینترنتی لباس در گرگان می باشد از شهرت خوبی پیدا کرده.  که در زمینه فروش لباس زنانه ، بچگانه و مردانه فعال است. فروشگاه پادمیرا را ازین بابت می توان جزء فروشگاه های آنلاین برتر شهر گرگان در زمینه فروش اینترنتی لباس دانست که جدیدترین محصولات و با قیمت مناسب و کیفیت عالی را میتوان در آن جستجو نمود. مجموعه پادمیرا فعالیت خود را از سال 92 به صورت حضوری شروع کرده است.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان

 

پادمیرا در اینستاگرام هم فعالیت خوبی داشته و پیج لباس زنانه ی خود به آدرس padmira.ir را ثبت نموده که بیش از 487 هزار مخاطب واقعی دارد و تعداد پست های این مجموعه در اینستاگرام به 3000 تا پست می رسد که برای مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. البته پادمیرا مجموعه فعالی در زمینه مجازی است و هر روز به تعداد مخاطبان آن اضافه می شود و محصولات جدید را به اشتراک می گذارند. پیج پادمیرا قطعا در میان پیج های لباس فروشی گرگان می درخشد .

نقاط قوت فروشگاه اینترنتی پادمیرا :

◘ پیج اینستاگرامی لباس فعال و بروز
◘ سرعت پاسخگویی وپشتیبانی بالا
◘ سرعت بسیار بالا جستجوی کالا ها
◘ قیمت های فوق العاده مناسب ومقرون به صرفه
◘ فروش محصولات بروز و متناسب با مد روز
◘ معرفی دقیق کالاهای موجود شده
◘ 7 روز گارانتی بازگشت وجه کالا
◘ قابلیت ارسال رایگان کالا
◘ ثبت نام سریع در ثبت سفارش
◘ فروش بصورت حضوری در گرگان

 

 

2-   آی بولک

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1400

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان

 

شاید برای شما هم سوال باشد که بپرسید آی بولک یعنی چه؟ آی بولک یک کلمه ی ترکمنی بوده و در زبان شیوا و زیبای ترکمنی به معنی تکه ای از ماه است.فروشگاه ای بولک در گرگان می باشد و سایت خرید آی بولک یکی ازاین فروشگاه های موفق در زمینه فروش حضوری و اینترنتی لباس زنانه گرگان است. فروشگاه لباس آی بولک گرگان یک فروشگاه بزرگ لباس است که علاوه بر فروش لباس زنانه فروش لباس مردانه هم دارد. اما تمرکز بیشتر بر روی فروش کالا ها و لباس زنانه دارد. و از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی لباس گرگان است. آی بولک کار خود را ابتدا در منزل شروع و به کمک یک کانال تلگرام به فروش پرداخت که بیش از 17 سال از آن زمان می گذرد و مدت ها بعد فروش حضوری خود را در یک مغازه ادامه داد و کم کم این مجموعه را گسترش داد که حالا یک مغازه بزرگ و با چندین کارمند دارد که در آن فعالیت می کنند.

مجموعه آی بولک پیش از راه اندازی سایت ایبولک، فعالیت مجازی خود را از طریق اینستاگرام  حدود 15 سال پیش و در سال 1394 آغاز کرد آدرس پیج اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی آیبولک گرگان، ibolak می باشد. و تا به امروز بیش از یک میلیون و سیصد دنبال کننده و نزدیک به 6000 پست از محصولات خود دارد. این مجموعه به واسطه فروش از طریق اینستاگرام در بیشتر شهرهای کشور شناخته شده است و از این رو مشتریان زیادی هم به این مجموعه پیوستند و روز به روز به جمع آن ها اضافه می شود زیرا تنوع در محصولات کارها و کیفیت و قیمت مناسب باعث جلب رضایت مشتریان می شود. این مجموعه علاوه بر فروش حضوری طی چند سال اخیر فروش اینترنتی خود را از طریق سایت راه اندازی کرده است بنابراین یک فروشگاه اینترنتی پوشاک به حساب می آید. آدرس اینترنتی سایت آیبولک گرگان در پایین درج شده و مخاطبان میتونند وارد سایت خرید اینترنتی ای بولک شوند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان- ای بولک

 

فروشگاه اینترنتی لباس آی بولک گرگان این مجموعه  لباس های بسار متنوعی دارد و درحال حاضر ای بولک علاوه بر شلوار،لباس راحتی، لباس بچه گانه هم در فروشگاه اینترنتی خود دارد. و همچنین انواع لباس زنانه از جمله انواع تونیک و تی شرت ها و لباس ها خونگی و و لباس هاس مناسب مهمونی و دورهمی و انواع شلوار ها از تو خونگی  گرفته تا جین و کتان در رنگ بندی و مدل های متنوع همچنین  شال و روسری و جوراب انواع مانتو و های کتان و کتی و انواع بافت ها و شال گردن و... البته اخیرا پولیور و تی شرت هایی مناسب آقایان به مجموعه و اضافه کرده اند که همه محصولات سایت پوشاک آیبولک بروز و با کیفیت هستند و مناسب با سلیقه مشتری ها پیش می روند.
از نقاط مثبت سایت پوشاک آی بولک طرز برخورد مناسب، محترمانه و صمیمی افراد مجموعه با مشتریان است ای بولک برای تعامل و اعتماد بیشتر با مشتریان در فضای اینستاگرام یک صفحه جدید با محتوای مرتبط درباره لباس و استایل و همچنین موضوعاتی که به طور روزمره ممکن است اکثر افراد با آن رو برو شوند ایجاد کرده است. در این صفحه مطالب را مختصر و مفید  به صورت واضح که برای همه افراد قابل درک باشد توضیح داده اند و یا حتی به مصاحبه با افرادی که سرشته در موضوعی دارند به گفت و گو نشسته و مطالب آن را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. ibolak را قط به یقین سایت پوشاک آی بولک و پیج اینستاگرام آی بولک را می توان جز برترین مجموعه های لباس فروشی گرگان دانست.

نقاط قوت فروشگاه اینترنتی آی بولک :

◘ تنوع بالای لباس
◘ قیمت های مناسب
◘ عکاسی حرفه ای از محصولات
◘ تخفیف های جذاب محصولات
◘ فروش بصورت حضوری در گرگان
◘ فعال بودن در کار و فضای مجازی
◘ ایجاد محتوای مفید و کاربردی در پیچ اینستاگرام برای مخاطبان خود
◘ محصولات بروز و با کیفیت
◘ قیمت مناسب محصولات
◘ فروش محصولات به همه شهرها
◘ ارسال محصولات با پست سفارشی
◘ آدرس اینستاگرام ای بولک : ibolak

 

ورود به سایت آی بولک : ibolak.com

 

3-   اینفینیتی

10-1فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--اینفینیتی

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--اینفینیتی1

 

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه اینفینیتی یکی دیگر از فروشگاهای اینترنتی گرگان که در حوزه پوشاک فعالیت می کند فروشگاه لباس زنانه اینفینتی است. موسس این مجموعه  دو تا خواهر هستند فعالیت خود را از مهر 98 شروع کرده اند. این مجموعه تنها به صورت اینترنتی کار کرده و فروش حضوری ندارند. مجموعه اینفینیتی دارای سایت فروش لباس هستند که تمام محصولات خود را در آن جا قرار داده اند همچنین این مجموعه در صفحه اینستاگرام فعال هستند و در استوری ها و پست ها محصولات خود را به طور کامل همراه با تن خور لباس به اشتراک گذاشته و معرفی می کنند.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--اینفینیتی2

 

فروشگاه آنلاین لباس اینفینیتی گرگان، در اینستاگرام بیش از 433 هزار نفر دنبال کننده دارد و حدود 1200 تا پست از محصولات خود را با آنها به اشتراک گذاشته اند که هر روز به تعدا مخاطبان و محصولات آن ها اضافه می شود.  محصولات مجموعه اینفینیتی شامل بولیز و شلوار تی شرت هودی بافت کت مانتو گپ و انواع لباس های مناسب آقایون و خانم هاست. اینفینیتی علاوه بر لباس های زنانه یک فروشگاه اینترنتی برای لباس کودکان هم دارد. حدود 1 سال است که فروشگاه اینترنتی یک شعبه دیگر در شهر گنبد کاووس افتتاح کرده است که شما عزیزان بتوانید هم خرید حضوری و هم خرید اینترنتی از فروشگاه اینفینیتی انجام دهید.

از نقاط قوت مجموعه اینفینیتی :

◘ قیمت مناسب محصولات
◘ تنوع در مدل ها
◘ پیج اینستاگرام فعال
◘ کیفیت بالای محصولات
◘ ثبت و ارسال سفارش از همه شهرها
◘ دارای سایت اینترنتی فروشگاهی برای فروش های غیر حضور
◘ پاسخ گویی به موقع و رفتاری صمیمی و محترمانه با همه مخاطبان
◘ خرید قسطی اسنپ پی

 

ورود به سایت اینفینیتی : infinitycolor.co

 

4- پرند اسکارف

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1402 50

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1402 52

 

فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف یکی از فروشگاه های برتر گرگان می باشد که در زمینه فروش انواع شال و روسری، شالگردن و کلاه، کیف و مانتو و شومیز فعالیت دارد. پرنداسکارف با تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب در بین مردم شناخته شده است. فروشگاه پرند اسکارف بیش از 4 سال است که به صورت حضوری و آنلاین در پیج اینستاگرام خود به فعالیت می پردازد. اما در حال حاظر فروش آنلاین خود را فقط از طریق سایت و واتساپ ثبت می کند و در پیج اینستاگرام فروشگاه به معرفی محصول مشغول است. این فروشگاه در پیج اینستاگرام خود بیش از  121k دنبال کننده دارد و به صورت روزانه با پست و استوری با مخاطبان خود در تعامل است. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف با طراحی سایت فروشگاهی فعالیت خود را گسترش داده است. همینطور هر چند وقت یکبار با تغییر  فصل، حراج فصلی برگذار می کند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1402 51

 

نقاط قوت فروشگاه اینترنتی پرنداسکارف :

◘ پیج اینستاگرامی شال و روسری فعال و بروز
◘ سرعت پاسخگویی و پشتیبانی بالا
◘ سرعت بسیار بالا جستجوی کالا ها
◘ قیمت های فوق العاده مناسب و مقرون به صرفه
◘ فروش محصولات بروز و متناسب با مد روز
◘ معرفی دقیق کالاهای موجود شده
◘ ثبت نام سریع در ثبت سفارش
◘ فروش بصورت حضوری در گرگان
◘ ثبت و ارسال سفارش از همه شهرها
◘ دارای سایت اینترنتی فروشگاهی برای فروش های غیر حضور
◘ کیفیت بالای محصولات

 

ورود به سایت : parandscarf.com

 

5-   الینور

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--الینور2

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--الینور2

 

الینور یکی دیگر از فروشگاهای آنلاین موفق و برتر گرگان است که در ابتدا کار خود را از زمستان سال 98 به صورت اینترنتی شروع کرد  و حدود یک سال بعد در خرداد 99  با افتتاح فروشگاه لباس فروش حضوری خود را هم آغاز کرد و به کمک اینستاگرام عکس ها و فیلم های  مربوط به معرفی محصولات را به طور کامل با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. بعد از 3 ماه در شهریور 99 سایت لباس برای مجموعه خود راه اندازی کرد تا مخاطبان بتوانند از طریق سایت و اینستاگرام و واتساپ سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنند.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--الینور2

 

مجموعه الینور دراینستاگرام نزدیک 300 هزار نفر مخاطب دارد و تعداد پست های این مجموعه نزدیک به 2000 است که البته این تعداد رو به افزایش است. الینور ابتدا کار خود را با واردات شروع کرد اما امروزه به سمت تولید البسه هایی متناسب با سلیقه مشتریان خود پرداخته است.

نقاط قوت مجموعه الینور:

◘ داشتن سایت باشگاه مشتریان
◘ ثبت سفارش از سه روش سایت و دایرکت و واتساپ
◘ تنوع در طرح ها مدل های محصولات
◘ تولید لباس با توجه به سلیقه مشتری ها
◘ معرفی های کامل در استوری ها همراه با مدلینگ
◘ پیج اینستاگرام فعال
◘ برخورد صمیمی و محترمانه با مشتریان حضوری و غیرحضوری
◘ ضمانت محصولات و 7 روز گارانتی مرجوعی

 

ورود به سایت الینور : elinorboutique.com

 

6-   الیسام

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه الیسام

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--الیساlogo

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--الیسام

 

فروشگاه اینترنتی الیسام یک مجموعه لباس کودک بسیار قوی در حوزه کاری خود است. این مجموعه در ابتدا فعالیت خود را از سال 95 و در منطقه آزاد انزلی با واردات لباس از ترکیه شروع کرده است کم کم این تجارت گسترش یافت و با دبی و چین هم مشارکت می کردند که در این کار بسیار موفق بودند به عقیده مدیر مجموعه صداقت باعث این مشارکت بزرگ شده است اما کم کم با گذشت زمان و وضعیت بازار واردات دیگر سودی نداشت و به فکر راه اندازی و تولیدات لباس در منطقه ترکمن صحرا افتادند که در حال حاضر با 100 نفر دورزنده و چندین کارگاه همکاری می کنند.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--الیسام


این مجموعه در حال حاضر کار خود را گسترش داده است و در گرگان یک شعبه  حضوری دارند که در کنار آن یک صفحه کاری در اینستا ایجاد کرده اند .که به معرفی محصولات و مشخصات آن پرداخته اند این مجموعه در اینستاگرام بیشتر از 161 هزار مخاطب دارد و مجموعه تعدا پست های این فروشگاه  لباس کودک در اینستاگرام نزدیک به 2000 تا است و به صورت فعال در پیج فعالیت می کنند و روز به روز به مخاطبان آنها اضافه می شود. مجموعه لباس کودک الیسام بعد از مدت کوتاهی  به فروش اینترنتی از طریق سایت هم پرداخته اند. پیج اینستاگرام الیسام، یکی از پیج های لباس بچه گانه گرگان است که فعالیت بروز و خوبی دارد.

نقاط قوت الیسام:

◘ داشتن سایت برای فروش غیر مستقیم
◘ تنوع در طرح و رنگ بندی  برای لباس های کودکانه
◘ طرح های مناسب با سن کودکان
◘ داشتن پیچ اینستاگرام فعال
◘ به روز بودن محصولات متناسب با سلیقه مشتریان
◘ قیمت مناسب محصولات
◘ برخورد محترمانه و با حوصله با مشتریان مجازی
◘ تصاویر عکاسی شده حرفه ای از محصولات
◘ آدرس پیج اینستاگرام الیسام : elisam.ir
◘ امکان همکاری در فروش

 

ورود به سایت الیسام : elisam.ir

 

7-   پرنسلی

فروشگاه اینترنتی لباس پرنسلی

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--پرنسلی1

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--پرنسلی1

 

فروشگاه اینترنتی لباس پرنسلی گرگان. یکی دیگر از مجموعه های برتر در حوزه پوشاک پرنسلی است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 92 با مانتو شروع کرده است اما بعد از گذشت دو سال آن را گسترش داده و محصولات خود را افزایش دادند که در حال حاظر بیشتر در حوزه لباس های اسپرت و خانگی (پیج لباس راحتی) فعالیت می کنند البته مانتو و انواع شلوارها و هودی و تونیک و .. هم در مجموعه خود دارند و در کنار فروش حضوری خود در اینستاگرام به معرفی محصولات خود و ایجاد تعامل با مخاطب پرداخته است.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--پرنسلی1


پیج اینستاگرام پرنسلی هم فعال است و  بیش از261 هزار مخاطب و نزدیک به 4000 پست در صفحه خود دارد که این تعداد با توجه به فعال بودن مجموعه در فضای مجازی رو به افزایش است. البته مجموعه پرنسلی حدودا نزدیک به شش سال اخیر فروش مجازی خود را به دلیل وجود کرونا گسترس داده است اما با این وجود در طی این مدت توانسته در زمینه فروش غیر حضوری موفق باشد.

نقاط قوت مجموعه پرنسلی:

◘ مجموعه ای با رفتاری صمیمی و محترمانه با مخاطب
◘ داشتن سایت برای فروش غیر حضوری
◘ ایجاد اعتماد برای مشتریان بخصوص مشتریان غیر حضوری
◘ ایجاد اشتغال و کار آفرینی
◘ تنوع در لباس ها
◘ تولیداتی جدید همراه با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان
◘ قیمت مناسب برای اکثر محصولات
◘ تصاویر عکاسی شده حرفه ای از محصولات
◘ آدرس پیج اینستاگرام پسنلی گرگان : perancly

اما از نقاط ضعف برای مجموعه پرنسلی که وجود:

◘ تمامی کارها مناسب خانم هاست و فروش مردانه ندارند
◘ ممکن است گاهی برخی از محصولات قیمت بالایی داشته باشند.

 

ورود به سایت پرنسلی : perancly.com

 

8-   پوشاک کوهستانی

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1400

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان

 

فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی از خاک خورده های فروش لباس در شهر گلستان بوده که قدمتی بیش از 50 سال را دارد. به تازگی فروش اینترنتی خود را راه اندازی نموده. این فروشگاه لباس، اکثرا فروش لباس زنانه دارد که نداشتن فروش لباس مردانه می تواند از مزایای آن باشد. پوشاک کوهستانی در اینستاگرام فعال است و تمام محصولات جدید را در این صفحه معرفی کرده و با مشخصات لازم آن را پست می کنند. پیج فروش لباس پوشاک کوهستانی در حال حاضر نزدیک به 200 هزار مخاطب واقعی دارد و حدود 2600 تا پست مربوط به محصولات مجموعه خود به اشتراک گذاشته اند. مخاطبان فروشگاه لباس پوشاک کوهستانی برای ثبت سفارش غیر حضوری باید از طریق سایت اقدام کنند.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--کوهستانی2

 

مزایا فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی:

◘ سرعت بالای وب سایت
◘ تنوع بالای لباس راحتی زنانه
◘ فروش تخصصی لباس وارداتی
◘ داشتن پیج اینترنتی فعال

 

ورود به سایت کوهستانی : poshakkohestani.com

 

9- اکسترامود

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان- اکسترامود

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان- اکسترامود1

 

فروشگاه اینترنتی لباس اکسترامد گرگان، یکی دیگر از مجموعه های معتبر و موفق در زمینه فروشگاهی اکسترا مد است اکسترامد یک مجموعه لباس فروشی در گرگان است که دو شعبه دارد و به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق سایت فعایت می کنند بنابراین یک فروشگاه اینترنتی پوشاک هم محسوب می شود. حوزه فروش مجموعه اکسترامد لباس بانوان است از جمله تی شرت بولیز، هودی، تونیک، شلوار، پیراهن، حتی پاپوش برای فصل سرد و ... است. اکسترامد  هم همانند رقبای دیگر خود حضور فعالی در فضای اینستاگرام دارد و از لحاظ محتوایی پیج اینستاگرامی مجموعه اکسترامد بروز می باشد. که هر روزه به تعداد مخاطبان این مجموعه اضافه می شود. در حال حاضر نزدیک به 100 هزار نفر مخاطب واقعی دارد و بیش از 1100 پست از محصولات خود را در صفحه اینستاگرام برای مخاطبان خود به اشتراک گذاشته اند و اطلاعات کاملی هر محصول را زیر پست مرتبط آن درج کرده اند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان- اکسترامود1

 

نقاط قوت مجموعه اکسترا مد :

◘ داشتن سایت برای سفارش های غیر حضوری
◘ ثبت سفارش و ارسال به همه شهرها
◘ ارسال با پست پیشتاز
◘ کیفیت خوب اجناس
◘ رفتار مناسب و محترمانه با مخاطبان خود
◘ داشتن پیج اینستاگرام فعال
◘ محصولات وارداتی از برند های معتبر و شناخته شده
◘ قیمت مناسب
◘ تنوع در تنواع لباس ها
◘ آدرس پیج اینستاگرام اکسترامد : extra.mod

 

ورود به سایت اکسترامد : extramod.ir

 

10-   مهردخت

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه مهردخت

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--مهردخت

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--مهر دخت1

 

 

گالری مهردخت یکی از مجموعه های موفق در زمینه فروش لباس های سنتی است که هم فروش حضوری دارد و هم فروش اینترنتی از طریق اینستاگرام. این مجموعه فعالیت خود را در اینستاگرام از سال 97 حدود 9 سال پیش آغاز کرده است و در حال حاضر بیشتر از 122 هزار مخاطب واقعی در صفحه اینستاگرام خود دارد همچنین نزدیک به 1600 پست از محصولات خود با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--مهردخت2

 

نقاط قوت مجموعه مهردخت:

◘ تنوع در طرح های لباس سنتی
◘ استفاده از پارچه های الیاف طبیعی
◘ فروش اینترنتی از طریق اینستاگرام
◘ رفتار محترمانه با مخاطبان
◘ عکاسی حرفه ای از لباس ها همراه با مدلینگ های خود
◘ ثبت سفارش و ارسال به همه شهرها
◘ کیفیت خوب محصولات

 

ورود به سایت مهردخت : mehrdokhtiha.ir

 

 

10+1 - مانتو استانبول

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--امانتو-استانبول1

 

فروشگاه مانتو استانبول از دیگر فروشگاهای برتر در زمینه فروش و کسب و کار اینترنتی در گرگان است این مجموعه دارای دو شعبه با محیطی بزرگ در گرگان می باشد. . مانتو استانبول در حوزه فروش انواع مانتو ها، کاپشن، پافر، مانتوهای جلو بسته و از این سبک لباس ها فعالیت می کند.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--امانتو-استانبول

 

فروشگاه آنلاین مانتو استانبول در صفحه اینستاگرام حضوری فعال دارند که تمام محصولات خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. تعداد مخاطبان پیچ اینستاگرام مانتو استانبول بیش از 536 هزار نفر است و حدود  1403 تا پست معرفی از محصولات همراه با مشخصات و تن خور مانتو ها برای مخاطبان خود به اشتراک گذاشته اند.

نقاط قوت مجموعه مانتو استانبول :

1. داشتن سایت برای فروش غیرحضوری
2. کیفیت خوب محصولات
3. پیچ اینستاگرام فعال
4. رفتار مناسب با مخاطبان
5. عکاسی حرفه ای از محصولات
6. تنوع در مدل ها

 

ورود به سایت مانتو استانبول : istanbulgorgan.com

 

10+2-  پوشاک اطلس مد

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--اطلسlogo

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--اطلسlogo

 

از مجموعه های فعال و برتر در حوزه فروشگاهی می توان به فروشگاه اینترنتی لباس گرگان، اطلس مد اشاره کرد. که اخیرا توجه زیادی از مخاطبان را به خود جلب کرده و طرفدارن زیادی پیدا کرده است اطلس مد یک فروشگاه لباس زنانه از انواع لباس های اسپرت و تو خونگی و انواع مدل های شلوار است که فعالیت خود را بیش از 14 سال است که در این زمینه آغاز کرده است. این فروشگاه  هم فروش حضوری و هم فروش آنلاین دارند. و در اینستاگرام تصاویر محصولات خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

 

10-فروشگاه-اینترنتی-برتر-گرگان--اطلسlogo

 

پیچ اینستاگرام اطلس مد بیش از 380 هزار مخاطب دارد و  پست های این مجموعه در حال حاضر نزدیک به 4000 تا است که این تعداد روز به روز در حال افزایش است. مجموعه اطلس مد علاوه بر لباس زنانه یک فروشگاه آنلاین برای کفش و یک فروشگاه مجزا و حضوری دیگر برای فروش لباس کودکان هم دارد.

نقاط قوت برای مجموعه اطلس :

تنوع بالا طرح ها
سایت برای خرید های غیر حضوری
ثبت سفارش و ارسال به همه شهرها
عکاسی حرفه ای از محصولات
رفتار صمیمی و محترمانه با مخاطبان
قیمت مناسب برای بیشتر محصولات
معرفی کامل لباس ها در استوری ها
پیج اینستاگرام فعال

 

ورود به سایت اطلس مد : atlasmode.ir

 


 


برای تکمیل کردن این لیست به پشتیبانی وب سایت پیام خودتون رو بفرسیتد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1401 555