طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی واژه ای نام آشنا در این روزها، اللخصوص بعد از شیوع بیماری کرونا. بیماری کرونا با اینکه به کسب و کارهای خسارات بسیار زیادی زد. اما قطعا در زمینه طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف همچون طراحی سایت فروشگاهی برای سوپرمارکت ها، طراحی سایت فروشگاهی برای کارخانه ها، طراحی سایت برای تولیدی ها و... حتی طراحی سایت برای شغل های خدماتی، شغل هایی که حتی فکر اینترنتی شدن هم سال های سال به ذهنشون خطور نمیکرد، نه تنها به لطف کرونا بهش خوب فکر کردن، بلکه میبینم بعضاً پیشگام شده و سایت کسب و کار خود راهم راه اندازی کرده اند و یا سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی راداده اند. قطعا برای شروع این کار باید از شرکت های با رزومه قوی اقدام به طراحی سایت نمود که شرکت هیرکانا با سابقه ای درخشان قریب به 10 سال دراین سال ها قویاً مشغول خدمت رسانی به هم میهنان عزیز مان بوده و خواهد بود. برای درسال های اخیر عوامل زیادی  همچون، شلوغی شهرها و جاده ها، ترافیک های خسته کننده، زمانبر بودن و گاهاً خسته کننده بودن خرید، بالارفتن هزینه های غیر ضروری و آلودگی هوا در کلان شهرها و عوامل دیگر روی آوردن کسب و کارها به اینترنتی شدن و ورد به بازار جهانی.اقدامی که هرچه تعلل شود سبب عقب افتادن از رقبا ودر نتیجه به منزله ی ضرر بیشتر نیز است.

کی باید یک سایت فروشگاهی طراحی کنسم؟

با وجود  سایت هایی مثل دیجی کالا آیا برای طراحی سایت فروشگاهی دیر شده؟

در ایران تحول شرگف در سایت های فروشگاهی را می توان در سایت دیجی کالا عنوان کرد، سایتی که کار خود را با 5 نفر و در حوضه فروش موبایل بصورت نقد و بررسی شروع کرد و بعدها با گسترش پیدا کردن حوضه فعالیت خود و جلب رضایت عمومی ، حتی به فروش ماشین های میلیاردی نیز پرداخت. دیجیکالا در نوع خود نقطه عطفی بود که در حقیقت راه را برای دیگران روشن کرد. و نوید بخش روزهایی خود در عرصه فروشگاه های اینترنتی را میداد. با اینکه تقریبا فروشگاه اینترنتی دیجیکالا اکثر حوضه های فروش را در بر می گیرد، آیا وجود سایت های دیگر توجیه پذیر است؟ در جواب باید گفت که بله؛ حوضه فروش اینترنتی آنقدر گسترده است وجود یک سایت قوی و قدرتمند همچون دیجیکالا جای سایت های فروشگاهی اینترنتی دیگر را تنگ نکند. بلکه می تواند به نوبه ی خود برای سایت های جدید و نو پا باعث فروش بیشتری نیز شود.
بنظر شما چطوری این اتفاق امکان پذیر است؟ یا می توان اینطور سوال را مطرح کرد که با وجو سایت هایی قدیمی وقدرتمند مثل دیجیکالا می توان به فروش ایده آل رسید؟ برای جواب این سوال می توانید با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ما تماس بگیرید. ما به شما مشاوره خواهیم داد و شما را راهنمایی می کنیم تا به حد ایده آل در فروش محصولات خودتون برسید.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارها

چرا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارهای امروزی از نون شب واجب تر است؟

تا حالا با خودتون فکر کردید که یه روزی خونه نشسته باشید و به راحتی محصولات خودتون رو بفروشید؟ حتی وقتی که خواب هستید! مشتری با آسودگی خاطر و بدون دغدغه وارد محل فروش شما بشود و خودش محصول خود را انتخاب کند و نقدا آنرا پرداخت و با رضایت کامل محل کسب وکار شما را ترک نماید. ضمن اینکه شما می توانید برای مشتریان وفادار یا مشتریا خاص خود تخفیف های ویژهای قائل شوید . و با رویدادهای خاص همچون عید نوروز، شب یلدا، روز مادر و... از یکنواختی درآمده و مجددا مشتریان را به سمت خود جدب کرده.
اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود هستید، طراحی سایت فروشگاهی قطعا یکی از کارآمدترین و در عین حال بهترین روش برای تحقق این رویا می باشد. چرا که با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می تواند به منزله ی راه اندازی شعبه جدیدی از کسب و کار شما می باشد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی محدودذیت های مکانی و زمانی دیگر برای مشتریان شما مطرح نخواهد شد و در ضمن این امکان وجود دارد که بصورت 24ساعته درحال خدمت رسانی به مشتریان خود خواهید بود.
این امکان برای ششما مهیا خواهد شد که کسب و کار خود را گسترش داده.

امکانات سایت های فروشگاهی

در طراحی سایت های فروشگاهی اینترنتی ضمن اینکه پارامترهای زیبایی به درستی باید رعایت شود،می بایست که کاربردی بوده و هویت بخشی درستی به چهارچوب کار داده شودتا باورها وارزش های کار را درست و دقیق به مخاطبان نشان دهد.

ما دربخش طراحی سایت قادر هستیم برای تمامی مشاغل ( پوشاک، خرازی، لباس فروشی،سوپر مارکت، لوازمتحریر، شیرآلات و...) طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی انجام دهیم تا باآودگی خاطر در جهت آنلاین کردن کسب و کار خود گامی محکم بردارید:


برای مشاهده لیست امکانات سایت های فروشگاهی کلیک کنید.
 

طراحی سایت فروشگاهی پوشاک

 

چرا سایت فروشگاهی هیرکانا ؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای وظیفه ای است که ما در جهت ارائه ی هرچه بهتر و رضایتمندی بیشتر، به مشتریان خود تقدیم میکنیم.در حقیقت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.مطمئن باشد که هرچه فروشگاه اینترنتی شما بهتر و حرفه ای تر باشد، مسلماً در فروش شما موثر بوده و سبب بیشتر شدن فروش شما نیز می شود.
خدمات طراحی سایت فروشگاهی ما به دو شکل است:
1-    ساخت فروشگاه اینترنتی کامل، سئو شده و واکنش گرا بصورت اختصاصی
2-     راه اندازی سایت فروشگاهی از پیش آماده ولی با کیفیت و با هزینه مناسب به کمک فروشگاه ساز پرتال هیرکانا

همیشه برخود اول با یک مشتری خیلی می تواند در پایدار بودن رابطه بین فروشنده و خریدار موثر باشد. همانطور که این اصل در خرید و فروش فیزیکی برقرار است. در فروشگاه های اینترنتی هم نیز به عنوان یک قانون نانوشته قابل توجه است. اما در طراحی سایت فروشگاهی این قانون را چگونه باید اجرا نمود؟ جواب: باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود.

سئو و بهینه سازی سایت های فروشگاهی :

لازمه ی دیده شدن سایت ها این است که یک وب سایت جزء رتبه های برتر ( مثلا 1 تا 5) نتایج گوگل از صفحه ی اول باشند. لذا رسیدن به امر به سادگی محقق نخواهد شد مگر با رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب چه در کد نویس که برعهده برنامه نویس می باشد و چه پس از تحویل سایت به مشتری ، که برعهده صاحب سایت می باشد. که بازهم جهت مشاوره و راهنمایی میتوانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید و از خدمات بهینه سازی سئو برای وب سایت خود بهره مند شوید.

طراحی سایت حرفه ای فروشگاه آنلاین

قیمت طراحی سایت فروشگاهی :

در نظر داشته باشید که هزینه های بالا برای طراحی سایت، قطعا به منزله ی سایت های حرفه ای نیست اما باید قبول کنیم که برای داشتن یک سایت درجه یک و توانمند در ارائه ی خدمات باید هزینه کرد. هزینه طراحی سایت فروشگاهی بسته به اینکه چه قابلیت هایی استفاده شود هزینه های متفاوتی دارد. در بحث طراحی سایت، هرچه پروژه حرفه ای تر و تخصصی تر باشد و نیازمند طراحی ساماه های متعدد و تهیه گزارش های مختلف برای مدیر باشد، قطعا هزینه طراحی سایت و بیشتر خواهد.اما صاحبین کسب و کار باید توجه داشته باشند که هیچ محدودیتی در مورد طراحی و اجرای امکانات مورد نظر در سایت های فروشگاهی تخصصی هیرکانا وجود ندارد. و برنامه نویسان متخصص و توانمند ما این توانایی را دارند در زمان توافق شده امکانت درخواستی شما را تحویل شما بدهند.
در زمینه هزینه های طراحی سایت.هزینه ها متناسب با نیاز و خواسته مشتری متغیر است و نمی توان قیمت واحد و مشخصی را برای وب سایت های فروشگاهی در نظر گرفت ، اما شروع قیمت وب سایت های فروشگاهی با پنل مدیریت معمولی از 6میلیون تومان می باشد.
 جهت اطلاع دقیق درمورد قیمت ها می توان به صفحه تماس با ما مراجعه کرده واز طریق راه های ارتباطی با مادر ارتباط باشید.


برای سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی چه باید کرد؟

جهت سفارش یا مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفنی ( 017-32162970 ) و یا آدرس وب سایت ( Https://Hircana.com )و در بخش تماس با ما، با ما در ارتباط باشد.

در ادامه می توانید یک نمونه از وب سایت های فروشگاهی ما را مشاهده نمایید.

مقالات دیگر ما :

>> ساخت موشن گرافی تبلیغاتی
>> چرا باید وب سایت مشاور املاک داشته باشیم؟
>>  طراحی سوپر مارکت آنلاین