ثبت مکان مطب پزشک در گوگل مپ می‌تواند مزایای زیادی برای پزشکان داشته باشد. و امروزه بسیاری از پزشکان تنها با ثبت موقعیت مکانی مطب خود در گوگل مپ مشتریان زیادی را جذب می کنند! اگر هنوز مطب خود را در گوگل ثبت نکردید همین الان اقدام کنید. در هر ثانیه میلیونها سرچ در گوگل انجام می شود و نبود شما در اینترنت یعنی تقدیم مشتری خود به رقیب!!!!

 

چرا پزشکان باید مطب خود را در گوگل ثبت کنند؟

ثبت موقعیت مطب پزشکان در Google Maps دارای مزایای متعددی برای پزشکان است. در اینجا به برخی از مهم‌ترین مزایا اشاره می‌کنیم:

 

ثبت لوکیشن مطب پزشک در گوگل مپ

 

1- مزایای ثبت لوکیشن مطب پزشکان در مپ برای پزشکان:

1-1- افزایش دیده شدن مطب:

وقتی مطب پزشک در گوگل مپ ثبت می‌شود، افرادی که در جستجوی خدمات پزشکی هستند به راحتی می‌توانند آن را پیدا کنند. این امر باعث می‌شود که پزشکان بیشتر دیده شوند و تعداد بیماران بالقوه افزایش یابد. و در نتیجه باعث می‌شود بیمارانی که به دنبال متخصص خاصی هستند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند.

1-2- ثبت اطلاعات دقیق و به روز:

پزشکان می‌توانند اطلاعات کامل و به روز از جمله:

  • ساعات کاری
  • شماره تماس
  • وب‌سایت و خدمات
  • تصاویر مطب، نمونه کارها، محصولات و...

ارائه شده خود را در Google Maps قرار دهند. این امر باعث می‌شود بیماران با اطلاعات دقیق‌تری اقدام به تماس یا مراجعه کنند.

1-3- دسترسی راحت اطلاعات ارتباطی با پزشک:

پزشکان می‌توانند اطلاعات مفید خود برای بیماران مانند ساعات کاری، شماره تماس، خدمات ارائه شده و حتی نظرات و رتبه‌بندی‌های بیماران را در صفحه گوگل مپ خود قرار دهند. این اطلاعات به بیماران کمک می‌کند تا تصمیم بهتری در مورد انتخاب پزشک خود بگیرند.

1-4- بهبود اعتبار و اعتماد:

وجود یک صفحه حرفه‌ای در گوگل مپ به اعتبار و اعتماد پزشک کمک می‌کند. نظرات مثبت و رتبه‌بندی‌های بالا می‌توانند تأثیر زیادی در جذب بیماران جدید داشته باشند.

1-5- تحلیل داده‌ها و بینش‌های بازاریابی:

گوگل مپ اطلاعاتی در مورد تعداد بازدیدکنندگان صفحه، نحوه یافتن مطب توسط بیماران و دیگر داده‌های بازاریابی را فراهم می‌آورد. این اطلاعات می‌تواند به پزشکان کمک کند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود بخشند. بسیاری از پزشکان با اینکه پیج اینستاگرامی ندارند یا فعال نیستند، یا اینکه اصلا وب سایت پزشکی مختص به خود را ندارند از جذب مشتری از طریق اینترنت یا گوگل مپ شگفت زده اند!!! باید قبول کرد که امروزه کاربر برای کوچکترین نیاز خود هم از طریق اینترنت و گوگل بدنبال جواب آن خواهد گشت.

1-6- بهبود SEO محلی:

وجود مطب پزشک در Google Maps به بهبود سئو (SEO) محلی کمک می‌کند. وقتی بیماران در نزدیکی محل مطب جستجو می‌کنند، احتمال نمایش نام پزشک در نتایج جستجو بیشتر می‌شود. هرچه بازخوردها مثبت تر و رتبه ی شما بهتر و در نتیجه در بین رقبا بیشتر دیده خواهید شد.

1-7- ارتباط بهتر با بیماران:

پزشکان می‌توانند از طریق پروفایل خود در Google Maps با بیماران ارتباط برقرار کنند، به سوالات آنها پاسخ دهند و اطلاعات مهمی را به اشتراک بگذارند.

 

ثبت لوکیشن مطب پزشک در گوگل مپ1

 

2- مزایای ثبت مطب پزشک در گوگل مپ برای بیماران:

2-1- دسترسی آسان برای بیماران:

با داشتن اطلاعات دقیق مکانی در گوگل مپ، بیماران می‌توانند به راحتی مسیر خود را به مطب پزشک پیدا کنند. این امر کمک می‌کند تا آنها بدون هرگونه سردرگمی یا تأخیر به موقع به مطب برسند. که این ویژگی در شهرهای بزرگتر خیلی بیشتر اهمیت پیدا میکند. چرا که امروزه به لطف برنامه های مسیریاب، اگر لوکیشن مطب در گوگل ثبت باشد، به راحتی با برنامه های مسیریاب می توان بطور دقیق از هر نقطه از شهر به مطب پزشک رسید.

2-2- انتخاب بهترین پزشک:

از آنجا که کاربران می توانند بازخورد خود را در گوگل مپ برای هر لوکیشن ثبت کنند این فرصت خوبی است برای کاربرانی که به دنبال پزشک خوب و کاربلد هستند.

2-3- صرفه جویی در زمان و تسهیل در مسیریابی بیماران:

این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و کاهش استرس بیماران می‌شود. با ثبت مطب در Google Maps، بیماران به راحتی می‌توانند مسیر خود را به مطب پیدا کنند. پیدا کردن دقیق و سریع مطب پزشک برای هر شخصی که دنبال پزشک متخصص مورد نظر خود است یکی از معضلاتی است که با ثبت مکان مطب پزشک متخصص در گوگل مپ میسر خواهد شد.

2-4- نظرات و امتیازدهی:

بیماران می‌توانند نظرات و امتیازات خود را در مورد تجربه‌شان با پزشک در Google Maps ثبت کنند. از بیماران خودتان بخواهید که نظر مثبت خود را برای لوکیشن شما ثبت کنند. این امر به اعتبار و شهرت آنلاین پزشک کمک می‌کند و می‌تواند بیماران بیشتری را جذب کند.

 

باید قبول کرد که:

در مجموع، ثبت مطب پزشکان در Google Maps یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که می‌تواند به افزایش دسترسی و رضایت بیماران و همچنین بهبود حضور آنلاین و شهرت پزشک کمک کند. ثبت مطب پزشک در گوگل مپ (Google Maps) نه تنها باعث افزایش دیده شدن می‌شود، بلکه به پزشکان امکان می‌دهد تا به شیوه‌ای مؤثرتر با بیماران خود ارتباط برقرار کنند و خدمات خود را بهتر معرفی کنند.

 

هیرکانا:

شرکت طراحی سایت و سئو هیرکانا در کنار خدمات مربوط به گوگل مپ برای پزشکان عزیز این خدمات را هم ارائه می دهد:

  • طراحی سایت پزشک
  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم پزشکی
  • سئو سایت پزشکی
  • سئو سایت فروشگاهی پزشکی

مقالات مرتبط:
» چگونه کسب و کارمان را در گوگل ثبت کنیم
» ثبت در گوگل مپ چه کمکی به فروش کسب و کارها می کند؟
» تفاوت بین سندباکس گوگل و گوگل هانی مون
» تبلیغات در گوگل چیست؟
» بهترین هاست وردپرس