شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت حرفه ای یکی از چند شرکت طراحی وب سایت حرفه ای می باشد. وب سایت شما وسیله ای برای گسترش کسب و کار شماست و بیان کننده ی اینست که شما کی هستید و چه محتوایی برای ارائه دارید و یا حتی چطور این کار را انجام می دهید. پس برای این که بتوانید به درستی خود را از طریق وب سایت معرفی نمایید باید بهترین شرکت طراحی سایت را برای رسیدن به اهداف تجاری خود انتخاب کنید. ما در این مقاله 20 نکته کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد را برای شما گردآوری کردیم. تا انتها ما را همراهی نمایید.

 

20 نکته کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد

 

20 نکته کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد

طراحی سایت حرفه ای اولین قدم شما برای شروع فعالیت کسب و کارتان در دنیای اینترنت است. یک طراحی وب سایت خوب می تواند در ثمربخش بودن این شروع بسیار مؤثر باشد. اما برای رسیدن به موفقیت در این زمینه باید یک شرکت حرفه ای طراحی سایت انتخاب کنید تا کیفیت شرکت در سطح کسب و کار شما باشد. از آن جا که هر روز بر تعداد شرکت های طراحی سایت افزوده می شود، انتخاب شرکت طراحی وب سایت حرفه ای کاری سخت و دشوار است. طراحی وب سایت اولین پل ارتباطی شما و مشتریانتان در دنیای مجازیست. در حقیقت اگر وب سایت نداشته باشید نمی توانید در دنیای تجارت با سایر کسب و کارها رقابت کنید. اما باید هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به این نکته توجه کنید که بهترین بودن و کارآمد بودن یک شرکت طراحی سایت از نوع خدمات آن مشخص می شود. حال باید چه نکاتی را در نظر بگیرید و به چه خدماتی توجه کنید سوالیست که ما در این بخش از مقاله به آن می پردازیم. از جمله نکات کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد عبارتند از:

 

1- بررسی نمونه کار

شرکت طراحی وب سایت حرفه ای برای آن که تخصص و سابقه ی خود را در معرض دید عموم قرار دهد، نمونه کارهای طراحی وب سایت خود را در وب سایت شرکت و برای تماشای کاربران خواهد گذاشت. بررسی نمونه کار طراحی وب سایت یک شرکت طراحی سایت می تواند به شما کمک کند تا نقاط قوت و نقاط ضعف طراحی های آن شرکت را پیدا کنید و با نحوه ی عملکرد و شیوه ی طراحی شرکت آشنا شوید. به همین جهت به شما توصیه می کنیم پیش از سفارش دادن وب سایت به شرکت مورد نظر، حتما نمونه کارهای مختلف آن ها را مشاهده کنید و بعد تصمیم بگیرید.

 

2- طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت زمانی می تواند حرفه ای و ایده آل باشد که برای هر مشتری به طور اختصاصی انجام شود. در بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی وب سایت این نکته را دریافت خواهید کرد که آیا برای طراحی وب سایت ها از یک یا دو قالب تکراری استفاده می کنند یا به صورت حرفه ای عمل کرده و برای هر مشتری به صورت اختصاصی و یونیک وب سایت طراحی می کنند. اگر شرکتی نمونه کارهای زیاد در بازه زمانی کوتاهی در وب سایت خود قرار داده است می توانید به این موضوع شک کنید که آیا از قالب های آماده و تکراری استفاده می کند یا خیر. فهمیدن این موضوع در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

20 نکته کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد1

 

3- گرافیک

طراحی سایت حرفه ای شامل گرافیک حرفه ای نیز می شود. چرا که ظاهر وب سایت شما اولین چیزیست که کاربر با آن مواجه شده و براساس آن شاید شما و نحوه ی عملکرد شما را قضاوت کند. ظاهر سایت باید با حوزه کاری آن مطابقت داشته باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر محتوای خوب و با کیفیت تولید کنید اما گرافیک ضعیف می تواند به راحتی محتوای شما را نابود کند. طراح سایت باید نظر و ایده های شما را بشنود و با سلیقه ی شما آشنا شود سپس براساس اصول و استانداردهای لازم گرافیک سایت را طراحی نماید. در بررسی نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت می توانید با سلیقه ی گرافیست و طراحان شرکت آشنا شوید. گرافیک سایت باید ساده و در عین حال شیک و کاربردی باشد. شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت حرفه ای یکی از چند شرکت طراحی وب سایت حرفه ای می باشد. برای تماشای نمونه کارهای طراحی سایت هیرکانا لطفاً اینجا کلیک نمایید.

 

4- رعایت استانداردها

بهترین شرکت طراحی سایت باید در تمامی طراحی های خود استانداردهای لازم را رعایت کند. نکته ای که وب سایت شما را همواره در بالاترین سطح نگه می دارد و موجب می شود تا افراد به تماشای وب سایت شما ترغیب شوند و به محتوای مورد نظرشان به سهولت دسترسی داشته باشند، رعایت استانداردهای لازم در طراحی وب سایت است. با عمل به این نکته قطعاً وب سایت شما از نگاه موتورهای جستجوگر بدون ایراد دیده می شود و در لیست نمایش نتایج جستجو قرار خواهید گرفت.

 

5- سیستم مدیریت محتوا

سفارش طراحی سایت اولین قدم برای شروع طراحی وب سایت مرتبط با کسب و کارتان است. اما پس از اتمام طراحی شما باید فرمان سیستم مدیریت محتوای وب سایت خود یا حداقل بخشی از آن را به عهده بگیرید. پس باید با پنل مدیریتی کار کنید که ساده و بدون پیچیدگی و با قابلیت ارتقا باشد. در هنگام انتخاب شرکت طراحی وب سایت به این نکته توجه کنید که CMS یا همان سیستم مدیریت محتوایی که قرار است به شما بسپارند ساده و بی دردسر باشد تا شما بتوانید با یک آموزش کوتاه مدت به راحتی مدیریت سایت خود را به عهده بگیرید.

 

6- زبان برنامه نویسی

طراحی وب سایت در دنیای امروز مرتب تغییر می کند و هر چند سال شاهد ظهور تکنولوژی های جدیدی هستیم که هر کدام از آن ها تأثیرات قابل توجهی بر دنیای وب و اینترنت می گذارند. در طول دو دهه گذشته طراحی وب سایت ها با استفاده از نسخه های جدید Html و CSS و همچنین زبان جاوااسکریپت و کتابخانه های مختلفی که برای آن ارائه شده (از جمله Jquery، Mootools، Vue JS، react js و...) همه به دنیای وب کمک های بزرگی کرده اند و موجب شده اند که وب سایت زیباتر و دارای کاربری مناسب تری باشند. از طرف دیگر استفاده از زبان های برنامه نویسی مناسب مانند C#، PHP و یا Python در کنار استفاده از دیتابیس های مناسب و قدرتمندی مانند: SQL Server، My SQL و Oracle db موجب بهبود وضعیت وب سایت ها شده است. لذا استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی های طراحی و برنامه نویسی در دنیای وب سایت ها اهمیت زیادی دارد و به همین جهت به شما توصیه می کنیم از شرکت طراحی وب سایت مورد نظر خود بپرسید که با چه زبان برنامه نویسی طراحی می کنند تا بدانید که آیا از تکنولوژی قدیمی استفاده می کنند یا یک شرکت به روز و همگام با تکنولوژی هستند که از سیستم های جدید بهره می برند.

 

7- سئو

شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه سئو از مهندسین و متخصصین مجربی در این زمینه برخوردار می باشد. در مقالات گذشته به طور کامل در مورد سئو صحبت کردیم، برای مطالعه بیشتر در مورد سئو مقاله " سئو وب سایت چیست؟" را بخوانید. اما بد نیست در اینجا گذری کوتاه داشته باشیم. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مجموعه ای از تکنیک ها و فعالیت هاییست که باعث می شود وب سایت شما جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کند و در نتیجه بازدید کننده ی بیشتری داشته باشید.
شرکت طراحی سایت اختصاصی باید در زمینه سئو نیز قدرتمند عمل نماید چرا که بالا بردن سئو سایت کاری ساده نیست و نمی توان به راحتی آن را پیاده سازی کرد. سئو نیاز به داشتن دانش و صبر و حوصله ی زیاد است. موتورهای جستجوگر بسیار هوشمند عمل می کنند و دائماً در حال تغییر الگوریتم های رتبه بندی خود هستند. بنابراین یک سئوکار حرفه ای باید اطلاعات و دانش خود را در این زمینه به روز نگه دارد. پس در انتخاب شرکت طراحی وب سایت به این نکته دقت کنید که آیا از یک تیم سئو کار حرفه ای برخودار هستند یا خیر. شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت حرفه ای یکی از چند شرکت طراحی وب سایت حرفه ای می باشد. برای تماشای نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب هیرکانا لطفاً اینجا کلیک نمایید.

 

8- استفاده از تجربیات سایر مشتریان شرکت

هزینه طراحی سایت بسته به شرکتی که طراحی را انجام می دهد و خدماتی که شما می خواهید می تواند زیاد یا کم باشد. اما باید در نهایت از انتخاب شرکتی که طراحی وب سایت خود را به او سپردید هم از لحاظ کیفیت طراحی و هم موارد مختلفی مانند نحوه پاسخگویی، پشتیبانی، خدمات سئو، تکنولوژی مورد استفاده، مسئولیت پذیری و ... راضی و احساس هدر رفتن سرمایه خود را نداشته باشید. برای این که دچار آزمون و خطا نشوید بهتر است با سایر مشتریان شرکت صحبت کنید و ببینید که آیا آن ها از تجربه ی سفارش طراحی سایت به این شرکت خرسند هستند یا خیر. اگر راضی بودند طبیعتاً احتمال این که شما نیز از خدمات خوبی بهره مند شوید بسیار زیاد است.

 

20 نکته کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد2

 

9- سازگاری با سایر دستگاه ها

طراحی وب سایت این روزها به گونه ای صورت می گیرد که شما با هر دستگاهی بتوانید به وب سایت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید چرا که این روزها بیشتر افراد از تلفن های همراه خود برای ورود به اینترنت و شبکه های مجازی استفاده می کنند. شرکت طراحی سایت فروشگاهی اگر نتواند وب سایت شما را در سایر دستگاه ها نشان دهد قطعاً گزینه ی مناسبی نخواهد بود. پیش از سفارش طراحی سایت می توانید نمونه کارهای شرکت را از طریق موبایل خود بررسی کرده و ببینید که آیا به راحتی قابل دسترسی هستند یا خیر.

 

10- تجزیه و تحلیل وب سایت رقبا

شرکت طراحی وب سایت حرفه ای پیش از اقدام به طراحی وب سایت اولین قدمی که بر می دارد شناسایی رقبای مشتری خود در دنیای اینترنت است. قطعاً شما اولین و آخرین نفری نیستید که در زمینه ی کاری خود فعالیت می کنید. بسیاری از افراد دیگری در دنیا هستند که همان کار را انجام می دهند و همان محصولی را ارائه می دهند که شما در حال انجام آن هستید. پس باید برای پیشی گرفتن از رقبای خود در اینترنت و دنیای مجازی ابتدا آن را شناسایی کرده و با شرایط آن ها آشنا شوید که این وظیفه ی شرکت طراحی وب سایت است.

 

11- نحوه پاسخگویی

بهترین شرکت طراحی سایت شرکتیست که پرسنلی را در مجموعه ی خود داشته باشد که همواره با روی گشاده و اخلاق خوش، همچنین مسئولیت پذیری و تعهد بالا به مشتریان شرکت پاسخگو باشند. قطعاً اولین برخورد شما با یک شرکت با اخلاق خوش و مشتری مداری مواجه خواهید شد. اما در جلسات و مذاکراتی که به منظور آشنایی با شرکت طراحی وب سایت خواهید داشت، متوجه کیفیت روابط عمومی شرکت و نحوه ی پاسخگویی آن ها می شوید که بسیار حائز اهمیت است. زیرا شما بعد از مرحله طراحی وب سایت نیاز به پشتیبانی این شرکت خواهید داشت و آنچه اهمیت دارد این است که یک شرکت خوب طراحی وب سایت باید از پرسنل پشتیبانی خود بخواهد که با حوصله باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات شما را بررسی و رفع کنند.

 

12- هزینه

هزینه طراحی سایت همانطور که در قسمت های قبل گفته شد با توجه به خدماتی که از طرف شرکت ارائه می شود، تعیین می گردد. یک شرکت خوب بهترین خدمات را با یک هزینه ی منصفانه ارائه می کند. شما می توانید چندین شرکت طراحی را با یکدیگر از لحاظ هزینه مقایسه کنید. در نهایت در انتخاب شرکت طراحی وب سایت اگر کیفیت برای شما اولویت باشد، بالاترین کیفیت و اگر بودجه ی محدودی دارید، پایین ترین قیمت را انتخاب خواهید کرد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که گاهی پرداخت کمی هزینه ی بیشتر برای یک کار با کیفیت و استاندارد خیلی بهتر از نابود شدن کسب و کارتان در دنیای اینترنت به خاطر بی کیفیتی طراحی وب سایت می باشد. شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت حرفه ای یکی از چند شرکت طراحی وب سایت حرفه ای می باشد. برای اطلاع از قیمت طراحی وب سایت و ثبت سفارش طراحی سایت خود همین حالا با تماس بگیرید.

 

13- بررسی محتوای مقالات نوشته شده در سایت شرکت

شرکت حرفه ای طراحی سایت پیش از انجام هر کاری و پیش از پذیرش سفارش طراحی سایت ابتدا وب سایت خود را تقویت و محتوای آن را به روز می کند. اگر بهترین شرکت طراحی سایت شامل ضرب المثل «کوزه گر از کوزه شکسته آب می خوره» شود قطعاً گزینه ی مناسبی برای سپردن طراحی وب سایت کسب و کارتان نیست. شما با بررسی مقالات شرکت طراح به این نکته خواهید رسید که آیا این شرکت مقالات و محتوای خود را کپی می کند، محتوای بی کیفیت تولید می کند و یا برای وبلاگ یا مقالاتش دارای یک تیم تخصصیست که برای آن وقت بسیار صرف می کند. شرکتی که برای وب سایت خود وقت کافی نداشته باشد قطعاً برای وب سایت مشتریانش نیز زمان لازم را نخواهد گذاشت.

 

14- زمان تحویل پروژه

هزینه طراحی سایت فقط به بخش مادی مسئله مربوط نمی شود بلکه هزینه شامل زمانی که شما برای تحویل پروژه یا همان وب سایت خود انتظار کشیده اید نیز می شود. مخصوصاً در دنیای امروز که اصل تجارت برحسب ثانیه هاست و هر کسی که جلوتر اقدام کند پیروز میدان خواهد بود. در فضای مجازی و دنیای اینترنت نیز هر چه شما زودتر از رقبای خود وب سایت با کیفیت طراحی و در اینترنت بارگذاری کنید قطعاً گوی سبقت را ربوده اید. پس باید شرکت طراحی وب سایت را انتخاب کنید که پروژه های خود را در زمان مقرر و تعیین شده تحویل می دهد. با این کار هزینه ای که برای منتظر ماندن خواهید گذاشت بسیار کمتر خواهد بود.

 

15- امنیت اطلاعات

شرکت حرفه ای طراحی وب سایت یکی از اصول و استانداردهایی را که رعایت می کند، حفظ امنیت اطلاعات شما و مشتریان وب سایتتان است. این نکته که مشتریان شما هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی شامل مشخصات فردی و یا هنگام پرداخت وجه اینترنتی از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی باید خیالشان بابت حفظ اطلاعات و امنیت آن ها راحت باشد. حتماً به این موضوع توجه ویژه نمایید و از سایر مشتریان و یا کسانی که با شرکت طراحی وب سایت مورد نظر شما آشنایی دارند در این زمینه مشورت کنید.

 

16- سرعت

طراحی وب سایت زمانی می تواند حرفه ای باشد که سرعت بارگذاری و یا load بالایی داشته باشد. اگر مشتریان هنگام کار با وب سایت شما مدت زمان زیادی را منتظر بمانند قطعاً از لیست مشتریان خارج شده و به سراغ وب سایت دیگری می روند که سرعت بالاتری داشته باشد. در بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی وب سایت مورد نظرتان حتماً به این نکته دقت نمایید که سرعت بارگذاری و بالا آمدن وب سایت ها چقدر است. اگر بیش از 7 ثانیه به طول بیانجامد قطعاً شما نیاز به یک شرکت دیگری برای طراحی وب سایت خود خواهید داشت.

 

20 نکته کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد3

 

17- اطمینان از اصالت شرکت

طراح سایت اگر بخواهد طراحی وب سایت های مختلف را به تنهایی انجام دهد قطعاً به مشکل بر خواهد خورد چرا که یک شخص به تنهایی نمی تواند بر تمامی جنبه های وب سایت مسلط باشد. طراحی وب سایت یک کار تیمی است و نیاز به یک همکاری گروهی دارد. برنامه نویسی، گرافیک، تولید محتوا، پایگاه داده و ... مسائلی هستند که نیاز به بررسی و همکاری چند نفره دارد. به همین علت شما باید هنگام انتخاب شرکت طراحی وب سایت به این نکته توجه کنید شرکتی که می خواهید سفارش طراحی سایت را به آن ها بدهید آیا واقعاً یک شرکت هست یا تنها شخصیست که در منزل مشغول طراحی وب سایت است و خود را به نام یک شرکت معرفی می کند.
شرکت طراحی وب سایت حرفه ای مورد نظر شما اگر واقعاً یک شرکت باشد باید یک آدرس مشخص و قابل دسترس داشته باشد تا شما بتوانید به صورت حضوری با آن ها ملاقات داشته باشید. با در نظر گرفتن این نکته می توانید از هر گونه تقلب و کلاه برداری جلوگیری نمایید. پیش از سفارش طراحی سایت تحقیقات و بررسی های لازم در این خصوص را انجام دهید.

 

18- هاست

هزینه طراحی سایت شامل هزینه ای که برای هاست وب سایت خود پرداخت می کنید نیز می شود. هاست چیست؟ هاست یا میزبان وب، یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد وب سایت یا برنامه خود را در اینترنت بارگذاری کنید. شما با دریافت هاست یک فضایی را در یک سرور فیزیکی اجاره می کنید که می توانید تمامی فایل ها و داده های خود را که برای عملکرد صحیح وب سایت نیاز دارید در آن ذخیره نمایید. پایداری و کیفیت بالای هاستینگ تأثیر زیادی در موفقیت و توسعه و از همه مهم تر بر سئوی وب سایت شما دارد. در بررسی شرکت طراحی وب سایت مورد نظر خود حتماً از آن ها سوال کنید که هاست و سرور آن ها کجاست و توسط چه شرکتی پشتیبانی می شود و سپس درباره ی گفته های آن ها تحقیق کنید.

 

19- مصاحبه حضوری

شرکت حرفه ای طراحی سایت برای نشان دادن حسن نیت خود قطعاً به شما پیشنهاد ملاقات یا مصاحبه ی حضوری خواهد داد. چرا که وقتی شرکتی برای ملاقات با هر کدام از مشتریان خود زمان صرف می کند حتماً از مسئولیت پذیری خوبی نیز برخوردار خواهد بود. البته نمی توان گفت صد در صد ولی یکی از ویژگی ها و خصوصیات بهترین شرکت طراحی سایت تقاضای مصاحبه ی حضوری و برطرف نمودن کلیه ی سوالات و ابهامات موجود در ذهن مشتریان خود می باشد.
شرکت حرفه ای طراحی سایت می داند که برگزاری چنین نشست هایی حتماً به نفع طرفین می باشد چرا که به هر دو طرف کمک می کند تا ضمن شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر، شرایط و خواسته های خود را در زمینه مسائل مالی، فنی، پشتیانی و ... بازگو کنند و با این کار از پیش آمدن هرگونه سوءتفاهمی جلوگیری کنند. علاوه بر این شما با ملاقات حضوری که با کارشناسان و مدیران شرکت خواهید داشت نکات بسیار مهمی را در مورد نحوه ی فعالیت شرکت خواهید فهمید که دیگر نیازی به بررسی این قبیل کارهای وقت گیر نخواهد بود.

 

20- بررسی سابقه شرکت

طراحی وب سایت آن هم به صورت حرفه ای علاوه بر داشتن تخصص، به داشتن تجربه لازم نیز احتیاج دارد. چرا که شما با بررسی سابقه ی شرکت و فهمیدن این موضوع که شرکت طراحی وب سایت مورد نظرتان در این زمینه سابقه ای درخشان دارد قطعاً با خیال راحت و آسوده وب سایت خود را به آن ها می سپارید.

 

20 نکته کلیدی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید رعایت کرد4

 

جمع بندی

شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت می تواند شما را در رسیدن به خواسته های خود در دنیای اینترنت همراهی نماید. شما با جمع آوری اطلاعات لازمی که گفته شد در مورد شرکت طراحی وب سایت مورد نظر خود می توانید به راحتی و با خیال آسوده سفارش طراحی سایت خود را به آن ها بدهید. برای ثبت و سفارش طراحی سایت می توانید از کارشناسان هیرکانا راهنمایی و مشاوره رایگان بگیرید.


مقالات مرتبط:
» چرا باید سایت طراحی کنیم؟
» ویژگی ها و نکات مهم طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی
»
سوشیال مارکتینگ چیست و چه کمکی به سئو می کند؟
» هاست چیست ؟ صفر تا صد کاربرد و مزایای هاست


خدمات ما در هیرکانا