طراحی سایت فروش لباس از زمانی که فروش اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ شکل گرفت، مطرح شد. اکنون در دورانی هستیم که بسیاری از مزون ها و تولیدکنندگان پوشاک برای بهبود چرخه ی اقتصادی خود به سراغ طراحی سایت فروشگاهی رفته اند. اما همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی این روزها بیشتر از قبل بین افراد جامعه محبوبیت پیدا کرده و به وسیله آن، کسب و کارها محصولات و خدمات خود را به عموم مردم معرفی می کنند. ولی آیا فقط استفاده از اینستاگرام برای فروش لباس کافیست؟ یا چرا باید در کنار اینستاگرام یک فروشگاه اینترنتی لباس نیز داشته باشیم؟ برای دریافت پاسخ، تا انتهای مقاله با ما باشید.

 

چرا پیج های اینستاگرامی فروش لباس به سایت نیاز دارند؟4

 

آیا فقط استفاده از اینستاگرام برای فروش لباس کافیست؟

ساخت فروشگاه اینترنتی پوشاک همانطور که گفته شد از زمانی که دیجیتال مارکتینگ شکل گرفت، به وجود آمد. بر خلاف تصور برخی افراد، در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اغلب مردم جهت خرید پوشاک، از سایت های اینترنتی استفاده می کنند. چرا که به این وسیله می توانند از هر جای دنیا که بخواهند خرید مورد نظر خود را انجام دهند. اما این روزها که شبکه های اجتماعی بسیار مورد استقبال واقع شده و تقریباً نزدیک به 90 درصد از کسب و کارها از فضای مجازی، مخصوصاً اینستاگرام استفاده می کنند، موضوع طراحی سایت بسیار مطرح می گردد. اغلب افرادی که در کار تجارت هستند و با رموز این حرفه آشنا می باشند، می دانند که برای بقای کسب و کار باید همگام با تکنولوژی عصر خود پیش بروند. در غیر این صورت از دنیای تجارت خط می خورند و به راحتی کنار گذاشته می شوند. به این علت که این روزها هر کاری به وسیله ی اینترنت و با استفاده از تکنولوژی روز انجام می شود.
طراحی سایت فروش لباس در نگاه بسیاری از افرادی که در فضایی مانند اینستاگرام فعالیت دارند، کاری پرهزینه و غیرضروری می باشد. این افراد گمان می کنند که تنها با داشتن پیج اینستاگرامی خود می توانند فروش خود را همچنان بالا نگه دارند و همیشه در ذهن مخاطبان باقی بمانند و حتی مشتریان جدیدی نیز به لیست مشتریان خود اضافه کنند. اما این افراد نمی دانند در صورتی پتانسیل فروش آن ها افزایش می یابد که از کانال های مختلفی جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند. چرا که بسیاری از مشتریان شما در فضاهای مختلفی حضور دارند و شما باید در این فضاها حضور داشته باشید تا آن ها را همچنان جزو مشتریان خود نگه دارید. اما چرا باید در کنار اینستاگرام یک فروشگاه اینترنتی لباس نیز داشته باشیم؟ این سوالیست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما باشید.

 

چرا پیج های اینستاگرامی فروش لباس به سایت نیاز دارند؟3

 

چرا باید در کنار اینستاگرام یک فروشگاه اینترنتی لباس نیز داشته باشیم؟

هیرکانا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه می باشد. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تأثیر بسیار زیادی در معرفی کسب و کار شما خصوصاً در زمینه لباس، به افراد جامعه خود و سایر کشورها دارد. مخصوصاً مشاغلی که تازه تأسیس هستند از این فضای اجتماعی و مجازی جهت برقراری ارتباط با مخاطبان آینده ی خود استفاده می کنند و با تبلیغات و فعالیت در اینستاگرام، خود را به دیگران معرفی می نمایند. تا اینجا به درستی عمل شده و کار تبلیغات به خوبی دیده شده است. اما حالا که مخاطبان را با محصولات و خدمات خود آشنا کردید وقت آن نرسیده که این افراد را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید؟ شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که هنوز گمان می کنند تنها با فعالیت در اینستاگرام می توانند مشتریانشان را برای همیشه در انحصار خود داشته باشند. اگر زمانی فضای جدیدی مانند اینستاگرام به بازار آمد و مشتریان و مخاطبان شما به اپلیکیشن جدید نقل مکان کردند چه؟ راه چاره ساخت فروشگاه اینترنتی می باشد.
طراحی سایت فروشگاهی لباس می تواند شما را در نگه داشتن مخاطب و مشتری یاری کند. اینستاگرام در واقع یک پلی در فضای مجازیست که مشتریان شما را به وب سایت فروشگاه لباس شما می رساند. در حقیقت باید وب سایت را مرکز اصلی دیجیتالی کسب و کارتان در نظر بگیرید و از شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با افراد و هدایت آن ها به سمت وب سایت استفاده کنید. به عبارت دیگر سایت شما، خانه اینترنتی کسب و کارتان است و اکانت های اجتماعی هم مسیرهای مختلف رسیدن به این خانه هستند. طراحی سایت فروش لباس شما اگر به درستی انجام شود، برای هر فردی که از اکانت های اجتماعی وارد سایت می شود، ارزش آفرینی خواهید کرد. به این صورت که منابع ارزشمندی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید و خدمات خودتان را برای مخاطبان هدف، تشریح می کنید. اگر بازهم مردد هستید پس تا انتهای مقاله با ما باشید تا مزایای طراحی سایت فروش لباس را برای شما بررسی کنیم.

 

چرا پیج های اینستاگرامی فروش لباس به سایت نیاز دارند؟5

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

تا اینجای مقاله در مورد این صحبت کردیم که چرا باید در کنار پیج اینستاگرامی فروش لباس، یک سایت نیز طراحی کنیم. اما شاید شما هنوز قانع نشده باشید و همچنان به این فکر کنید که تنها داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی برای فروش بالای محصولات و خدمات، خصوصاً لباس کافیست. اما ما در این قسمت مزایای طراحی سایت فروش لباس را برای شما گردآوری کردیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1- اعتماد

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وارد یک صفحه از اینستاگرام شدید و قصد خرید لباس از آن صفحه را داشتید. خوب طبق روالی که بیشتر این صفحات دارند، باید ابتدا مبلغ پرداخت شود و سپس کالا ارسال گردد. اما شما هنوز به خرید از این صفحه مطمئن نیستید و به دنبال راهی می گردید که اعتمادتان به آن جلب شود. چرا که هر کسی می تواند یک صفحه ی اینستاگرام راه بیاندازد و به راحتی کلاه برداری کند. اما چطور می توانید مطمئن شوید که وارد یک صفحه ی درست و قابل اعتماد شدید؟
ساخت فروشگاه اینترنتی لباس یکی از راه های جذب اعتماد مشتریان می شود. چرا که همانطور که گفته شد ساخت یک صفحه ی اینستاگرام رایگان و بسیار ساده است. از این جهت هر کسی می تواند یک صفحه ی اینستاگرام داشته باشد. پس راه های سوءاستفاده نیز به راحتی باز است. اما وقتی صفحه ای در اینستاگرام یا سایر اپلیکیشن ها، یک وب سایت معرفی می کنند می تواند نشان از حرفه ای بودن و مورد اعتماد بودن آن ها باشد. به این دلیل که داشتن یک وب سایت و نگه داری از آن کاری هزینه بر و زمان بر است. بسیاری از سایت ها نشان استاندارد را دارند و این یک علامتیست از قانونی بودن و معتمد بودن سایتی که داخل آن هستید.

 

2- محتوای انحصاری

طراحی سایت فروش لباس می تواند به شما کمک کند تا محتوای داخل سایت کاملاً انحصاری و خاص فروشگاه شما باشد. یعنی شما داخل سایت خود محتوایی را قرار می دهید که کاملاً مرتبط با موضوع کاری شماست و نیازی به ارسال مطالب متفرقه جهت جذب مشتری ندارید. این در حالیست که شما برای داشتن یک صفحه ی اینستاگرام فعال باید روزانه یک پست در صفحه ی خود قرار دهید. مشتری شما در صفحه ی اینستاگرامی شما محتوایی را می بیند که ممکن است مرتبط با برند شما نباشد و در این زمان مشتری خود را از دست خواهید داد. دیدن پست های نامرتبط برای اشخاص چندان خوشایند نیست و بسیاری از افراد با دیدن پست های غیرمرتبط ممکن است صفحه ی شما را طوری تنظیم کنند که اصلاً پست ها و استوری هایتان را نخواهند روزانه ببینند و این یعنی ریزش مخاطب که در نهایت از موجب می گردد مشتریان خود را از دست بدهید. در هر صورت، برای باقی ماندن و دیده شدن شما نیاز به قرار دادن پست های روزانه دارید و از طرفی این پست های نامرتبط ممکن است حوصله ی مشتریان شما را سر ببرد. پس برای فرار از فراموشی شما نیاز به یک طراحی سایت فروشگاهی مناسب دارید.
اما اگر سایت را به خوبی طراحی کنید و استراتژی خوبی را در آن بگنجانید، مهم نیست که مخاطبان هدف در کجای سایت شما هستند، آن ها فقط محتوای مرتبط با تجارت شما را مصرف می کنند. بنابراین هنگامی که در اینستاگرام جادو کردید و مخاطبان را به وب سایت کشاندید، کار سخت و ارزشمندی انجام داده اید. چون وب سایت به تنهایی می تواند‌‌‌ آن ها را مسحور کند و مجذوب کند تا برنده شوید. هیرکانا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه می باشد.

 

چرا پیج های اینستاگرامی فروش لباس به سایت نیاز دارند؟

 

3- سئو

ساخت فروشگاه اینترنتی شما را در لیست سرچ های گوگل قرار می دهد. آیا می دانستید کپشن های شگفت انگیز اینستاگرامی که محتوای ارزشمندی را در اختیار خوانندگان قرار می دهند، در نتایج گوگل نمایش داده نمی شوند؟ بله، مهم نیست محتوای شما چقدر عالی است. اگر فقط آن را در شبکه های اجتماعی پست کنید، موتورهای جستجو از وجودش، تقریبا خبردار نمی شوند. یعنی فرصت برقراری ارتباط با افراد زیادی را از دست می دهید که به دنبال سرچ در گوگل به جای اینستاگرام هستند. محبوبیت زیاد اینستاگرام غیر قابل انکار است و میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند، اما همچنان گوگل اولین روش انتخابی مردم برای سرچ کردن هر چیزی است. حالا چه چیزی در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود؟ بله، یک وب سایت! با انتشار محتوای با کیفیت در وب سایت که معمولاً در قالب یک وبلاگ است، به گوگل اجازه می دهید تا محتوای مرتبط با عبارات سرچ شده را نمایش دهد.
البته این امر به معنای تولید محتوای مجزا و بیشتر برای وبلاگ و اینستاگرام نیست. بلکه باید مخاطبان هدف را مشخص کنید. با بسط کپشن های اینستاگرام، به پست خوبی برای وبلاگ سایت می رسید! یا همین کار را به روش دیگری انجام داده و محتوای وبلاگ را خلاصه نویسی کنید تا به  کپشن های اینستاگرام  برسید. بنابراین اینستاگرام نباید به عنوان روش اصلی به اشتراک گذاری محتوا با مردم لحاظ شود. پیج اینستاگرام را ابزاری برای راهنمایی افراد به سمت محتوای طولانی وب سایت بدانید بنابراین اگر محتوا را فقط در اینستاگرام به اشتراک می گذارید پس شانس برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از دست می دهید. به همین راحتی!

 

4- القای حس امنیت

طراحی سایت فروش لباس این اطمینان را به مشتریان شما می دهد که از طریق یک درگاه مطمئن می توانند خرید خود را انجام دهند. در مورد اعتماد مشتریان صحبت کردیم اما زمانی این اعتماد به 100 می رسد که شما امنیت کامل را جهت پرداخت هزینه برای مشتریان خود فراهم کنید. برای این کار شما نیاز به یک سایت فروشگاهی دارید تا بتوانید حس امنیت را با داشتن نماد اعتماد الکترونیک به مشتریان خود القا نمایید. در حقیقت ساده سازی فرآیند خرید باعث افزایش فروش خواهد شد. اگر یک پیج اینستاگرامی بخواهد محصولات و خدمات خود را به مشتری بفروشد، چه راهی برای دریافت پول می تواند مناسب باشد. ارسال عکس قبض انتقال وجه در دایرکت یا پرداخت درب منزل چندان جالب به نظر نمی رسد. با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام می توانید مشتریان را به وبسایت خود هدایت کنید و با اتصال سایت به درگاه پرداخت، شیوه دریافت پول را شایسته تر کنید. ضمن این که خیال مشتریان خود را از خریدی که انجام می دهند راحت کنید.

هیرکانا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه می باشد.

5- دسته بندی محصولات

طراحی سایت فروش لباس یکی از مزایایی که برای صاحب کسب و کار دارد این است که می توانید محصولات خود را دسته بندی نمایید، امکانی که در اینستاگرام وجود ندارد. شما در اینستاگرام می توانید فقط محصول خود را معرفی کنید و مشخصات آن را نوشته و نهایتاً در هایلات های دسته بندی شده قرار دهید که آن هم به صورت استوری دیده می شود و ممکن است مشتریان برای دیدن بخشی از هایلایت خسته شوند و حوصله ی ورق زدن آن همه صفحه را نداشته باشند. اما با ساخت فروشگاه اینترنتی لباس خود می توانید برای همه ی محصولات شرکت خود دسته بندی داشته باشید و قیمت هر کدام را به طور جداگانه مشخص کنید. برای محصولات بی شمار کلمه توضیح ارائه دهید و ویژگی های آن را در یک بخش جداگانه به کاربر معرفی کنید. مخصوصاً در زمینه ی لباس، می توانید جداول تعیین سایز داشته باشید و حتی به طور اتوماتیک سایت شما می تواند موجودی لباس مورد نظر را نشان دهد. تمامی این موارد در یک فروشگاه اینستاگرامی غیر قابل انجام است.

 

چرا پیج های اینستاگرامی فروش لباس به سایت نیاز دارند؟1
 

6- مالک سایت شمایید

با طراحی سایت مزون لباس شما در حقیقت یک فضایی از اینترنت را متعلق به خود کردید و تا زمانی که تابع قوانین کشوری که در آن فعالیت می کنید باشید هیچ کس نمی تواند این مالکیت را از شما سلب کند. اما شاید بارها و بارها شنیده اید که محتوای شبکه های اجتماعی متعلق به شما نیست و کنترل کاملی روی آن ندارید. حقیقت هم دارد. زاکربرگ این قدرت را دارد که فید زیبای اینستاگرامتان را به راحتی از شما بگیرد. در اینستاگرام یا هر شبکه ی اجتماعی دیگری باید طبق قوانین آن اپلیکیشن بازی کنید. آن ها می‌توانند قوانین را تغییر دهند یا بازی را به طور کامل تعطیل کنند. در این صورت کسب و کار شما نیز تعطیل خواهد شد. بنابراین، با داشتن ‌سایت، کنترل بیشتری روی محتوای خودتان دارید و تحت کنترل الگوریتم ها یا مالکان شبکه های اجتماعی نیستید.

 

7- در خواب پولدار شوید

عنوانی که بسیاری از شرکت ها برای فریب دادن افراد و ترغیب آن ها به خرید دوره های آموزشی خود از آن استفاده می کنند. اما اینجا ما این تیتر را برای فریب شما عنوان نکردیم. در واقع این یک مزیتیست که طراحی سایت فروشگاهی لباس در کنار داشتن یک پیج اینستاگرامی برای شما دارد. شاید بپرسید چگونه؟ به شما خواهیم گفت. زمانی که یک کسب  و کاری را در اینستاگرام راه می اندازید همانطور که در قسمت های قبل نیز گفتیم برای ماندن و دیده شدن باید به طور روزانه پست و استوری بگذارید تا مشتریان و مخاطبان خود را از دست ندهید. این هم عوارضی دارد و آن سر رفتن حوصله ی مشتریان از دیدن پست و استوری های نامرتبط روزانه ی شما که در نهایت منجر به بلاک یا mute صفحه ی شما می گردد.
به همین دلیل داشتن وب سایت، بسیار نجات بخش است. وقتی یک بار آن را طراحی می کنید بیشتر مسیر را رفته اید. یعنی به روزرسانی مداوم سایت علاوه بر پسن های وبلاگ، ضرورت ندارد و وب سایت شما همیشه فعال است. هر کسی در هر کجای دنیا می تواند به آن دسترسی پیدا کند، با شما آشنا شود و بدون اینکه کاری انجام دهید، از شما خرید کند. حتی در حین خواب هم از وب سایتتان کسب درآمد می کنید. وب سایت با ارزش ترین ابزار بازاریابی است. چون حتی اگر به طور مداوم کاری برایش انجام ندهید، باز هم ۲۴ ساعت کل هفته، ماه و سال، فعال است. یعنی در خواب پولدار می شوید.

 

چرا پیج های اینستاگرامی فروش لباس به سایت نیاز دارند؟2

 

سفارش طراحی سایت فروش لباس

هیرکانا با بیش از یک دهه سابقه در زمینه فناوری اطلاعات که طراحی و مدیریت سایت را نیز شامل می شود، فعالیت دارد. اگر با خواندن این مقاله به نتیجه درست در زمینه ارتقاء کسب و کار خود، یعنی طراحی سایت فروشگاهی رسیدید می توانید با تحقیق و در نهایت اعتماد به یک شرکت متخصص و یک تیم مجرب، با سفارش طراحی سایت فروش لباس خیال خود را بابت طراحی یک سایت حرفه ای راحت کنید. چنانچه می خواهید نمونه کارهای ما را ببینید لطفاً اینجا کلیک کنید.

 

جمع بندی

طراحی سایت مزون لباس برای کسب و کارهایی که در اینستاگرام یک صفحه ی فعال دارند از واجبات عرصه ی تجارت است. اگر می خواهید همیشه در ذهن مشتریان خود باقی بمانید و مورد اعتماد آن ها باشید حتماً طراحی سایت فروشگاهی را در اولویت خود قرار دهید. هیرکانا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه می باشد. برای دریافت قیمت طراحی سایت فروش لباس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


مقالات مرتبط:
» سوشیال مارکتینگ چیست و چه کمکی به سئو می کند؟
» ثبت در گوگل مپ چه کمکی به فروش کسب و کارها می کند؟
» برای ثبت سایت دامنه .com بگیریم یا .ir ؟
» هاست چیست ؟ صفر تا صد کاربرد و مزایای هاست


خدمات ما در هیرکانا