خرید آنلاین لباس هرگز آسان تر نبوده است، در حقیقت خرید اینترنتی هم یک نعمت و هم نفرین است. با وجود تعداد زیادی سایت فروشگاه اینترنتی سردرگمی زیاد شده است. مثلاً خود من ساعت ها را صرف جستجوی یک شلوار راحتی بزرگ کرده ام اما در نهایت با یک سبد خرید خالی و انبوه صفحات وب باز مانده مواجه شده ام. برخی اوقات هم شما نیاز دارید سایت فروشگاه اینترنتی نزدیک به محل زندگی شما باشد تا امکان ارسال سریع داشته باشید از آن جایی بنده اهل مشهد هستم در این پست می خواهم در مورد فروشگاه اینترنتی لباس مشهد صحبت کنم. اگر شما هم به دنبال یک لباس خاص هستید، یا فقط می خواهید چند دست لباس جدید به کمد لباس خود اضافه کنید، اما در کنار آن می خواهید در اسرع وقت نیز این لباس برای شما ارسال شده و سریعاً به دستتان برسد بهتر است، در همان شهری که هستید از یک فروشگاه بومی خرید کنید.

 

جهت مشاوره رایگان طراحی سایت و سئو سایت

 

شاید با خود بگویید خب به مغازه های اطراف رفته و خرید حضوری می کنیم، اما باید بدانید فروشگاه های اینترنتی لباس ساده ترین راه برای کشف و خرید لباس های زیبای جدید و مقرون به صرفه به شما می دهند. همچنین ممکن است برخی برند ها وجود داشته باشند که تنها در شهرهای خاص شعبه داشته باشند. از آن جایی که اکثر برندهای لباس به خصوص برندهای مشهدی فروش اینترنتی خود را به صورت آنلاین راه اندازی کرده اند، شما به راحتی می توانید هر چیزی را که می خواهید به صورت آنلاین از طریق سایت لباس مشهد سفارش دهید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد
 

موارد زیادی هستند که در داشتن فروشگاه اینترنتی پوشاک تاثیرگذار هستند از جمله پیچ فروشگاهی لباس و پوشاک مشهد پربازدید، داشتن پلتفرم ایمن، وب سایت فروشگاهی که سرعت لود بالایی داشته باشد و... اینها مواردی هستند که در انتخاب بهترین شدن موثر بوده و طبیعتا در فروش هم تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
داشتن یک پلتفرم ایمن برای یک سایت بوتیک مشهد ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اگر پلتفرم یک فروشگاه ایمن و خوب نباشد نمی تواند به راحتی با مشتریان خود ارتباط بگیرد. همچنین اطمینان از اینکه سایت بر روی یک پلتفرم محکم ساخته شده است برای مطمئن شدن از امن ماندن اطلاعاتی که نزد فروشنده از گیرنده وجود دارد ضروری است. اگه یک پلتفرم تجارت الکترونیک که بر روی یک سیستم غیرقابل اعتماد ساخته شود، امنیت آن را کاهش می دهد، پس بهتر است از محکم و امن بودن پایه های وب سایت اطمینان حاصل کنید. ما به شما سفارش طراحی سایت فروشگاهی در مشهد توسط شرکت طراحی سایت در مشهد هیرکانا را معرفی می کنیم.

 

مشاوره رایگان با کارشناسان هیرکانا

 

این مقاله شامل بهترین پیج لباس زنانه مشهد است. همراه ما باشید تا پایان این مقاله :

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر لباس در شهر مشهد
 

10 فروشگاه اینترنتی برتر لباس در شهر مشهد

در ادامه می خواهیم چند تا پیج لباس راحتی مشهد همچنین سایت پوشاک مشهد  را که نسبتاً بهتر از دیگر رقبای خود عمل کرده اند را بررسی کنیم. این فروشگاه های اینترنتی در پلفترم های وب سایت و پیج های اینستاگرامی محصولات خود را به مشتریان در سراسر ایران می فروشند.

 

1- پوشاک اندیشه توس

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد14

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد23
 

این فروشگاه لباس مشهد با بیش از 25 سال سابقه کار در مشهد مقدس و با تجربه ای در سطوح بالا توانسته فروشگاه پوشاک اندیشه مشهد را تولید کند که دارای کیفیت مورد قبول باشد. این گروه تولیدی توانسته تولیداتی مناسب و با کیفیت برای خانم ها و آقایان تولید کرده و خود را به عنوان برندی کوچک معرفی کند. یکی از بهترین اقدامات گروه تولیدی پوشاک اندیشه توس فروش محصولات به صورت آنلاین به شکل مستقیم است. داشتن فروشگاه اینترنتی مشهد و فروش لباس آن هم بدون واسطه می تواند نه تنها برای مردم مشهد بلکه برای مردم سراسر ایران به صرفه تر و پر سود تر باشد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد24

 

ورود به سایت تولید پوشاک اندیشه توس: atpo.ir

 

2- فروشگاه اینترنتی مات سنتر مشهد

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد15

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد25

 

این شرکت سال ها است که در امر تولید و توزیع کالا پیش قدم بوده  این لباس فروشی مشهد برای تولید لباس های مرغوب از بهترین مواد اولیه استفاده می کند. فرایندی که یک لباس آماده عرضه می شود بسیار طولانی و سخت می باشد که این شرکت از یک تیم بسیار با تجربه در طراحی، برش و دوخت برای تولید محصولاتی با کیفیت بهره می برد. هدف مات سنتر مشهد از ایجاد این فروشگاه اینترنتی لباس فقط حذف واسطه بوده، که کمک حذف واسطه کالای تولید شده با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. بوتیک مشهد مات سنتر با ایجاد فروش مستقیم حاشیه ای امن برای ده ها نفر که مستقیم مشغول به کار هستند و صد ها نفر که غیر مستقیم در این شرکت های زیر شاخه هایی مانند بافندگی، ریسندگی، رنگ رزی پارچه، سنگ شوری پارچه های لی و... کار می کنند درست کرده است.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد26

 

همچنین این شرکت با ایجاد شرایط خوب برای خرید ارزان قیمت در تلاش برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات برای مصرف کنندگان بوده. مات سنتر همیشه تلاش بسیار بالایی داشته تا در تولید محصولاتی که مورد استفاده مشتریان اند هیچ مشکلی به وجود نیاید. همچنین این فروشگاه اینترنتی مشهدی در تلاش است تا امکان خرید راحت را برای مشتریان فراهم کند. از نظر کیفیت محصولات نیز کلیه برش های البسه مجموعه مات سنتر با دستگاه های تمام اتوماتیک ( برش CNC ) انجام می شود که در اصطلاح تن خور بسیار خوبی را ایجاد می کنند. همچنین این فروشگاه اینترنتی مشهدی 6 ماه گارانتی محصولات ارائه می دهد که دلیل آن این است که این شرکت کلیه مواد اولیه خود را از مراکز بسیار معتبر تهیه می کند تا بتواند بر شعار( تولید بالا- کیفیت بالا - قیمت مناسب ) جامع عمل بپوشاند و در مجموع هدف این تولیدی رضایت حداکثری مصرف کنندگان می باشد.

 

ورود به فروشگاه اینترنتی مات سنتر مشهد: shopingmat.com

 

3- پوشاک اطمینان

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد13

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد27
 

فروشگاه پوشاک اطمینان مشهد یک مجموعه اصالتاً مشهدی دیگر است که دارای یک فروشگاه اینترنتی لباس می باشد. حاج محمود حسین پورحجر بنیان گذار این مجموعه بوده که ابتدا در خیاطی و الگو های عالی به موفقیت های بسیاری دست یافته و سپس تولیدی لباس مشهد خود را گسترش داده است. این تولیدی بیشتر به تولید البسه برای آقایان پرداخته و سعی می کند نه تنها در مشهد بلکه در سراسر ایران به کمک سایت پوشاک اطمینان مشهد فروش بسزایی داشته باشد. جواد حسین پور حجار مدیریت مجموعه اطمینان بر این باور است، که توکل ما به خداوند منان است که تا امروز حامی و پشتیبان ما بوده است، آن اندازه که دل ها و اراده هایمان را یک دست و محکم ساخته و ما خواستیم و توانستیم که روی پای خود بایستیم و همچنان و تا همیشه خواهیم ایستاد چون ایمان داریم که سرمایه واقعی ما اعتماد و اطمینان شماست. فروشگاه اینترنتی لباس مردانه مشهد تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان به کار گرفته و رفته رفته محبوبیت خاص خود را به دست آورده است.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد28

 

ورود به فروشگاه اینترنتی پوشاک اطمینان: etminan.org

 

4- فروشگاه مانگ مشهد

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد16

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد29
 

در سال 93 برند مانگ در صنعت پوشاک زنانه مشهد پا به عرصه گذاشت. هدف کلی این برند رشد و تعالی در حیطه تولید و عرضه لباس زنانه مشهد با استفاده از توانمندی های داخلی بود تا جایی که امروزه می توان از آن به عنوان یکی از برترین و جامع ترین برندهای پوشاک مشهد زنانه با به همراه داشتن تنوعی قابل قبول و کیفیتی کم نظیر نام برد. پوشاک مانگ تا جایی پیشرفت کرده اند که اولویت و انتخاب اول برخی خریداران پوشاک بانوان شده اند. استراتژی اجرایی مانگ در عرضه آثار و محصولات اینگونه بوده است که اولاً از تولیدات و پتانسیل های داخل کشور استفاده کند و همچنین بهترین لباس قیمت مناسب در مشهد همراه با بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد تا از این طریق شانه به شانه ی سایر رقبا که عموماً تنها قیمت را مورد هدف قرارداده اند و از کیفیت فاصله گرفته اند ظاهر شود.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد30

 

قیمت مناسب و تنوع محصولات در مانگ نیز به گونه ای است که همه سلیقه ها و همه ی سنین را شامل می شود و همین عامل از اصلی ترین عوامل رضایت مندی مشتریان و وفاداری آن ها به این برند بوده است. ریشه لغوی مانگ از گویش کردی است که به معنی "ماه آسمان" است. فروشگاه مانگ دارای 5 شعبه حضوری در سراسر ایران است که دو شعبه آن در تهران، دو شعبه در مشهد مقدس و یک شعبه در شهر رشت می باشد. البته موضوع اصلی را نباید فراموش کرد که این فروشگاه دارای یک سایت لباس زنانه برای فروش اینترنتی لباس از شعب تهران، مشهد و رشت می باشد.  وب سایت مانگ ابتدا تنها برای نمایش محصولات موجود در فروشگاه های مانگ در فصول مختلف بود، اما به تدریج باعث فراهم کردن بستری برای خرید اینترنتی پوشاک و لباس و محصولات یک برند شد.

 

ورود به سایت فروشگاه مانگ مشهد: mong.ir

 

5- فروشگاه اینترنتی چرم مشهد

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد17

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد31
 

حتما تا به حال حتی یک بار هم پیش آمده که نام چرم مشهد به گوشتان خورده باشد. چرم مشهد در تولید محصولات چرمی، از جمله کیف، کفش و انواع لباس های چرمی بسیار خوب عمل کرده است. امروزه فروشگاه چرم مشهد به برندی که در تمام ایران شناخته شده ‌است تبدیل شده و اندیشه حضور در بازار های جهانی را در سر می پروراند. چرم مشهد با تولید محصولات با کیفیت کاری کرده تا ذائقه مخاطب ایرانی تغییر کرده و ارزش کالای چرمی تولید داخل درک شود. در چند سال اخیر چرم مشهد موفق شده فروشگاه های بیشتری را در سراسر ایران تاسیس کند، اما با وجود شعب مختلف در شهر های گوناگون، همچنان این برند خوش نام پتانسیل فروش بیشتری داشت. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی چرم مشهد طراحی و راه اندازی شد تا مشتریان این فروشگاه بتوانند به راحتی از هر کجای دنیا محصولات با کیفیت این برند را تهیه کنند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد32

 

ورود به سایت فروشگاه اینترنتی چرم مشهد: mashadleather.com

 

6.دایان شاپ

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد33

 

فروشگاه لباس زنانه مشهد دایان شاپ یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق در شهرستان مشهد و استان خراسان رضوی است. فروشگاه اینترنتی دایان شاپ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی پوشاک ایران تبدیل شود. تمرکز فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، لوازم خانه و دیجیتال می باشد. در این فروشگاه لباس در مشهد می توانید پوشاک مردانه شامل پیراهن، تیشرت و پولوشرت، سوئیشرت، بافت ، شلوار ، کاپشن ، کت و ست های ورزشی مردانه را به راحتی پیدا کنید. علاوه بر پوشاک مردانه مشهد، این فروشگاه لباس دارای به روزترین پوشاک زنانه نظیر مانتو ، سویشرت ، کاپشن ، بافت ، شلوار ، تیشرت ، تونیک و ست های ورزشی زنانه می باشد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد34


 

ورود به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ : dayanshop.com

 

7- مزون ایبک

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد19

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد35
 

اگر شما از اهالی شهر مشهد باشید به احتمال زیاد نام خیابان رِیس (خیام جنوبی 11) به گوشتان آشناست، این محله محبوبیت خود را از مزون های حرفه ای و شیک خود دارد. اغلب مزون های موجود در این خیابان را می توان کار درست نامید. یکی از این مزون های کار درست مزون ایبک است، که علاوه بر ارائه انواع لباس های شب و مجلسی درجه یک نوآوری جدید در فروش اینترنتی لباس داشته است. این مزون لباس زنانه در مشهد دارای یک پیج لباس فروشی در صفحه اینستاگرام می باشد، که پیج ایبک مشهد توانسته تعاملات خوبی با مخاطبین بر قرار کرده و منجر به فروش اینترنتی لباس های این مزون شود. پیج اینستاگرامی مزون ایبک از منظم ترین و بهترین پیج لباس زنانه مشهد است. که در اولین نگاه به راحتی سبک کاری مزون و نوع استایلی که شما می توانید در این فروشگاه بیابید را به مخاطب می فهماند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد36

 

ورود به سایت مزون ایبک: ibakshop.com

 

8- طراحی های شیوا شاهپوری

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد20

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد37
 

شیوا شاهپوری از آن نام هاییست که به تازگی بر سر زبان ها افتاده است، در حقیقت فقط دوسال از شروع فعالیت این طراح می گذرد و او با داشتن سبک خاص خود توانسته توجه های زیادی را به خود جذب کند. داستان برند شیوا شاهپوری از سال ۱۳۹۸ با صفحه اینستاگرام لباس مشهد، این مجموعه آغاز شد و حالا پس از گذشت ۲ سال خانواده تولید و طراحی لباس شیوا شاهپوری به اندازه ای بزرگ شده است که برای بهبود ارائه محصولات و خدمات به مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی شیوا شاهپوری در مشهد کرده است. طراحی های شیوا شاهپوری به سبک خاصی انجام می شود، اگر کمی بر روی محصولات این برند متمرکز شوید، خواهید توانست سوزن دوزی های اصیل را در کنار طرح های بسیار ساده، اما خوش دوخت بیابید. همین سادگی، اما در عین حال شیک و جذاب بودن محصولات این برند باعث شده تا در بین خانم های ایرانی محبوبیت پیدا کند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد38

 

ورود به سایت فروشگاه شیوا شاهپوری: shivashahpouri.com

 

9- طراحی های فاطمه بیگی

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد39
 

یکی دیگر از پیج های لباس زنانه در مشهد که توانسته در مدت کوتاهی به موفقیت و فروش برسد، پیج طراحی لباس فاطمه بیگی است. همینطور هنوز سایت لباس فروشی مشهد خود را طراحی نکرده و  فروش آنلاین خود را از طریق اینستاگرام انجام می دهند. طراحی های موجود در این پیج شاید در نگاه اول به نظر ساده برسند، اما با نگاهی دقیق متوجه خواهید شد که منحصر به فردی خاص خود را دارند. فاطمه بیگی طراح مشهدی این لباس ها بر این باور است، که اگر شما بخواهید یک لباس ساده مانند شومیز یا شکت را در رنگ های جذاب و دخترانه بپوشید باید زمان زیادی را برای گردش در بازار لباس مشهد صرف کنید. ما نیز بر این باوریم که افراد کمی در دنیای مد و دیزاین لباس پیدا می شوند که بخواهند ریسک کرده و لباس های خود را به اصطلاح رنگارنگ طراحی و تولید کنند. اما خانم بیگی با وجود سن و تجربه کم این ریسک را پذیرفته و در نهایت به موفقیت رسیده است. لباس های راحت و در عین حال جذاب و رنگانگ طراحی شده توسط فاطمه بیگی در مدت کوتاهی مشتریان خوش ذوق خود را پیدا کرده اند. امروز شاید هنوز فروشگاه اینترنتی فاطمه بیگی به اندازه دیگر فروشگاه های اینترنتی لباس در مشهد بزرگ نباشد اما روند رشد آن بسیار خوب و قابل توجه بوده است.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد40

 

نقاط ضعف:

نداشتن سایت

 

10- تونت شاپ

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد21

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد41
 

در قرن گذشته حدود سال 1398، زمانیکه خبری از پاندمی کرونا و فروشگاه های اینترنتی متعدد نبود، 3 دوست اهل مشهد پس از راه اندازی چندین کسب و کار، ایده ای جالب به سرشان رسید، این که یک فروشگاه اینترنتی لباس با قابلیت های خاص طراحی کنند. فروشگاهی که بتواند تحویل های فوری با دپارتمان های تخصصی ایجاد نماید. عموماً در فروشگاه های بزرگ خبری از دپارتمان های تخصصی نیست و صرفاً اجناس توسط تامین کنندگان مختلف بر روی وب سایت قرار می گیرد و قابلیت هایی از جمله مشاوره قبل از خرید و بررسی فنی کالا ها امکان پذیر نیست. تونت شاپ در طی سال های اخیر تغییرات بسیاری در سیاست ها و استراتژی های خود لحاظ کرده است و در حال حاضر سخت در تلاش است تا با کمک افراد متخصص در حوزه های مختلف از جمله لباس های مناسب پوشش اسلامی و لباس های مردانه بتواند خدمات با کیفیتی را در کالا و خدمات خود ارائه نماید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد42

 

تقریبا می توان گفت در حال حاضر 50 درصد کالا های تونت شاپ توسط تامین کنندگان و از سیستم همکاری در فروش تامین می گردد و الباقی موارد با استفاده از تجربیات و دانایی دپارتمان های تخصصی توسط تونت شاپ تامین و بروی وب سایت فروشگاه مشهد قرار می گیرد. تیم صمیمی و دوست داشتنی تونت شاپ با استمرار و تاکید بر اهداف خود توانسته است نرخ مرجوعی کمتر از 2 درصد داشته باشد و رضایت بیش از 90 درصد مشتریان خود را کسب کند.

 

ورود به سایت فروشگاه تونت شاپ: toonetshop.com

 

نتیجه:

شهر مقدس مشهد پتانسیل بسیار بالایی برای تولید و عرضه پوشاک زنانه داشته، اما متاسفانه نسبت به دیگر شهر ها فروشگاه های اینترنتی مشهد پیشرفت آن چنان چشمگیری نداشته اند. به طور کل فروش محصولات در شهر مشهد به دلیل وجود زائران بی شمار حرم مطهر رضوی غالباً به صورت خرید حضوری باقی مانده است. اما در چند سال اخیر ما شاهد رشد و پیشرفت فروشگاه های اینترنتی پوشاک مشهد بوده ایم به خصوص بر بستر پیج های فروشگاهی و اینستاگرام بوتیک های مشهد در شبکه های اجتماعی، ما امیدواریم رشد و پیشرفت این فروشگاه ها روز افزون بوده و تولیدی ها و عرضه کنندگان دیگر نیز به آن ها بپیوندند.


مقالات مرتبط:
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی در سال 1402
» 10 پیج اینستاگرامی آرایشی و بهداشتی برتر در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1402
» 10 پیج اینستاگرامی لباس زیر زنانه برتر در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر فروش لباس در اهواز در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر تهران در سال 1402


10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد22