اگر اهل بندرانزلی باشید یا نباشید؛ در هر صورت می توانید برای خرید پوشاک از طریق سایت فروشگاه های منطقه آزاد بندرانزلی یا اینستاگرام بوتیک های بندرانزلی اقدام کنید. در گذشته افراد برای خرید انواع پوشاک حتما باید از خانه خارج می شدند و در گرما و سرما مسیری را طی کرده و در راه با اتفاقات مختلفی رو به رو می شدند که ممکن بود خوشایند نباشد. اما امروزه به جز خرید حضوری می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین نیز خرید خود را انجام دهید. خرید اینترنتی پوشاک و لباس هرگز آسان نبوده است، در حقیقت خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی لباس هم یک نعمت و هم نفرین است. مدتی است که با شیوع ویروس کرونا بازار فروش اینترنتی لباس و فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار بیش از پیش رونق گرفته است و مردم روی به خرید آنلاین آورده و آسان ترین راه را برای خودشان انتخاب می کنند. در شهرستان های کوچک نسبت به شهرهای بزرگ و پایتخت، سرعت رشد کمتری دارند ولی با همان شدت در حال تبدیل فروش کلاسیک و قدیمی به فروش اینترنتی و آنلاین ( راه اندازی پیج های معتبر خرید لباس از اینستاگرام مغازه های انزلی و طراحی سایت فروشگاهی) می باشند.

 

مشاوره رایگان طراحی سایت و سئو سایت

 

هر مدیر فروشگاه وقتی می بیند که خرید حضوری رو به کاهش است، می بایست که استراتژی فروش خود را تغییر داده و حداقل برای سفارش راه اندازی وب سایت فروشگاهی اقدام کند و به همین دلیل تعداد زیادی فروشگاه های بندرانزلی طراحی شده است و برای خریدار یک مسئله پیچیده ای است که از کدام سایت لباس فروشی انزلی و پیج اینستاگرام بوتیک های زنانه منطقه آزاد انزلی خریداری کند. گاهی شما مجبورید فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید که در شهر شما باشد تا ارسال سریع داشته باشد. اگر شما قصد دارید لباسی از فروشگاه های منطقه آزاد انزلی به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید تا آخر مقاله با ما همراه باشید، هیرکانا در این مقاله قصد دارد به 10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک در شهر بندر انزلی بطور مفصل بپردازد. تا شما عزیزان برای خرید تکی و یا خرید عمده لباس از منطقه آزاد انزلی و یا خرید اینترنتی لباس از منطقه آزاد انزلی با خیال راحت اقدام کنید و مشکلی برای مشتریان و مخاطبان بوجود نیاید.

 

مطالب بیشتر: انواع روش های خرید اینترنتی

 

موارد زیادی هستند که در داشتن فروشگاه اینترنتی پوشاک بندر انزلی تاثیرگذار هستند زیرا یکی از مناطق توریستی و مسافرپذیر است از این رو مسافران و افراد زیادی به منطقه سفر می کنند. همچنین قیمت لباس در منطقه آزاد بندر انزلی بسیار مناسب است و می توانید با خیال راحت خرید خوبی داشته باشید. این سوال پیش می آید که از منطقه آزاد انزلی چی بخریم؟
از جمله پیچ لباس زنانه بندر انزلی پربازدید، داشتن پلتفرم ایمن، وب سایت لباس انزلی که سرعت لود بالایی داشته باشد و... اینها مواردی هستند که در انتخاب بهترین فروشگاه بندر انزلی شدن موثر بوده و طبیعتا در فروش هم تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اگر سایت لباس شما مورد تایید کاربران باشد از همه نظر، کاربران بهم پیشنهاد میدن که از سایت پوشاک شما خریداری کنند، پس این گونه مشتریان شما بیشتر خواهد شد و سود خواهید کرد پس مهم است که در سفارش طراحی سایت فروشگاهی بسیار دقت کنید تا هم شما از سفارش طراحی سایت پشیمان نشوید و هم کاربران از مراجعه به سایت شما. ظاهر سایت اگر ساده باشد ولی کاربر راه آسانی برای خرید داشته باشد حتما مورد تایید کاربر بوده است. زیرا کاربر برای خرید به سایت شما می آید نه کار دیگری و پس بهتر است برای خرید کاربران کار را آسان کنید تا آنان از سایت شما راضی باشند. اگر شما دیگر در فروش حضوری آن رشد کافی را کرده اید و دیگر به آخرش رسیدین پس بهتر است در فضای مجازی هم رشد کنید و به سطح جهان خود را معرفی کنید. پس دیر نیست اگر شما سایت فروشگاهی ندارید، برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی در بندر انزلی می توانید با شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا همکاری کنید و شرکت ما نیز مشاوره رایگان دارد و شما می توانید برای مشاوره رایگان طراحی سایت از هیرکانا با ما تماس بگیرید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر در شهر بندر انزلی

آشنایی با اینستاگرام فروشگاه های منطقه آزاد بندرانزلی می توانید از هرجای دنیا با خیال راحت از آن ها خرید کنید و از سفارش خود لذت ببرید. در ادامه می خواهیم چند تا از مراکز خرید بندرانزلی و فروشگاه های اینترنتی پوشاک در بندر انزلی را به شما معرفی کنیم که این فروشگاه لباس بندرانزلی نسبت به رقبای خود حرفه ای تر و فعال تر هستند. این فروشگاه های پوشاک زنانه بندرانزلی و یا عمده فروشی لباس انزلی اینستاگرام محصولات خود را از طریق سایت فروشگاه لباس در بندرانزلی و اینستاگرام بوتیک های انزلی به سراسر ایران و نیز جهان به فروش می رسانند. در این مناطق عمده فروشی های زیادی وجود دارد که شما می توانید خرید عمده از منطقه آزاد بندرانزلی را نیز تجربه کنید. بنابراین شما می توانید اینستاگرام بوتیک های زنانه منطقه آزاد انزلی را داشته باشید. دسترسی به اینستاگرام مغازه های انزلی و سایت فروشگاه انزلی، خریدها را بسیار راحت تر کرده است. از طرفی خرید اینترنتی از منطقه آزاد بندر انزلی برای برخی بسیار لذت بخش است. زیرا خرید حضوری به دلیل مسافت زیاد برای برخی از افراد که در شهرهای دیگر هستند مشکل است از طرفی فروشگاه های بندر انزلی هم با داشتن فروش اینترنتی از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام فروش خود را بیشتر و گسترده تر کرده اند.

 

1- ایواز پلاس

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 11

 

فروشگاه ایواز پلاس انزلی یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق در شهرستان بندر انزلی و استان گیلان است. ایواز پلاس انزلی فروش انواع شال و روسری، کیف و کفش و ست لباس زنانه را دارد. معمولا همه برندها داستان های متفاوتی دارند داستان برند فروشگاه ایواز از یک شهر کوچک شمالی(بندرانزلی)شروع شد، به گفته آقای داود سیابی مالک خوش فکر برند ایواز که به تنهایی فعالیت خودشون رو از یک مغازه ۹متری در سال 93  شروع کردند و از اونجایی که همیشه ایشون رویاهای بزرگی در سر دارن، هیچ وقت در هیچ شرایطی متوقف نشدن و با آموزش دیدن و تفکر کارآفرینی و ارزش آفرینی، ایواز رو از یه مغازه کوچک به یک مجموعه بزرگ تبدیل کردند. روزای اول، ایواز پلاس رو با اسم ایواز گالری میشناختید و همه میدونیم که مانتو ایواز اینستا اینقدر بزرگ نبوده. با پشتیبانی مشتریان خوبش کم کم رشد کرد؛ هدف ایواز جهانی شدن و ایجاد یک برند ایرانی معتبر با کیفیت و طراحی و تولید انواع لباس ها، کیف و کفش انزلی اینستاگرام توسط تیم ایواز است. تا قبل از سال 98 راه خرید از طریق پلتفرم اینستاگرام کیف و کفش بندرانزلی و مانتو ایواز پلاس اینستاگرام بود اما بعد از سال 98 برای ایجاد و ارتقا خدمات بهتر و سرعت در خرید، سایت مانتو ایواز پلاس افتتاح شد. در حال حاضر خرید تمامی محصولات در سایت پوشاک ایواز پلاس انزلی در طول 24 ساعت شبانه روز امکان پذیره و از ایوازپلاس اینستا فقط برای نمایش محصولات استفاده می شود. شما با مراجعه به سایت مانتو ایواز می توانید انواع محصولاتت را متناسب با سایز و طرح و رنگ های دلخواه خود انتخاب و خریداری کنید. هنگام انتخاب مانتو مناسب در سایت مانتو ایواز می توانید از جدول سایز بندی ها هم کمک بگیرید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 12

 

نقاط قوت ایواز پلاس:

  • تضمین بالا ترین کیفیت کالا
  • قیمت مناسب
  • ضمانت بازگشت کالا
  • پرداخت امن
  • ارسال به سراسر کشور
  • پیج اینستاگرام فعال
  • داشتن سایت
  • فروش عمده
  • ارسال رایگان

 

نقاط ضعف ایواز پلاس:

  • نداشتن فروش لباس های مردانه
  • به روز نبودن محصولات در سایت
     
ورود به سایت ایواز پلاس : ivazplus.com

 

2- دیاموند گالری

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 13

 

دیاموند گالری انزلی یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق در شهرستان بندر انزلی و استان گیلان است. بوتیک دیاموند در مجموعه خود به فروش انواع مانتو، شلوار، کمربند، کاپشن، بارونی، کت و شلوار، شکت، هودی و بافتپرداخته است. بوتیک دیاموند انزلی با سلیقه و تلاش بسیار آقای نیما قویدل اباتری، شروع و مدیریت شده است. ایشان اوایل 1395 بود که با تفکر کارآفرینی و خلق یه مجموعه بزرگ، بوتیک دیاموند رو از یه فروشگاه کوچک شروع کردن و تو این مسیر با کمک و حمایت مخاطبان و مشتریان خود مشکلات رو یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند. فروشگاه اینترنتی لباس انزلی دیاموند از یک مغازه بسیار کوچک شکل گرفت. هدف پوشاک زنانه دیاموند ایجاد یک برند ایرانی معتبر و با کیفیت و طراحی و تولید انواع لباس ها توسط یک برند معتبر ایرانی بوده است. تا قبل از سال 1399 راه ارتباط با دیاموند و خرید از اون از طریق پلتفرم اینستاگرام بوتیک های زنانه منطقه آزاد انزلی و واتس اپ بود اما بعد از سال 1399 برای بیشتر شدن راحتی و سرعت در خرید، سایت فروشگاه دیاموند بندرانزلی افتتاح شد. در حال حاضر خرید تمامی محصولات در سایت لباس زنانه انزلی دیاموند و سایت مانتو بندرانزلی در طول 24 ساعت شبانه روز امکان پذیره. با سایت بوتیک دیاموند می توانید بروزترین محصولات و کارهای هر فصل را زودتر از بقیه مشاهده کنید و خرید خود را راحت تر انجام دهید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 14

 

نقاط قوت دیاموند گالری:

  • پاسخگویی 24 ساعته در سایت
  • کیفیت بالا کالا
  • ارسال سریع کالا
  • قیمت مناسب کالا
  • عکاسی حرفه ای از محصولات
  • داشتن سایت
  • داشتن پشتیبانی و پاسخگویی سوالات

 

نقاط ضعف دیاموند گالری:

  • پیج ضعیف اینستاگرام
  • نداشتن فروش لباس های مردانه
     
ورود به سایت دیاموند گالری : almasgallerry.com

 

3- مزون رامون

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 31

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 32

به عنوان یکی از فروشگاه های لباس در شهر بندر انزلی می توان به فروشگاه لباس مجلسی مزون رامون بندرانزلی اشاره کرد. مجموعه لباس مجلسی منطقه آزاد انزلی رامون در حوزه فروش انواع لباس های مجلسی، مانتو و شومیز فعالیت می کند. تنوع در کار های آن ها بسیار زیاد است. همچنین افراد با هر هیکل و اندامی می توانند از فروشگاه اینترنتی لباس زنانه رامون خرید کنند اکثر طرح ها و سبک های آن ها سنگ کاری شده و براق هستند. انواع لباس های مجلسی از سایز 36 تا 54 در مجموعه خود دارند. تصویر تمام محصولات خود را در صفحه اینستاگرام قرار می دهند. مخاطبان و مشتریان آن ها می توانند برای ثبت سفارش از مزون رامون بندرانزلی از طریق واتساپ اقدام کنند. این فروشگاه لباس مجلسی در منطقه آزاد بندرانزلی لباس های متنوعی با طرح های بروز و جذابی برای افراد سایز بزرگ دارد. برای ثبت سفارش باید اندازه های خود را مطابق با جدول اندازه گیری به ادمین ارائه دهید. این مجموعه 4 سال سابقه فروش حضوری داشتند و بعد از آن به فروش اینترنتی از طریق اینستاگرام پرداختند. و مجموعه مزون رامون هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق سایت به فروش و ارتقا مجموعه خود می پردازند.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 33

نقاط قوت مجموعه رامون :

  • فعال در اینستا
  • ارسال به سراسر کشور
  • تنوع بالا در سایز بندی
  • رفتار محترمانه
  • فروش لباس ترک اورجینال
  • کیفیت خوب

نقاط ضعف مزون رامون :

  • نداشتن سایت فروش
  • نداشتن قیمت برای هر پست در کپشن
  • تنها واتساپ برای ثبت سفارش قرار داده است.
ورود به سایت مزون رامون : ندارد

 

4- ولگا گالری

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 17

 

ولگا گالری یک فروشگاه آنلاین زنانه در فروش انواع مانتو در شهرستان بندر انزلی و استان گیلان است. ولگا مانتو بندرانزلی در اینستاگرام در زمینه فروش انواع شال، پالتو، پافر، بارانی، کاپشن، کت جین، بافت، تدی و مخمل فعالیت دارد. مانتو فروشی بندر انزلی ولگا گالری اکثرا بر روی فروش مانتو زنانه متمرکز است و در این امر موفق شده است. یکی از مشکلاتی که مشتریان مانتو ولگا اینستاگرام بندر انزلی دارد عدم پاسخگویی به سوالات شان است. ویژگی خوب ولگا گالری این است که ارسال کالا به سراسر ایران دارد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 18

 

نقاط قوت ولگا گالری:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • کیفیت بالا کالا
  • ارسال سفارش در سریع ترین زمان
  • قیمت مناسب
  • تنوع در محصولات
  • به روز بودن محصولات

 

نقاط ضعف ولگا گالری:

  • عدم پاسخگویی به سوالات کاربران
  • بی کیفیت بودن عکس های محصولات
  • نداشتن سایت فعال
  • نداشتن فروش لباس های مردانه
  • نداشتن بخش درباره ما هم در اینستا و هم در سایت
ورود به سایت ولگا گالری : volgagallery.com

 

5- ونوس مد

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 19

 

ونوس مد یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق در شهرستان بندر انزلی و استان گیلان است. فروشگاه ونوس مد انزلی فعالیت خود را در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین از سال 1388 شروع کرده است و با فروش انواع پالتو، بارونی، پافر، انواع ست ها و شلوار در اینستاگرام بوتیک های ونوس انزلی ادامه داد. برای خرید از بوتیک ونوس مد انزلی سه راه خرید آسان وجود دارد، اولی خرید از سایت بوتیک ونوس مد بندرانزلی است که می توان به نقاط قوت ونوس مد بوتیک بندر انزلی اشاره کرد؛ دومی خرید از طریق اینستاگرام مغازه های ونوس انزلی است؛ سومی خرید حضوری از این فروشگاه است. یکی از ویژگی های خوبی که پیج اینستاگرام ونوس مد دارد، فروش پوشاک با انواع مدل های روز و جدید دنیا است و پوشاک ونوس مد انزلی از کیفیت بالایی برخوردار هست. لباس فروشی آنلاین ونوس مد نیز عکاسی حرفه ای از محصولات خود دارد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 20

 

نقاط قوت ونوس مد:

  • داشتن سایت برای فروش غیر مستقیم
  • عکاسی زیبا و حرفه ای از محصولات
  • داشتن پیج اینستاگرام فعال
  • فروش حضوری
  • باز پس گیری کالا

 

نقاط ضعف ونوس مد:

  • تنوع کم محصولات
  • نداشتن فروش لباس های مردانه
     
ورود به سایت ونوس مد : venousmode.com

 

6- آس بوتیک

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 21

 

فروشگاه آس بوتیک یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق در شهرستان بندرانزلی و استان گیلان است. اینستاگرام فروشگاه منطقه آزاد بندرانزلی آس بوتیک فروش انواع کفش و کتونی، مانتو و کیف را دارد. فروشگاه بندرانزلی آس بوتیک فعالیت خود را در سال 1392 در شهر بندر انزلی به صورت حضوری آغاز و با اینستاگرام کیف و کفش منطقه آزاد انزلی ادامه داد. فروشگاه آس بوتیک بندرانزلی با استفاده از دانش روز دنیا و فناوری‌های به‌روز، برای تسهیل در خرید این امکان را فراهم آورده که تمامی هم‌وطنان از سراسر کشور بتوانند خرید خود را به راحتی انجام دهند. این مجموعه سعی بر این دارد تا تجربه شیرینی در زمینه خرید برای شما به‌وجود بیاورد و به عنوان یک مرجع تامین کننده گستره‌ای از تنوع در سلیقه و لباس قیمت مناسب در بندر انزلی برای شما باشد. گروه آس عمده محصولات خود را از طریق شرکت‌های تولیدی معتبر داخلی تامین می‌نماید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 22

 

نقاط قوت آس بوتیک:

  • کیفیت بالا محصولات
  • ارسال کالا با سریع ترین زمان ممکن
  • ضمانت برگشت کالا
  • داشتن پیج اینستاگرام فعال
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • تخفیف برای کالا ها
  • سفارش به صورت حضوری
  • تنوع بالا محصولات
  • به روز بودن محصولات

 

نقاط ضعف آس بوتیک:

  • نداشتن فروش لباس های مردانه
  • قیمت بالا محصولات
     
ورود به سایت آس بوتیک : asboutiquee.com

 

7- رزا بوتیک

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 23

 

یکی دیگر از فروشگاه های منطقه آزاد بندرانزلی معروف و معتبر، می توان به رزا بوتیک انزلی اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی رزا بوتیک در حوزه فروش لباس زنانه فعالیت می کند و یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس در بندر انزلی به حساب می آید. رزا بوتیک انزلی یا مانتو رزا انزلی فعالیت خود را از مهر ماه سال 98 شروع کرد. سپس حدود یک سال و نیم بعد در سال 1400 برای سهولت در خرید برای مشتریان و داشتن محیطی امن و سایت رزا بوتیک را طراحی کرد. بنابراین پوشاک زنانه رزا بوتیک علاوه بر حضور در اینستاگرام به صورت آنلاین از طریق سایت رزا بوتیک هم به فروش محصولات خود می پردازند. و با همت و تلاش خود بین مشتریانشان محبوب تر و قابل اعتماد تر می شوند. برای خرید از فروشگاه اینترنتی لباس بندر انزلی رزا بوتیک می توانید از طریق سایت و هم از طریق پیج اینستاگرام اقدام کنید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 24

 

نقاط قوت رزا بوتیک:

  • ضمانت اصالت کالا
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارسال سریع پستی
  • ضمانت بازگشت کالا
  • قیمت مناسب
  • پیج اینستاگرام فعال
  • ارسال به تمام نقاط ایران

 

نقاط ضعف رزا بوتیک:

  • نداشتن فروش لباس های مردانه
  • تنوع کم محصولات
     
ورود به سایت رزا بوتیک : rosa-boutique.com

 

8- مریم بانو

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 25

 

فروشگاه لباس مریم بانو یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق در شهرستان بندر انزلی و استان گیلان است. خانم مریم هادی پور با 32 سال سن پس از گذشته سال ها به موجب گسترش فروشگاه بندر انزلی مریم بانو و ارائه محصولات خود به سراسر ایران تصمیم گرفتند تا فروشگاه آنلاین لباس مریم بانو را برای خرید آسان و صرفه جویی در زمان شما عزیزان راه اندازی کنند. فروشگاه مریم بانو فروش انواع ست لباس از جمله لباس اسپرت، بارانی، بافت، پیراهن، لباس مجلسی و اکسسوری را دارد. فروشگاه اینترنتی بندرانزلی مریم بانو در طول سال بعضی از لباس ها را حراج می کند و با پایین ترین قیمت به فروش می رساند. مریم بانو یکی از اندک فروشگاهی هایی است که راهی آسان برای خرید دارید و می توانید از سایت پوشاک مریم بانو، پیج اینستاگرام لباس مجلسی انزلی، واتس اپ، تلگرام و نیز خرید حضوری کالای خود را بخرید. لباس مجلسی انزلی اینستاگرام مریم بانو با قیمت مناسبی که دارد نیز در جلب رضایت مشتریان موفق خواهد بود.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 26

 

نقاط قوت مریم بانو:

  • ارسال سریع در بندر انزلی
  • پرداخت آنلاین
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پاسخ به سوالات کاربران
  • پرداخت با امنیت بالا
  • ارسال به سراسر ایران
  • داشتن پیج اینستاگرام فعال
  • تصویر با کیفیت از محصولات

 

نقاط ضعف مریم بانو:

  • نداشتن فروش لباس های مردانه
  • سرعت کم سایت
  • تنوع کم در مدل های محصولات
     
ورود به سایت مریم بانو : maryambano.com

 

9- آرانو

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 27

 

گالری آرانو یکی از فروشگاه های لباس بندر انزلی است پوشاک زنانه آرانو یکی از فروشگاههای لباس موفق بوتیک های استان گیلان به حساب می آید. فروشگاه لباس آرانو فروش انواع هودی، سویشرت، مانتو، پافر، پالتو، کاپشن و بارانی را دارد. فروشگاه اینترنتی آرانو بندر انزلی بیشتر روی اینستاگرام مانتو منطقه آزاد انزلی متمرکز است و بیشترین محصولات را در سایت دارد. معنی آرانو را آراستن نو گویند یعنی جایی که شما با خیال راحت می توانید از ایده های نو در زمینه ی پوشاک بهره مند شوید. فروشگاه اینترنتی لباس بندرانزلی آرانو بعد از کسب اعتماد شما در طول 9 سال در شعبه ی آرایشی و بهداشتی آرانو، در تاریخ 1400/04/01 اقدام به افتتاح شعبه ی پوشاک در شهر زیبای بندرانزلی کرد. ما خوشحالیم که در طول این مدت با لطف و یاری شما توانستیم خانواده ی آرانو را گسترش دهیم و بدون در نظر گرفتن فاصله ی جغرافیایی, شما عزیزان خریدی آسوده داشته باشید. فراموش نکنید که آرانو مزون با همکاری شما همراهان همیشگی می تواند هر لحظه در زمینه ی پوشاک بانوان پیشرفت کند و بیشتر از قبل پاسخ گوی نیاز های شما باشد.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 28

 

نقاط قوت آرانو:

  • تخفیفات ویژه
  • پیج اینستاگرام فعال برای سفارش غیر حضوری
  • ارسال به سرار کشور
  • قیمت مناسب

 

نقاط ضعف آرانو:

  • تنوع کم محصولات
  • نداشتن فروش لباس های مردانه
     
ورود به سایت آرانو : aranoo.ir

 

10- آنیل بوتیک 2

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 33

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 29

یکی دیگر از فروشگاه های منطقه آزاد انزلی می توان به آنیل بوتیک اشاره کرد. این پیج منطقه آزاد انزلی، تقریبا حدود یک سال است که فعالیت خود را در حوزه تی شرت و شومیز و کیف و کفش، مانتو های راحتی و انواع کراپ ها شروع کرده. آنیل بوتیک پیج اینستاگرام فعالی دارد. برای خرید اینترنتی لباس از منطقه آزاد انزلی می توانید به آنیل بوتیک سر بزنید.

 

10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 30

نقاط قوت آنیل بوتیک2:

  • پیج اینستاگرام فعال
  • تنوع در محصولات
  • پاسخگویی سریع
  • تنوع در محصولات
  • قیمت مناسب اجناس
  • ارسال به سراسر کشور
  • پرداخت امن

نقاط ضعف آنیل بوتیک 2 :

  • نداشتن سایت
ورود به سایت  : ندارد

مقالات مرتبط:
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر رشت در سال 1402
» 10 پیج اینستاگرامی آرایشی و بهداشتی برتر در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان در سال 1402
» 10 پیج اینستاگرامی لباس زیر زنانه برتر در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک مشهد در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر فروش لباس در اهواز در سال 1402
» 10 فروشگاه اینترنتی برتر تهران در سال 1402


هدف هیرکانا صرفا معرفی فروشگاه های اینترنتی بوده و هیچ منفعتی از  فروش محصولات این فروشگاه ها نمی برد.


10 فروشگاه اینترنتی برتر پوشاک بندر انزلی 33