سئو سایت حرفه ای می تواند در بالا بردن رتبه وب سایت شما در جستجوهای گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک کند. اصلاً سئو چیست؟ سئو در واقع به مجموعه ای از اقدامات و تکنیک هایی که در زمان فعالیت هایی همچون تولید محتوا، کدنویسی سایت، طراحی وب سایت و... انجام می دهیم تا وب سایت خود را به موتورهای جستجوگر مهم و خاص جلوه دهیم تا بتوانیم در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیریم. انواع سئو چیست؟ سئو چه تأثیری بر فروش از طریق سایت دارد؟ این ها سوالاتی ست که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

سئو چیست و چه تاثیری بر فروش از طریق سایت دارد؟

 

سئو چیست؟

شرکت سئو سایت یک شرکتی ست که در زمینه ی سئو و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوگر فعالیت می کند. هیرکانا با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه از مهندسین و متخصصین مجربی در این زمینه برخوردار می باشد. حال سئو چیست؟ Search engine optimization یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مجموعه ای از تکنیک ها و فعالیت هایی ست که باعث می شود وب سایت شما جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کند و در نتیجه بازدید کننده ی بیشتری داشته باشید. تصور کنید موضوعی را در اینترنت جستجو کردید و موتور جستجوگر گوگل نتایجی را برای شما در صفحه نمایش می دهد. حالا شما کدام لینک را انتخاب و کلیک می کنید؟ طبیعتاً اولین لینکی که در بالای صفحه می بینید را کلیک خواهید کرد و در نهایت تا سه لینک بعدی را خواهید دید. پس این مسأله بسیار مهم است که لینک سایت شما در سه نتیجه ی اول نمایش داده شود.

سئو در واقع مجموعه ای از فعالیت هایی همچون: تولید محتوا، لینک سازی خارجی، طراحی سایت، کدنویسی سایت و در کل اقدامات و فرآیندهایی که در آن رتبه کل سایت افزایش پیدا می کند و سبب می شود تا موتورهای جستجوگر وب سایت شما را از بین هزاران یا شاید میلیون ها وب سایت پیدا کرده و در صفحه اول نتایج خود نشان دهد. حال هرچه سئو سایت شما بالاتر باشد رتبه شما بالاتر و در نهایت وب سایت شما در سه لینک اول نمایش داده خواهد شد. بالا بردن سئو سایت کاری ساده نیست و نمی توان به راحتی آن را پیاده سازی کرد. سئو نیاز به داشتن دانش و صبر و حوصله ی زیاد است. موتورهای جستجوگر بسیار هوشمند عمل می کنند و دائماً در حال تغییر الگوریتم های رتبه بندی خود هستند. بنابراین یک سئوکار حرفه ای باید اطلاعات و دانش خود را در این زمینه به روز نگه دارد. سئو سایت فروشگاهی در واقع یکی از زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ است که نیاز به کمی هوش بازاریابی نیز دارد. اما نگران نباشید. هر زمان که تصمیم بگیرید که یادگیری در زمینه ی سئو را آغاز کنید، مهندسان شرکت هیرکانا آماده هستند تا به شما در این خصوص آموزش های لازم را ارائه بدهند. فقط کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

سئو چیست و چه تاثیری بر فروش از طریق سایت دارد؟1

 

سئو چه تأثیری بر فروش از طریق سایت دارد؟

شرکت سئو سایت در واقع مانند شرکت های تبلیغاتی ست که برای برند شما تیزرهای تبلیغاتی می سازند و آن را در سطح شهر با نصب بیلبوردهای تبلیغاتی به مردم معرفی می کنند و یا در سطح گسترده تر در شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای یا فضاهای مجازی برند شما را تبلیغ و معرفی می نمایند. در مورد وب سایت نیز سئو می تواند یک بازاریابی حرفه ای برای کسب و کار شما داشته باشد چرا که شما با استفاده از سئو می توانید فروش خود را افزایش دهید. به این صورت که اگر از روش ها و تکنیک های درست و به موقع استفاده کنید مشتریان شما حتی در زمانی که شما خواب هستید نیز به وب سایت شما مراجعه کرده و از شما خرید می کنند.

سایت سئو هیرکانا یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت سئو سایت در ایران است که با روش ها و تکنیک های به روز می باشد. هیرکانا با داشتن مهندسین مجرب و متخصص قادر به بهبود رتبه و افزایش ترافیک وب سایت شماست که در کل کشور فعالیت دارد. آمارها ثابت کرده که 25 درصد از جستجوگران بر روی اولین نتیجه ی جستجو و بیش از 55 درصد آن ها فقط بر روی سه نتیجه ی اول جستجو کلیک می کنند. حال اگر وب سایت شما جزو سه لینک اول نتایج نشان داده شده در جستجو باشد مطمعناً فروش زیادی را خواهید داشت. فقط کافیست به یک سئو کار حرفه ای اعتماد کنید.

 

انواع سئو سایت

بالا بردن سئو سایت برای بهبود وضعیت رتبه سایت و افزایش میزان بازدید کاربران که به افزایش فروش شما منجر می شود، یکی از واجبات هر وب سایت موفقی به شمار می رود. انواع سئو نیز برای همین منظور وجود دارند تا صاحبان وب سایت ها نسبت به آن ها تسلط کافی داشته باشند و بدانند که کدام روش و تکنیک ها باعث امتیازگیری و بهبود رتبه سایت می شود و کدام یک خلاف الگوریتم های گوگل است چرا که سئو قوی یک سکوی پرتاب برای رسیدن به جایگاه اول در جستجوهای گوگل می باشد.
انواع سئو سایت را پیش از استفاده باید بشناسید و با تکنیک های آن آشنایی کامل داشته باشید تا بدانید هر نوع را به چه روشی باید انجام دهید در غیر این صورت با استفاده از تکنیک و روش اشتباه فقط به رتبه سایت خود ضربه می زنید. سئو سایت در انواع و مدل های بسیاری مطرح می شود که ما در این بخش از مقاله قصد داریم به ذکر چند مورد که مهم ترین انواع سئو سایت می باشد بپردازیم. تا انتها با ما باشید.

 

سئو چیست و چه تاثیری بر فروش از طریق سایت دارد؟2

 

• سئو داخلی یا درون صفحه (one page seo)

هزینه سئو سایت در سئو داخلی بسیار کم است چرا که سئو درون صفحه به فعالیت هایی جهت بهینه سازی صفحات وب درون وب سایت می باشد. فعالیت هایی همچون تولید محتوا، کلمات کلیدی، آدرس صفحات، تصاویر، لینک ها و.... در سئو داخلی بسیار مؤثر هستند. در مجموع می توان به زبان ساده تر سئو داخلی را این گونه تعریف کرد که شما هر کاری را که داخل وب سایت خود انجام می دهید و هر تغییراتی را که به وجود می آورید و هر اطلاعاتی را که وارد می کنید شامل سئو داخلی یا درون صفحه می شود و تمامی این موارد در رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجوگر بسیار حائز اهمیت است. قیمت سئو برای سایتی که می خواهد از سئو داخلی استفاده کند نیز بسیار ارزان تر از سایر انواع سئو سایت خواهد بود چرا که تمام هزینه ای که شما متحمل می شوید فقط مربوط می شود به تکنیک های فردی و تخصصی که سئو کار وب سایت شما دارد. در واقع فاکتورهای این نوع سئو به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع محتوا را درک کنند و بدانند که وب سایت شما منبع مهمی از اطلاعات است که کاربران مایل به پیدا کردن و استفاده از آن هستند.

سئو سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که صاحب کسب و کار قصد دارد فروشگاه خود را به صورت فیزیکی با روش سئو داخلی بهبود بخشد و باعث افزایش مشتریان به صورت حضوری شود. تمام فعالیت هایی که می توان در داخل فروشگاه برای بهتر نشان دادن آن انجام داد شامل سئو داخلی می شود. فعالیت هایی مانند تغییر دکور، زیباسازی فضای فروشگاه، آموزش و افزایش آگاهی فروشندگان در نحوه ی راهنمایی و برخورد با مشتری، تغییر قیمت ها، به روز کردن و فراهم کردن اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب و .... اقداماتی ست که می توان برای جلب مشتری بیشتر انجام داد. سئو سایت حرفه ای می تواند برای افزایش رتبه وب سایت فروشگاه این کسب و کار در دنیای اینترنت کمک کند. این نکته را باید بدانید که موتورهای جستجو فرآیند رتبه بندی وب سایت را برای هر صفحه به شکل جداگانه انجام می دهند. بنابراین در سئو داخلی باید به بهینه سازی تمام صفحه های وب سایت برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو توجه کرد. دقیقاً مانند فروشگاه فیزیکی اگر مشتریان بخشی از فروشگاه را نپسندند ممکن است دیگر برای خرید از سایر قسمت ها نیز به فروشگاه شما مراجعه نکنند.

 

سئو چیست و چه تاثیری بر فروش از طریق سایت دارد؟4

 

• سئو خارجی یا بیرون صفحه (off page seo)

سئو سایت ارزان قطعاً شامل سئو خارجی یا بیرون صفحه نمی شود. چرا که اصل این نوع سئو بر ارتباط شما با سایر وب سایت های معتبر و شناخته شده تأکید دارد. همچنین میزان تبلیغی که سایر وب سایت ها به وسیله بک لینک ها برای شما انجام می دهند نیز در رتبه وب سایت شما بسیار تأثیر دارد. سئو خارجی در واقع به فعالیت هایی که برای سئو و بهینه سازی وب سایت در خارج از سایت انجام می دهید گفته می شود. اگر بخواهیم برخی از این فعالیت ها را نام ببریم می توان به اشتراک گذاری محتوای وب سایت خود از طریق پست کردن در فضاهای مجازی متداول مانند توییتر، اینستاگرام و فیس بوک، همچنین لینک هایی که از سایت های معتبر به وب سایت شما داده می شود، اشاره کرد. قیمت سئو برای سایتی که از سئوی خارجی استفاده می کند به میزان فعالیتی که انجام می دهد و تبلیغاتی که در فضاهای مجازی دارد و همچنین لینک سازی هایی که با وب سایت های معتبر رد و بدل می کند بستگی دارد. در این نوع سئو حجم بک لینک های معتبر و با کیفیت با ارزش ترین عنصر برای شما محسوب می شود. به این صورت که وقتی تعداد زیادی لینک از سایت های معتبر و شناخته شده با برند معتبر به وب سایت شما اشاره می کنند، موتورهای جستجوگر که به این وب سایت های شناخته شده بسیار اهمیت می دهند گمان می کنند که وب سایت شما ارزشمند و قابل اعتماد است. پس وب سایت شما را در نتایج جستجوی خود نشان می دهند.

سئو سایت فروشگاهی را در قسمت قبل مثال زدیم، این بار می خواهیم به شما بگوییم که اگر صاحب آن کسب و کار بخواهد از طریق سئو خارجی برای فروشگاه فیزیکی خود مشتری به صورت حضوری جلب کند چه کاری باید انجام دهد. اولین و مهم ترین کار، تبلیغ در فضای مجازی و اینترنت است. در سئوی خارجی از تکنیک های مختلفی برای معرفی و تبلیغ صفحه ها در وب سایت های دیگر انجام می شود. در اینجا نیز صاحب فروشگاه می تواند با برقراری ارتباط با پیج ها یا صفحات معتبری که برندشان یا شخص صاحب صفحه برای عموم مردم شناخته شده است، تبلیغ فروشگاه خود را به او بسپارد تا با روش های مختلف فروشگاه را به مردم و بازدیدکنندگانش معرفی نماید. هزینه سئو سایت در این نوع سئو همانطور که گفته شد به میزان تبلیغی که انجام می شود بستگی دارد. ولی شما می توانید با کمک گرفتن از یک سئوکار حرفه ای سئو سایت اختصاصی برای وب سایت خود داشته باشید آن هم با روش ها و تکنیک هایی که یک سئو کار متخصص نسبت به آن آگاه است.

 

سئو چیست و چه تاثیری بر فروش از طریق سایت دارد؟3

 

• سئو فنی یا تکنیکال

بالا بردن سئو سایت فقط شامل فعالیت های درون صفحه و بیرون صفحه نمی شود بلکه یکی از مهم ترین روش ها در بالا بردن رتبه سایت سئو تکنیکال است که به تمامی جنبه های فنی وب سایت که روی سئوی آن اثرگذار است مرتبط می شود. سئو فنی این امکان را برای موتورهای جستجوگر فراهم می نماید تا کیفیت وب سایت شما را هنگامی که می خواهند آن را به کاربران نشان دهند، ارزیابی نمایند. در واقع این نوع سئو با بخش غیرمحتوایی وب سایت شما کار دارد و برای بهبود پایه و ساختار وب سایت شما به کار می رود. قیمت سئو سایت نیز در این نوع سئو کم نیست. چرا که یک کار کاملاً تخصصی و حرفه ای می باشد و به مواردی همچون هاست، سرعت بارگذاری وب سایت، نقشه XML، روبات ها، معماری سایت، داده های ساختاریافته، امنیت، پاسخگویی و... مربوط می شود. ایجاد تغییر در هر کدام از این آیتم ها و پیاده سازی آن ها کاریست بسیار تخصصی و فنی که به یک دانش و تجربه ی زیادی احتیاج دارد.

سئو سایت فروشگاهی که در قسمت های قبل مثال زدیم را در نظر بگیرید. اگر بخواهیم فقط قسمت سرعت بارگذاری سایت را در اینجا مقایسه کنیم می توان گفت زمانی که مشتریان وارد فروشگاه می شوند قطعاً توقع دارند که در هر لحظه فروشندگان با روی خوش و به سرعت به سوالات آن ها پاسخ دهند. همچنین در مواقع شلوغی فروشگاه باید تعداد فروشندگان زیاد باشد تا مشتریان کمترین معطلی را داشته باشند. سئو سایت حرفه ای در واقع سرعت بارگذاری وب سایت شماست که یکی از بزرگترین و مهم ترین قسمت های سئو فنی به شمار می رود. هنگامی که کاربران روی لینک وب سایت شما کلیک می کنند اصلاً دوست ندارند که معطل شوند و لحظات طولانی را برای بالا آمدن وب سایت شما منتظر بمانند. سئو فنی به شما کمک می کند سرعت بارگذاری وب سایت خود را بالا ببرید و در کمترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران باشید.

مشاوره رایگان با کارشناسان ما

جمع بندی

انواع سئو سایت برای بهبود رتبه بندی وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجوگر به کار می روند. شما اگر با مفهوم سئو کاملاً آشنا شوید و آن را درک کنید قطعاً می توانید با یادگیری و آموزش انواع سئو سایت رتبه وب سایت خود را بالا ببرید که در نهایت می تواند باعث افزایش فروش شود. شرکت هیرکانا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه ی بالابردن سئو سایت آماده ی ارائه هر گونه راهنمایی و مشورت در این زمینه می باشد. کافیست با ما در ارتباط باشید. برای سفارش خدمات سئو سایت و تماشای نمونه کارهای سئو ما لطفاً اینجا کلیک کنید.


مقالات مرتبط:
» چگونه برای سایت یا پیج فروشگاهیمان مشتری جذب کنیم؟
» سوشیال مارکتینگ چیست و چه کمکی به سئو می کند؟
» سئو وب سایت چیست؟
» لینک چیست؟ آشنایی با انواع لینک و تاثیر آن در سئو


خدمات ما در هیرکانا