طراحی سایت نیازمندی با کاربردهایی همچون: نیازمندی های استخدامی جهت جذب نیرو، نیازمندی های خرید فروش محصولات اورجینال و جدید و کالاهای دست دوم (مانند وب سایت نیازمندی های دیوار)، نیازمندی های مشارکت و سرمایه گذاری، نیازمندی های تبلیغی و آگهی (مثل سایت ایران تجارت) و … که همه اینها در یک وب سایت نیازمندی با دسته بندی های مختلف و تفکیک شده ارایه می گردند. یا اینکه طراحی سایت نیازمندی هیرکانا در زمینه خاصی بصورت تخصصی می باشد مانند طراحی سایت استخدامی است. شرکت های خدماتی، بازرگانی و تجاری، تولیدکنندگان، فروشندگان می توانند اطلاعات تماس و همچنین خلاصه ای از خدمات و محصولات خود را در وب سایت نیازمندی در قالب آگهی بصورت رایگان قرار دهند و در برخی وب سایت های نیازمندی درج تبلیغ در وب سایت منوط به پرداخت هزینه از طرف آگهی دهنده است.
قبل از هر چیز اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت گرگان و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود می کنید. شما می توانید برای سفارش طراحی سایت نیازمندی و مطلع شدن از قیمت طراحی سایت نیامندی با تیم جوان و خلاق هیرکانا تماس حاصل کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

چگونه سایت نیازمندی طراحی کنیم؟2

 

طراحی سایت نیازمندی و آگهی به صورت اختصاصی

در مقابل طراحی سایت درج آگهی به صورت اختصاصی، طراحی سایت آگهی رایگان و یا ارزان قرار دارد. در این نوع طراحی شما یک قالب آماده سایت آگهی پولی یا رایگان تهیه می ‌کنید و بعد از نصب و انجام کارهای اولیه اقدام به درج آگهی می‌کنید. ما این کار را رد یا تایید نمی‌کنیم. اما ارتقا یا سفارشی‌ کردن قالب آماده نیازمند یک متخصص است. علاوه بر این ممکن است نصب اولیه قالب زمان زیادی نگیرد و در کمتر از 3 روز سایت درج آگهی شما بالا باشد، ولی پیدا کردن متخصص جهت ارتقا و سفارشی کردن و مدت زمانی که سفارشی ‌سازی وقت می‌گیرد، مسلما کم نخواهد بود. اینکه آیا قالب تهیه شده، آپشن جدید مورد نظر شما را ساپورت می‌کند یا نه هم بخش مهم دیگری از موضوع است. از طرف دیگر بعد از گذشت چند سال و رشد کسب و کار شما، آیا همچنان این قالب آماده کسب و کار شما را پشتیبانی می‌کند؟
در طراحی سایت آگهی اختصاصی این مشکل را نخواهید داشت. ابتدای کار با توجه به برنامه‌نویسی 0 تا 100 پنل زمان روتینی جهت پیاده‌سازی سایت صرف می‌شود. ولی در ادامه و بعد از تحویل کار فقط باید روی مدیریت کسب و کار و جذب مشتری تمرکز کنید. چنانچه نیاز به ارتقا هم داشتید، برنامه‌ نویس در راستای فعالیت شما، ارتقا را انجام خواهد داد و لطمه‌ای به کار شما وارد نخواهد شد. مهمترین وجه تمایز ما با دیگران در طراحی سایت تبلیغاتی این است که طراحی گرافیکی و امکانات سایت را کاملا به صورت اختصاصی برای شما انجام می‌دهیم. ما به شما در داشتن یک سایت آگهی و نیازمندی متفاوت کمک خواهیم کرد تا بتوانید در بازار اینترنت دیده شوید و کسب درآمد کنید.

 

چگونه یک سایت نیازمندی طراحی کنیم؟

 برای ساخت سایت نیازمندی قبل از تمام کارها باید ساختار کاری خود را مشخص و هدف گذاری کنید در ابتدا بازار هدف خود را در نظر بگیرید که این سایت برای چه قشری از جامعه ایرانی یا حتی جهانی پیاده سازی می شود این سایت برای کسب و کار خاصی طراحی می شود و یا بصورت عمومی فعالیت دارد و...

 

هدف از داشتن سایت نیازمندی

هدف اصلی طراحی یک سایت آگهی و نیازمندی کسب درآمد از آن می باشد. با نظر به اینکه دامنه فعالیت این وب سایت ها گسترده است و همه مشاغل و صنایع به تبلیغات هدفمند نیاز دارند، درآمد زایی حتی با وجود رُقبای زیاد در زمینه سایت های آگهی و نیازمندی، امکانپذیر است. اما کسب درآمد بیشتر از اینگونه سایت ها، منوط به طراحی اصولی و استاندارد و سئو سایت و بروز رسانی دائمی آن می باشد. طراحی سایت نیازمندی، دامنه وسیعی از موضوعات مختلف و مشاغل گوناگون و نیز کلمات کلیدی زیادی را شامل می گردد، از اینرو یکی از موثرترین و حساس ترین انواع طراحی سایت ها محسوب می شود که اگر طبق استانداردها و براساس قوانین و ضوابط موتورهای جستجوگر طراحی گردد، مدیران آن می توانند به سود سرشاری از طریق سایت نیازمندی خود برسند.

 

گام های ساخت سایت تبلیغاتی و نیازمندی

طراحی سایت‌های مختلف در حال حاضر به دلیل گسترش شرکت‌های خرید هاست در کشور، کار دشواری نیست. ده‌ها شرکت خرید هاست وجود دارند که می‌توانید به کمک آن‌ها  سایت خود را طراحی کنید. کافی است تا با جستجو در اینترنت از انواع آن بازدید کرده و پس از ارزیابی، گزینه مناسب را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به سایت شرکت، در کادر مربوطه دامنه مورد نظر را انتخاب کنید. دامنه عبارت است از نامی که برای سایت خود در نظر می‌گیرید و کاربران اینترنتی با وارد کردن آن در نوار جستجوی گوگل وارد سایت شما می‌شوند. البته در این مرحله توجه داشته باشید که ممکن است دامنه انتخابی شما تکراری باشد و قبلا توسط دیگران استفاده شده باشد که در این صورت لازم است تا دامنه دیگری را وارد کنید و این کار را با دریافت تایید از سایت ادامه دهید. پس از انتخاب دامنه مراحل بعدی مانند انتخاب قالب و ثبت مشخصات درخواستی، نوبت به خرید هاست می‌رسد.
شرکت‌ها برای شما تعرفه‌هایی را به ازای اجازه فضایی مشخص تعیین می‌کنند که پس از پرداخت هزینه می‌توانید محتوای سایت خود را بارگذاری کنید. ایجاد سایت با این روش بسیار راحت است. محیط کاربری راحت باعث می‌شود تا بتوانید بدون داشتن دانش فنی، سایت خود را طراحی کنید و محتوا آن را مدیریت کنید. نکته حائز اهمیت انتخاب قالب مناسب است. قالب سایت که معمولا قابل تغییر نیز هست، باید با هدف سایت هماهنگی داشته باشد. برای طراحی سایت نیازمندی باید قالبی را انتخاب کنید که بتوانید آگهی‌های افراد را به راحتی در معرض دید کاربران قرار دهد. در صورتی که از انتخاب قالب مطمئن نیستید در صورتی که خود سایت به شما قالب‌ها و ویژگی‌های آن را معرفی می‌کند، می‌توانید مورد مناسب را انتخاب کنید. همچنین با نگاهی به سایت رقبای خود، می‌توانید از قالب‌هایی که آنها برای سایت خود استفاده کرده‌اند الگو بگیرید و قالبی با ظاهر ‌حرفه‌ای برای سایت خود انتخاب کنید.

 

چگونه سایت نیازمندی طراحی کنیم؟1

 

ویژگی های یک سایت نیازمندی (طراحی سایت تبلیغاتی)

1- دسته بندی های مجزا

برای سهولت کاربران چه بازدید کنندگان و چه تبلیغات کنندگان بهتر است هر سایت تبلیغاتی دارای دسته بندی های مختلف در قسمت کسب و کارها باشد تا هر صنف بتواند در حیطه فعالیت خود تبلیغات را درج نموده و یا اینکه هر فردی که به دنبال محصولی می گردد بتواند براحتی به هدف خود برسد. نمونه واضح این مثال را می توانید در سایت دیوار مشاهده کنید.

2- جستجوی پیشرفته

طراحی سیستم جستجوی سریع و بدون نقص یکی از حساس ترین وظایف در طراحی سایت نیازمندی ها به حساب می آید، سایت سازی با توجه به حجم انبوه اطلاعات و تصاویر مربوط به تبلیغات، آگهی ها و نیازمندی ها، جستجوی کاربران را در کمترین زمان ممکن ایجاد می کند که نتیجه آن وجود مشتریان و بازدیدکنندگان حقیقی برای شما خواهد بود.

3- قابلیت تفکیک براساس مکان

آگهی هایی که در سایت های تبلیغاتی درج می شوند چون برای مکان های متفاوتی مناسب می باشند پس باید قابلیت تفکیک در ابتدا براساس شهر و بعد براساس محله و ... داشته باشند.

4- تجربه کاربری خوب یا کاربرپسند بودن

سایت های تبلیغاتی چون دارای مشتریانی از همه نوع هستند از افراد کاملا عام تا افراد متخصص باید کاربری آن به گونه ای باشد تا همه اقشار بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. تجربه کاربری در برقراری ارتباط بین کاربر و سایت بسیار مهم است.

5- سرعت لود بالا

یکی دیگر از نکاتی که باید در طراحی سایت نیازمندی رعایت شود سرعت لود بالای آن می باشد و جستجوی آگهی است. چرا که داشتن سرعت لود بالا در جذب کاربر و باقی ماندن کاربر در سایت تاثیر بسیاری دارد.

6- داشتن پکیج های متفاوت

طراحی سایت نیازمندی نیاز به خلاقیت دارد و یکی از کارهایی که می توان برای جذب کاربر به سایت انجام داد طراحی پکیچ های جذاب و متنوع است. پکیج هزینه های متفاوت برای درج تبلیغات از مهم ترین ویژگی هایی است که سایت های نیازمندی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا هر کاربر براساس نیاز خود بتواند آگهی خود را درج نماید، برای مثال این پکیج ها می توانند شامل پکیج های رایگان برنزی، نقره ای و طلایی باشند.

7- اخبار سایت

می توانید اخبار و اطلاعیه ها را از این طریق در اختیار عموم قرار دهید، همچنین قابلیت هایی نظیر ارسال اخبار از طریق ایمیل و … نیز وجود دارد.

8- ریسپانسیو بودن

رسپانسیو بودن به معنای نمایش درست وب سایت تبلیغات و آگهی های شما در نمایشگرهای مختلف مانند موبایل، تبلت و … می باشد. امروزه ریسپانسیو بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا اکثر مردم تمام کارهای روزمره خود را با موبایل ها و تبلت هایشان انجام می دهند در نتیجه داشتن سایتی که به درستی در انواع صفحه های نمایشگر نمایش داده شود می تواند باعث بهبود کسب و کار شما شود.

9- سئو سایت نیازمندی

هر سایت تبلیغاتی برای آنکه دیده شود باید سئو داشته باشد. سئو حرفه ای سایت باعث می شود که مشتریان بیشتری بتوانند از آگهی های درج شده در سایت دیدن کنند و یا افراد بیشتری بتوانند در آن آگهی درج کرده و یا کسب درآمد کنند.

 

چگونه سایت نیازمندی طراحی کنیم؟

 

طراحی سایت آگهی (طراحی سایت نیازمندی) و نقش سئو و بهینه سازی در آن

ورودی و بازدید در وب سایت های درج آگهی و نیازمندی از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است. چرا که هدف این سایت ها نمایش آگهی های دریافتی برای کسانی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشند. بنابراین اگر آگهی ها توسط کاربران بازدید نداشته باشد، سایت نیازمندی هیچ فایده و تاثیری نخواهد داشت. بهینه سازی زیرساخت سایت برای داشتن سئو قدرتمند باید در اولویت طراحی وب سایت درج آگهی قرار بگیرد هیرکانا به همین منظور تمهیدات ویژه ای برای بهینه سازی و سئو وب سایت های نیازمندی در نظر گرفته است تا شما عزیزان بتوانید به اهداف خود دست یابید.

 

افزایش بازدید وب ‌سایت آگهی و نیازمندی

مطمئنا هدف شما از ساخت سایت تبلیغاتی، کسب درآمد است. این کسب درآمد ارتباط مستقیم با کاربر و درج آگهی توسط کاربر دارد. اگر بازدید سایت درج آگهی شما بالا باشد مسلما کاربران زیادی جذب خواهید کرد و در ادامه آگهی بیشتر و درآمد بالا نتیجه کار خواهد شد. اما این بازدید و کاربر چطور باید به دست بیاید؟ بخشی از افزایش بازدید وبسایت آگهی و نیازمندی، وظیفه ما در هیرکانا است. مورد بسیار مهمی که در طراحی سایت آگهی باید رعایت شود، به کارگیری روش‌ها و ابزارهای جدید است که بتواند سایت را برای آگهی دهنده و بیننده، سایتی جذاب و جالب توجه کند. یکی از این اصول، بهینه‌بودن کدها است.
برنامه‌نویسی سایت آگهی از حساسیت بالایی برخوردار است. کدنویسی تمیز و بهینه به معنای افزایش سرعت سایت است. همانطور که می‌دانید، سرعت سایت یکی از اصول مهم در سئو سایت است. ارتقا سئو سایت به معنای حضور در نتایج صفحه اول گوگل و افزایش بازدید و کاربر و نهایتا افزایش تعداد آگهی‌ها در سایت آگهی و نیازمندی است. بعد از کدنویسی موضوع مهم دیگر ساختار وب‌سایت تبلیغاتی است. وب‌سایت آگهی به فراخور نوع فیلد کاری شما نیازمند انواع مشاغل، محصولات و خدمات در دسته بندی‌های مختلف و تفکیک شده است تا کاربر به هنگام ورود به سایت به سادگی در کمترین زمان بتواند دسته مورد نظر خود را پیدا کند. اگر در طراحی سایت تبلیغاتی شده، این نکات به خوبی رعایت شود، آگهی‌های درج شده در سایت شما افزایش یافته و در نتیجه باعث افزایش بازدید وبسایت آگهی و نیازمندی می‌شود.

 

مزایا طراحی وب سایت آگهی و نیازمندی چیست؟

1- خرید و فروش بدون واسطه

با طراحی وب سایت آگهی، مردم می توانند بدون وجود واسطه خودشان اقدام به فروش کالاهای نو یا دست دوم و معرفی خدمات خود کنند. به همین دلیل تا حد زیادی از قیمت محصولات کاسته خواهد شد. از طرفی مردم می توانند تمامی سود فروش را خودشان استفاده کنند.

2- امکان تبلیغات هدفمند

سایت های آگهی برای هر محصول و خدماتی دسته بندی مخصوص به آنها را دارند؛ به همین دلیل کاربران مختلف می توانند به راحتی محصول و خدماتشان را در دسته بندی مخصوص ایجاد کنند. به این ترتیب مشتریان نیز با مراجعه به هر دسته بندی می توانند دقیقا هر آنچه به دنبالش هستند را پیدا کنند. در نتیجه با صرف هزینه بسیار کمتر، تبلیغاتی هدفمند خواهند داشت.

3- رقابت بین فروشندگان

در سایت های دیوار و شیپور قیمت محصولات باید به طور دقیق ذکر شوند؛ همین مسئله باعث ایجاد رقابت میان فروشندگان خواهد شد، به طوری که هر یک از آنها تلاش می کنند محصولاتی با کیفیت بهتر و قیمتی مناسب تر را به مردم عرضه کنند.

4- درج آگهی با قیمت مناسب

یکی از دلایل محبوبیت سایت های درج آگهی، هزینه بسیار پایین ثبت آگهی در آنها است. به همین دلیل کاربران زیادی برای درج آگهی به آنها مراجعه می کنند. آنها می توانند با صرف هزینه بسیار کمتر از تبلیغات سنتی، خدمات و  محصولاتشان را به مردم معرفی و عرضه کنند.

 

طراحی سایت دیوار نمونه موفق سایت درج آگهی در ایران

در ایران نیز دو نمونه موفق از طراحی سایت آگهی و نیازمندی به نام سایت دیوار و شیپور وجود دارد که کاربران فعال زیادی در آن وجود دارد. حسام آرمندهی، مدیرعامل سایت دیوار از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بود که در مصاحبه هایش در مورد فراز و نشیب های استارتاپ دیوار صحبت کرده است. او برای ادامه تحصیل به سوئد رفته بود که برای تعطیلات به ایران بازمی گردد که با پروژه دوستانش یعنی ” فارسی تل” آشنا می شود و روی آن کار می کند تا این که با شکست مواجه می شود. بعد از آن در سال 91 پروژه دیوار که در حقیقت ایده آن یک سایت و اپ برای مزایده بود را شروع کردند که در نهایت با استقبال زیادی مواجه شد.

 

چگونه سایت نیازمندی طراحی کنیم؟3

 

وب سایت نیازمندی برای چه مشاغلی مناسب است؟

همانگونه که گفته شد، سایت نیازمندی محدودیت چندانی ندارد و می‌تواند برای کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اگر همین الان به یک سایت نیازمندی سری بزنید خواهید دید که آگهی‌های مختلفی از انواع مشاغل وجود دارند و صاحبان کسب و کارهای مختلف و نیز کسانی که حتی شرکت و بنگاه اقتصادی نیز ندارند و تنها خدماتی مانند آموزش و یا انجام امور خدماتی را ارائه می‌دهند نیز آگهی تبلیغاتی درج نموده‌اند. با این اوصاف، مخاطب شما پس از طراحی سایت نیازمندی، گروه‌های مختلف از صاحبان کسب و کارها خواهند بود که با تبلیغ کسب و کار آن‌ها خواهید توانست امکان درآمدزایی را برای خود فراهم کنید.

 

تعرفه طراحی سایت نیازمندی

قیمت سایت با توجه به ویژگی‌ها و امکانات مورد نظر کارفرما تعیین می‌شود. در ارتباط با هزینه طراحی و ساخت سایت عوامل گوناگونی تاثیرگذار هستند. هزینه های طراحی وب ‌سایت در مقایسه با سایر تبلیغات مانند تلویزیون، بیلبورد و… در دراز مدت بسیار به صرفه ‌تر خواهد بود. چرا که وب‌ سایت نیازمندی به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغ دائمی و در دسترس همه، مقرون به صرفه می‌باشد. شرکت طراحی سایت هیرکانا، طراحی سایت تبلیغاتی با هدف پیشرفت و موفقیت تمامی صاحبان کسب و کار، همواره در تلاش بوده است تا با کم‌ ترین هزینه، بهترین کیفیت را در خدمات رسانی ارائه دهد. از این رو شما می‌ توانید با کم ‌ترین هزینه طراحی سایت نیازمندی خود را به ما بسپارید.


مقالات مرتبط:
» چرا باید سایت طراحی کنیم؟
» انواع روش های خرید اینترنتی
» هاست چیست ؟ صفر تا صد کاربرد و مزایای هاست
» هر آنچه که درباره دیجیتال مارکتینگ باید بدانید


خدمات ما در هیرکانا