طراحی لوگو چیست؟ و چرا باید برای کسب و کارمان طراحی لوگو را انجام دهیم؟ ما در جایی قرار داریم که ارتباطات، تبلیغات و گرافیک حرف های تصمیم گیرنده ای برای فروش و بازاریابی دارند. و قطعا برای جذب بیشتری از فروش و بازار باید دیده شد. اما این دیده شدن نباید به هر قیمتی باشد. صورت بگیرد. بسیاری از شرکت ها فرصت کافی برای معرفی مناسب خود و جذب مخاطبان ندارند. از همین رو، گر یک لوگو نتواند دردنیای دیجیتال اثر گذاری مناسبی در مخاطبان خود نذارد، به راحتی مشتریان خود را از دست خواهد داد. مخاطبان سریع به جای دیگری می روند.


شرکت طراحی لوگو هیرکانا در این مقاله شما را به لزوم داشتن یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کارتان آشنا خواهد کرد و در انتها به روش سفارش لوگو بصورت آنلاین آگاه خواهید شد :

چرا باید لوگو داشته باشیم ؟

چرا باید لوگو داشته باشیم و البته آن را ثبت کنیم ؟ آیا تا بحال این سوال برای شما پیش آمده؟ در ابتدا باید بدانیم که لوگو چیست؟ لوگو به معنای تصویری است که بیانگر فعالیت یک شرکت یا کسب و کاراست. که متشکل از شکل، فونت، رنگ و یا تصاویر است. یک لوگوی خوب، سنگ بنای اصلی برند شما است. این نماد باعث می‌شود تا مشتریان درک کنند که شما چه کاری انجام می‌دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی ارزش می دهید. این تصویر کوچک، مسئولیت زیادی بر دوش خود دارد.
در نگاه اول، تنهای چیزی که برای شما میتواند جلب توجه کند لوگو است. لوگو می تواند به مشتریان شما که در سراسر جهان هستند، نوع محصول یا خدماتی را که می فروشید، یا آنچه که شما به مصرف کنندگان می دهید را معرفی کند. لوگوی حرفه ای می تواند تأثیر پایداری بر روی شرکت شما داشته باشد.تاثیر طراحی لوگو بر کسب و کار زمانی مشخص می گردد که شما به خوبی در خاطر مشتریان نقش بسته باشید.

:: لوگوباعث شناخت برند می شود :

لوگو یکی از راه های ارئه برند محصولات به مشتریان میباشد. که اگر به خوبی طراحی شده باشد، باعث ایجاد اعتماد در افراد می شود. اگر کسب و کارتان برای شما اهمیت دارد می بایست که به شرکتی که بطور حرفه ای در این زمینه فعالیت میکنند اعتماد کنید و طراحی لوگوی حرفه ای را به آن بسپارید.خوشبختانه شرکت هایی هستند که دراین زمینه بصورت تخصصی فعالیت کرده و طراحی آنلاین لوگو انجام می دهند. داشتن یک لوگی حرفه ای و قدرتمند همانند یه محرک برای کسب و کارتان می تواند عمل کند و سبب جذب مشتریان بیشتری شود.

:: لوگوی قوی مثل یک آهنرا می تواند باشد

لوگو یا میتواند جاذب مشتری باشد یا دافع! یک لوگوی جاذب می تواند مشتریان را به پای معامله با شما بکشاند. سعی کنید که لوگوی خودتان را متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید که ارتباط معنایی بسن لوگو و کسب و کارتان داشته باشد. این پارامتر به خودی خود میتواندعامل مهمی در جذب مشتریان جدید باشد.

:: لوگو شما را یک رقیب جدی برای بقیه معرفی می کند

یک لوگوی حرفه ای به مشتریان نشان می دهد که کارتان را خوب انجام می دهید. اما یک لوگوی در هم و بر هم، خسته کننده یا ضعیف، کمبود توانایی و دانش را نشان می دهد. و باعث از بین رفتن اعتبار و کم شدن اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات می گردد.

مشاوره رایگان و سفارش طراحی لوگو

 


 در ادامه می توانید از دیگر مقالات ما بهرمند شوید :

>> چرا باید طراحی سایت کنیم؟
>> طراحی سایت حرفه ای فروشگاه آنلاین
>> نمونه کارهای طراحی لوگو