مدیریت صفحات اینستاگرام :

تلگرام و اینستاگرام در بین شبکه های اجتماعی موجود در ایران، در بالاترین رده ی محبوبیت بین کاربران قرار دارند و از این رو اهمیت این دو اپلیکیشن کاربردی که قابل استفاده در همه ی محیط ها هستند، بسیار حائز اهمیت بین کاربران و صاحبین کسب و کار هستند.البته با اینکه اینستاگرام در مقایسه با تلگرام محدودیت هایی دارد. اما از پویایی بیشتر و محیط بازتری نسبت به دیگر برنامه های شبکه های اجتماعی برخوردار بوده.

امروزه اینستاگرام جزء محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که در بین ایرانی ها روزانه میلیونها نفر بازدید کننده دارد و ویژگی های برتر زیادی نسبت به سایرین دارد که در ذیل بطور مختصر اشاره می شود:

1- در اینستاگرام این امکان برای شما مهیا است که بطور کامل فالوورهایتان را بررسی و آنالیز کنید و به راحتی و هرچه نزدیکتر بصورت لایک، کامنت گذاشتن، دایرکت و ... با دنبال کنندگان تان در تعامل باشید. که این اتفاقات ناخودآگاه وابستگی و تعهد کاربران را بیشتر می کند.

2- بررسی دقیق صفحه خود با فعال کردن قابلیت بیزنسی صفحه خود.بدن صورت که اگر شما این کار را کنید تعداد دیده شدن هر پست و اینکه پست مورد نظر شما را کاربران از چه مسیری موفق شده اند که ببینند و در چه ساعتی و... .

3- فعالیت بالای این نرم افزار نسبت به سایر رقبا بدین صورت که ماهانه بیش از 700 میلیون کاربر دارد و  میانگین حساب های کاربری از نظر جذب فالوورماهانه تا 16 درصد رشذ می کند.

4- فضای باز و راحت فعالیت کردن در زمینه مارکتینگ، در نرم افزار اینستاگرام محصولات بطور مستقیم همانند یک ویترین به مشتریان نمایش داده میشوند و... که این فضا دقیقا برای رقبای شما هم فراهم است در نتیجه شما می توانید با آنالیز کردن آنها و با رفع ایرادات و تقویت نقاط ضعف به فعالیت خود ادامه دهید.

 

چرا نباید صفحات آماده را بخریم؟

بسیاری از کاربرانی که وارد اینستاگرام می شوند دوست دارند که سریعا جذب فالوور کنند و رسیدن به این مووفقیت را جز در خریدن صفحات آماده نمیبینند!. اما ما به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه این کار را نکنید.
1-    اولین و مهمترین دلیلی که نباید این کار را بکنید این است که شاید فعالیت پیچ شما مورد علاقه ی فالوور نباشد و این بخاطر عدم شناخت علاقه فالوورهاست و با راه اندازی صفحه در شرایط جدید به دست شما، حتما با ریزش دنبال کننده مواجه خواهد شد.

2-    شاید صفحه ای که به شما فروخته شده، از لحاظ فالوور فیک باشد و  تمام آمار ، لایک و کامنت جعلی ثبت شده باشد. و بدیهی است که شما با خرید این صفحه شکست خواهید خورد.

 

چرا باید مدیریت صفحه اینستاگرام خود را برون سپاری کنیم؟

نکته ای که در مورد مدیریت صفحه اینستاگرام تجاری بسیار مهم و حائز اهمیت است استفاده درست، صحیح و علمی از صفحه تجاری در راستای معرفی کسب و کار، برند سازی و یا فروش کالا ها می باشد . شرکت هیرکانا به عنوان شرکتی پیشرو در این زمینه با داشتن تجربیات عملی بسیار و ارائه راه کارهای علمی، اقدام به ارائه خدمات در زمینه مدیریت صفحات اینستاگرام و تلگرام نموده است که شامل تولید محتوای مناسب، برنامه ریزی استراتژیک، اجرا و در ادامه آنالیز و رسد برنامه های داده شده می باشد. در این زمینه شرکت هیرکانا امکان تولید محتوای دیجیتال در انواع رسانه ها را دارد.

اگر از بازخورد فعالیتتان در اینستاگرام ناراضی هستید و یا اگر محتواها و پست هایی که تولید میکنید کاربرپسند نیستند یا از طراحی جذابی ندارند بهتر است که برای پر کردن این خلاء با شرکت هایی که در زمینه گرافیک، تولید محتوا و ساخت موشن و به طور کلی در زمینه برندینگ فعالیت دارند، از جمله گروه مهندسی هیرکانا همکاری نمایید.
در ادامه شرح مختصری از خدمات قابل ارائه در مدیریت صفحه اینستاگرام و تلگرام یا مدیریت صفحات اجتماعی آورده شده است :
1-    مدیریت صفحه اینستاگرام بصورت مستمر، برنامه ریزی برای ارسال پست متناسب با کسب و کار
2- عکاسی صنعتی، فیلم برداری و ساخت فیلم، کلیپ و موشن گرافی ( تولید محتوای دیجیتال ) :
3- گزارشات دقیق تحلیلی و آماری
4- افزایش منطقی فالور ها

گروه مهندسی هیرکانا با ارائه سه سطح همکاری جهت مدیریت صفحات اینستگرام شما، این پیشنهاد را به صاحبین کسب و کار می دهد که برای همکاری می توانید جهت سفارش و یا مشاوره با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.