با سفارش سایت خبری کسب درآمد کنید:

چگونه می توان با طراحی سایت خبری کسب درآمد کرد؟ مزایای داشتن سایت خبری چیست؟
 

سایت خبری چیست؟

سایت خبری یا سایت خبرگزاری به سایتی می گویند که با باز نشر و یا انتشار اخبار روز کشور و دنیا تولید محتوا می نماید. از آنجا سایت خبری یکی از کاملترین رسانه های خبری هست. با گسترش تکنولوژی بر پایه ی اینترنت، استقبال مردم از بروز بودن اخبار و بررسی خبر و رویدادهای جدید برای مردم جذاب هست. چرا که مردم عاشق شنیدن اخبار هستند. و ازین رو افراد زیادی به اینترنت روی آورده و اخبار زیادی را از طریق وب سایت های خبری دنبال می کنند.
چطوری با داشتن سایت خبری درآمدزایی کنیم؟ 1

چرا طراحی سایت خبری مهم است؟

امروزه کمتر افرادی هستند که پیگیری اخبار را با روش های سنتی انجام می دهند. چرا که دنیای دیجیتال با ارائه میزان حجم بالایی از اخبار در زمانی به مراتب بسیار کمتر می توانید خبرخوانی کنید و ضمن اینکه در زمان خود صرفه جویی کرده اید، در هزینه هم توانستید صرفه جویی کنید. سرعت انتشار اخبار در دنیای دیجیتال بسیار بیشتر است. و مردم در کسری از دقیقه می توانند در سرتاسر کره ی خاکی انتقال خبر کرده و صفحات و وب سایت های خبر خود می توانند به تبلیغات و انتشار خبر مشغول باشند. با طراحی سایت خبری یکی از راه هایی است که می توان سطح آگاهی مردم را افزایش داد و اخبار جدید و به روز شده را در اختیار آنها قرار داد.
 

چرا شرکت طراحی سایت هیرکانا

شما می توانید طراحی سایت خبری خود را به تیم حرفه ای طراحی سایت هیرکانا بسپارید و مطمئن باشید هرآنچه در ذهن شماست را طراحان ما اجرایی کرده و در اختیار شما قرار می دهند.

 
اهمیت داشتن وب سایت خبری چیست؟

سایت های خبری میزان انتشار اخبار در آنها در طول شبانه روز بسیار زیاد است. این همان چیزی است که موتورهای جستجویی مانند گوگل به دنبال آنها هستند. ایندکس اخبار در این وب سایت ها سریعا صورت می گیرد. اگر نمی دانید ایندکس چیست بهتر است که بصورت مختصر بگویم که ایندکس به معنی تایید کردن خبر توسط گوگل و قراردادن آن در نتایج خود است.
زمانی که ایندکس سریعتر صورت گیرد، شما از این ویژگی خاص برخوردار هستید که هرچیزی را می توانید برای انتشار در سایت خود قرار دهید. و این حتی می تواند تبلیغات خبری یا رپورتاژآگهی باشد.
اینکه وب سایت شما از لحاظ بروزرسانی اخبار سریعتر عمل کند و اخبار روز و ترند را سریعتر انتشار دهد، خود یک امتیاز است. شما با این اتفاق سریعتر ایندکس می شید و بازدید از سایت شما بیشتر می شود.

 

مزایای داشتن وب سایت خبری:

کسب درآمد با انتشار بنرتبلیغاتی، انتشار تبلیغات یا رپورتاژ آگهی
از دیگر مزایا سایت خبری می توان به این موضوع اشاره کرد که مخاطبان می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی به جدیدترین اخبار دست یابند و به این ترتیب در بهبود سطح اطلاعات مردم گام موثری برداشت. طراحی سایت خبری را به نوعی می توان طراحی سایت تبلیغاتی هم نامید. وب سایت تبلیغاتی وب سایتی است که با انتشار تبلیغات کسب درآمد می کند.

 

چگونه سایت خبری خود را به درآمدزایی برسانیم؟

چگونه می توان با داشتن سایت خبری درآمد کسب کرد؟
همانطور که در بالا گفته شد شما با داشتن یک وب سایت خبری می توانید با انتشار تبلیغ کسب درآمد کنید.
شما با انتشار محصولات بصورت افیلیت می توانید کسب درآمد کنید.
در صورتی که سایت خبری دارای ویژگی های لازم برای درج ریپورتاژ آگهی باشد می توان از طریق درج بنرهای تبلیغاتی در ساید بار سایت و یا درج ریپورتاژ آگهی کسب درآمد کرد و به درآمد های بالایی نیز رسید. هر چه میزان بازدید شما بیشتر و فاکتورهای لازم از جمله رتبه ی وب سایت و میزان da دامنه ی سایت شما بیشتر باشد نرخ رپورتاژ شما نیز بیشتر خواهد بود.
از طریق درج بنر تبلیغاتی در لابه لای متن اخبار خود می توانید کسب درآمد کنید.

چطوری با داشتن سایت خبری درآمدزایی کنیم؟ 2
 

طراحی سایت خبری اسکریپت خبرخوان

شرکت طراحی سایت هیرکانا با طراحی و کدنویسی اسکریپت خبرخوان، تحولی عظیم در طراحی سایت خبری ایجاد نموده که
یکی از تخصص های تیم طراحی سایت هیرکانا، در کنار طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت ...، مدیریت اینستاگرام و... طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت خبری پورتال خبرگزاری می باشد. که طراحی سایت خبری حرفه ای و اسکریپت خبرخوان خبرینو یکی از محصولات ما می باشد.

برای آشنایی بیشتر با این محصول فوق العاده اسکریپت خبرخوان خبرینو کلیک کنید.

هیرکانا از عهده هر طراحی سایت خبری پورتال خبرگزاری برمی آید و شما می توانید هرآنچه که در نظر دارید با هر امکانات و دیزاینی را به ما سفارش دهید و از نتیجه فوق العاده کار شگفت زده شوید. البته باید دقت داشته باشید که طراحی پورتال خبرگزاری نیاز به تخصص دارد و طراحی سایت خبری پورتال خبرگزاری از عهده هر کسی برنمی آید و باید به افراد حرفه ای سپرده شود در غیر این صورت شما هزینه زیادی را صرف این کار خواهید کرد و زمان زیادی نیز برای ساخت سایت خبری صرف می شود و در نهایت نتیجه کار آن چه شما انتظار دارید نخواهد شد. شما باید تیمی را برای این کار انتخاب کنید که تجریه و تخصص کافی در این زمینه داشته باشد و شما از نتیجه کار اطمینان داشته باشید.

اگر قصد سفارش طراحی سایت خبری در کوتاهترین زمان ممکن را دارید با خرید اسکریپت خبرخوان خبرینو و با صرف کمترین زمان و هزینه ای بسیار کم سایت خبری خود را راه اندازی کنید. و اگر هم قصد اضافه کردن امکانات خاصی را دارید هیرکانا این کار را برای شما در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد داد.
اگر برای راه اندازی وب سایت خبری به افراد با تجربه نسپارید، ضمن صرف زمان زیاد برای ساخت سایت خبری مد نظر هزینه ی بیشتری هم باید بپردازید. پس بهتر است برای پیدا کردن تیمی که این فعالیت را انجام دهد بیشتر تحقیق کنید و تیمی را برای این کار انتخاب کنید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. هیرکانا یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در گرگان است که رزومه کاری قوی این مجموعه گویای تجربه و تخصص تیم حرفه ای هیرکانا تهران است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت خبری پورتال خبرگزاری با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد پورتال های خبرگزاری و قیمت طراحی سایت خبری پورتال خبرگزاری کسب کنید.


مقالات مرتبط:
» چگونه مشتری اعتماد می کند تا از ما بصورت آنلاین خرید کند؟
» طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس ✔️ بررسی کامل مزایا و معایب + ویدئو
» طراحی سایت داینامیک یا استاتیک؟ (تفاوتها مزایا و معایب طراحی)


خدمات ما در هیرکانا