امروزه اینستاگرام جزئی از کسب و کارمان شده. و هرچه پیچ اینستاگرامی شما زیباتر و خلاقانه تر باشد. جذابتر و مشتری پسندتر خواهد بود. و قطعا در دیده شده و نهایتا فروش هم تاثیر مثبتی خواهد داشت.

زیبا سازی پیج اینستاگرام

این روز ها شبکه اجتماعی اینستاگرام برای خیلی از کسب کارها به عنوان محیطی برای درآمد و افزایش فروش محصولات آنها تلقی شده است. اما گاهی پیج هایی را می بینیم که همراه کننده هایی با تعداد بالا و البته فعالی دارند که اگر  فعالیت صاحب صفحه برای کسب و کار خود باشد  فروش بالایی هم خواهد داشت. همه اینا ها مستلزم وقتی است که صاحب پیج برای طراحی و زیبا سازی صفحه خود می گذارد و با مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت معتبر. همه فن حریف بسپارد. چرا که به غیر از محتوا که یا به صورت آموزنده هستند و یا محصولی برای فروش دارند و یا استفاده از هشتک ها در پست های خود که برای دیده شدن بیشتر پیج است بکار گرفته می شود. بهتر است بدانید که چیدمان و قرار گیری پست ها تم و رنگ بندی و قالب پست های پیج شما از اهمیت بالالی برخوردار است.

اینستاگرام  برای مخاطبان در نگاه اول یک فضای بصری دارد بنابراین ظاهر پیج به اندازه محتوا می تواند اهمیت داشته باشد. و به پیشرفت شما در درآمدزایی کمک شایانی کند. زیرا وقتی کاربر وارد پیج شما می شود جذب ساختار طراحی ها و قالب بندی ظاهری پیچ شما می شود و ممکن حس خوبی از پست ها و رنگ بندی و چیدمان مناسب پیج شما بگیرد  که نخواهد این صفحه را ترک کند پس در نتیجه شما را همراهی میکند. از دیگر موارد این است که هرچه ظاهر پیج مرتب تر باشد برای مخاطب نشان دهنده سلیقه و علایق شما می باشد.

 

چند روش برای زیبا سازی پیج اینستاگرام

چیدمان و یا همان layout  پیج با مدل های مختلفی صورت میگیرد که بسته به سلیقه خود میتوانید یکی از آنها و یا ترکیبی از این مدل ها را استفاده کنید و یا اگر ترتیب مناسبی به ذهنتون رسید آن را برای پست و استوری های خود عملی کنید.

 

کادر بندی پست اینستاگرام

کادر بندی و یا طراحی قالب بندی عکسا یکی از ساده ترین راه ها برای زیبا سازی پست های شماست. به عنوان مثال میتوانید تم عکس ها و یا پس زمینه آنها را روشن انتخاب کنید و بعد برای طراحی کادر دور عکس ها از رنگ های تیره به خصوص مشکی استفاده کنید. و یا رنگ های مختلفی که اگر محتوای بخصوصی دارید میتوانید مرتبط با موضوع رنگ مورد نظر خود را برای تم و کادر بندی پست ها استفاده کنید حتی این رنگ را میتوانید مناسب با رنگ لوگوی پیج خود انتخاب کنید.

 قالب ها یه تعداد فایل های آماده ای هستند که برای طراحی و زیبایی پست ها بصورت حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرند. این قالب ها یا به صورت رایگان و یا برخی اوقات با پرداخت هزینه ای در دسترس افراد است. برای تنوع بیشتر طراحی های کادر بندی و طراحی پست و عکس های خود میتوانید از افکت ها و یا فیلتر ثابت خاصی استفاده کنید تا در مجموع برای پیج شما یک هماهنگی در بین پست ها ایجاد شود.

برای ساخت پست های خود می توانید هنگام عکاسی و یا طراحی  آنها با توجه به موضوع پیج از استایل های خاص و مرتبطی استفاده کنید برای مثال یک شی یا حرکت یا حتی میتوانید یک شاخه گل را سمبل عکس های خود قرار دهید و بعد با طراحی ها و افکت های خود رنگ بندی های مناسب را جوری طراحی کنید که یک چیدمان خلاقانه ای به فضای پیچ شما بدهد.

 

چرا شرکت هیرکانا بهترین انتخاب برای مدیریت اینستاگرام شما است؟

شرکت هیرکانا با دارا بودن نیروهای متخصص در زمینه های گرافیکی (طراحی پست اینستاگرامی، طراحی استوری اینستاگرامی )، ساخت تیزر اینستاگرامی و از آنجا که، پست های شما چه به صورت عکس و یا چه به صورت فیلم باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند که کاربران از دیدن پست شما خسته نشود حتما دقت کنید هر روندی که برای ادیت و طراحی تصاویر به کار می گیرید از چیدمان رنگ بندی و کادربندی مناسب در درست کردن ویدیو ها هم برخی از آن ها را باید رعایت کنید تا در نگاه اول کاربر به پیچ , این هماهنگی در بین پست ها او را به وجد بیاورد و مشتاق دنبال کردن پیج شما باشند. برای این کار میتوانید یک عکس را به عنوان  کاور فیلم در ابتدای ویدیو خود اعمال کنید که این کاور یک عکسی هست که با پست های پیج هم خوانی دارد.

 

بهترین چیدمان پست اینستاگرام چگونه است؟

در این بخش بعد از انتخاب طراحی پست ها بهتر است یک چیدمان مناسب برای پیج خود در نظربگیرید این کار به بالا اومدن  و قوی تر شدن و دیده شدن پیج شما کمک میکند به علاوه باعث ایجاد هماهنگی پست ها می شود که به زیبایی صفحه شما کمک میکند. حتی میتوانید خودتان را بجای کاربران بگذارید و به عنوان مخاطب به صفحه خود نگاه کنید و ببینید که آیا جذب این پیج می شوم یا خیر. به طور قطع هرکسی که باشد صفحه مرتبی که معلوم است وقت صرف شده و زحمت کشیده شده و دارای رنگ بندی جذاب و کاور های مناسب است را به یک صفحه بهم ریخته ترجیح میدهد.


انواع چیدمان پست ها در اینستاگرام (طراحی تم اینستاگرام) چگونه است؟

طراحی تم افقی اینستاگرام

یکی از زیبا ترین و پرکاربردترین چیدمان ها تم افقی است به این صورت است که 3 پست در هر ردیف کنار هم قرار می گیرند که این عکس ها باید بهم مرتبط باشند و بعد از آن 3 تا عکس متنی که برای عکس داستانی وجود دارد قرار می گیرد یعنی برای هر داستان 3 تا عکس قرار می دهند. طراحی قالب بندی افقی یکی از شیوه هایی است که به راحتی می توانید از آن در چیدمان پیج خود استفاده کنید فقط باید دقت داشت که 3 تا عکسهایی که در یک ردیف هستند و باهم هم خوانی دارند را همزمان پست کنید.

چگونه پیج اینستاجذابی داشته باشیم

طراحی تم عمودی اینستاگرام

یکی دیگر از تم های پرطرفدار و پرکاربرد طراحی قالب بندی عمودی یا نوشته در (ستون) وسط هستن به این صورت که کاربر چیدمان و ارتباط پست ها از نظر رنگ مناسب و یا کادر عکس را به صورت عمودی در نظر گرفته است که باید زمان مخصوصی برای پست کردن گذاشت مثلا اگر دو تا عکس با تم عکسی مشابه پست کرده اید عکس بعدی را یک رنگ یا تم تضاد پست کنید تا در ستون ها, پست ها مرتبط باهم باشند.

چگونه پیج اینستاگرام زیبا داشته باشیم
                                                                      

طراحی تم شطرنجی اینستاگرام

تم شطرنجی که به آن موزاییکی هم میگویند یکی دیگر از تم های جذابی است که میتوانید به راحتی برای زیبایی پیج خود استفاده کنید. این تم به این صورت است که شما باید دو مدل عکس و پست داشته باشید مثلا یه مدل عکسایی بصورت عکس نوشته و یک مدل بصورت تصویر باشد. بدین ترتیب شما باید یکی درمیان پست ها را بچینید تا ظاهر آن به صورت شطرنجی درآید.
یعنی در یک ردیف یک عکس وسط و دو طرف متن و در ردیف بالا یک عکس متن وسط و دو طرف آن عکس باشد به این مدل چیدمان شطرنجی میگویند. حالا به طور سلیقه ای میتوانید به جای متن از دو مدل تم یا فیلتر متفاوت و یا کلا با طراحی های متفاوت برای پست های خود استفاده کنید.

تم پازلی اینستاگرام

 

طراحی تم  پازلی اینستاگرام

زیبا سازی پیج اینستاگرام به کمک یکی از قالب های جذاب اما پیچیده برای طراحی قالب بندی پازلی است. در این قالب بندی باید تعداد مشخصی عکس  مثلا 3 یا6 یا 9 و یا 12 عکس را در صفحه جوری پست کنیم که همه این ها باهم به صورت یک عکس کامل دربیایند. این قالب بندی ظاهر صفحه را برای کاربران بسیار قابل توجه میکند اما تعداد لایک ها و کامنت هارا پایین می آید زیرا این عکس ها بصورت جداگانه معنی ندارند و در کنار هم به یک عکس کامل تبدیل می شوند. بهتر است وقتی صفحه اینستاگرام شما قوت گرفت و بالا آمد برای ایجاد تنوع گاهی از این طراحی قالب بندی استفاده کنید.

تم پازلی اینستاگرام


این روش را میتوانید خلاقانه و با قالب های متفاوتی با استفاده از برخی نرم افزارها مثل planoly  استفاده کنید تا ترتیب عکس ها منظم باشد به عکس های زیر توجه کنید:                        

طراحی تم رنگین کمانی اینستاگرام

یکی دیگر از قالب بندهایی که بسیار خاص برای حرفه شدن و زیبا سازی پیج است اما کمتر کسی ازش استفاده میکند طراحی قالب پست ها بصورت رنگین کمانی است. این قالب  بسیار مورد توجه کاربر قرار میگیرد و در نگاه اول مخاطب را مجذوب خودش میکند اما  به دلیل طیف رنگی که در بین پست ها استفاده میشود کمی مشکل است و کمتر کسی سراغ این قالب بندی میرود. اگر سراغ این قالب بندی برای صفحه خود رفتید بهتر از از رنگ های سرد و خنثی استفاده نکنید.

تم رنگین کمان اینستاگرام


                                                                   
تم هایی با کادر بندی های مشخص

برای ساخت این مدل از قالب بندی میتوانید عکس های خود را در یک حاشیه مشخص طراحی کنید و بعد آنها را پست کنید بر فرض مثال می توانید کادر عکس های خود را بصورت دایره یا بیضی یا مستطیل و لوزی و ... طراحی کنید.  میتوانید یک تم تکرار شونده با رنگ ها و عکس های در پیج خود طراحی کنید. یا ترکیبی از قاب های مستطیلی عمودی و افقی و یکی در میان برای چیدمان پست ها استفاده کنید حتی می توانید پس زمینه این قالب ها را مشکی و سفید و یا با هر رنگ دلخواهی که خواستید طراحی کنید. این طراحی قالب بندی هم یکی از روش های راحت و جذاب برای زیبا سازی پیج شماست که میتوانید با خلاقیت های خود از آن بهره ببرید.

 

jl ;hnv laow hdksjh                               

طراحی تم موربی اینستاگرام

در این روش پست ها با توجه به تم رنگی و یا موضوعی آن ها را به صورت مورب می چینیم .یعنی اگر امروز یک پست بر مبنای تم قرمز منتشر کردیم پست بعدی که تم قرمز دارد را باید بعد از 3 تا پستی که گذاشتیم بعد از آنها ها یعنی برای عکس چهارم پست با تم قرمز را منتشر کنیم. مثلا بجای تم رنگی از تم محتوایی موربی استفاده کنید به این صورت که به صورت مورب عکس گل باشد در ردیف بعدی عکس غذا و .. باشد. این هم یک طراحی قالب بندی خاصی است که می توانید ایده ها و خلاقیت های متنوعی را به همراهش طراحی کنید که باعث زیبا سازی و جذابیت صفحه شما شود.

تم موربی اینستاگرام


ایده ها و موضو هایی برای محتوای پیج  و دیده شدن پیج اینستاگرام

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید و به دنبال موضوعی مناسب برای محتوای خود می گردید که پیج شما دیده شود بهتر است اول به علایق و استعدادهای خود بپردازید زیرا آدم ها تا زمانی که به سمت علایق خود میروند و پیشرفت میکنند همیشه انگیزه ادامه دارند و جا نمی زنند.
حتی اگر کسب و کاری دارید بهترین موضوع اینست که میتوانید یک صفحه آنلاین شاپ برای فروش غیر حضوری خود ایجاد کنید. اما برای بزرگ شدن و بازدید بیشتر پیچ یسری شرایط لازم است که باید آنها ر در نظر بگیرید.

برای ایجاد و طراحی پست های محتوایی باید به سلیقه مخاطب ها توجه کنید زیرا این مخاطبان هستند که باعث دیده شدن پیج شما میشوند برای این کار یکی از انتخاب های شما برای تولید بهترین محتوا میتواند این باشد که در پیج خود از معرفی کتاب ها و بیوگرافی از نویسندهای آنها و یا خلاصه ای از داستان تعریف کنید تا مخاطب را جذب این کتاب ها کنید حتی اگر داستانی الهام گرفته از واقعیت بود آنها را بازگو کنید البته همه این اتفاقات مستلزم اینست که مطالعه کافی داشته باشید تا اگر مخاطب از شما سوال کرد بتوانید جواب دهید.

ایده دیگری که میتوانید به آن توجه کنید محتوای آموزشی است که در هر زمینه ای میتوانید این ایده را شروع کنید زیرا ایده ساخت پست با محتوای آموزشی در اینستاگرام معمولا زمان کوتاهی میبرد تا به مخاطب هنری را آموزش دهد. این محتوا همیشه مورد استقبال مخاطبان قرار میگیرد البته که بهتر است از آموزش هایی استفاده کنید که کمتر دیده شده اند اینجوری سریعتر و قوی تر جلو خواهید رفت. برای تنوع در ساخت پست های آموزشی خود میتوانید از طراحی عکس های پشت سر هم که توضیحات مرتبط هر قسمت را روی آن نوشته اید پست درست کنید و یا یک ویدیو بسازید.

یک ایده دیگر برای محتوا میتوانید از نقد کسب و کار ها و یا افراد معروف است که در پیج خود محتوا تولید کنید بدی ها و خوبی های آنها را بگویید البته نقد شما نباید طوری باشد که باعث رنجش و دلخوری کسی شود و برای شما دردسر ایجاد کنند. اگر دارای کسب و کاری هستید و مرتبط با آن محتوا طولید میکنید میتوانید برای فعال بودن و اعتماد بیشتر  مخاطبان خود از پشت صحنه کار های خود ویدیوهایی از درست کردن محصول خود و بسته بندی و ارسال و تایم استراحت .. به صورت کوتاه درست کنید و یا لایو بزارید به مخاطبان خود نشان دهید این کار بازدید از پیج شما را بالا میبرد.

ایده جذاب و دیگری از محتوا نقل قول هایی از سخنان بزرگان است که میتوانید به صورت عکس نوشته و یا ویدیویی در قالب پست آن هارا طراحی کنید. این کار را میتوانید به صورت محتوای اصلی بیاورید و یا در کنار محتوایی که از قبل داشتید نقل قول های مرتبط را برای همراه کنندگان خود به اشتراک بگذارید. برای این پست ها میتوانید در اخر کپشن هر پست از تعدادی از هشتگ های معروف و مرتبط استفاده کنید تا بازدید بالاتر برود و تعامل بیشتر شود.

این ها معدود مواردی بود که میتوانید در ابتدای راه برای محتوای پیج خود در نظر بگیرید  اما بعد از محتوا و ایجاد پست باید یکسری تعامل ها بین شما و همراه کنند های شما شکل بگیرد مثلا با ایجاد نظر سنجی در استوری ها برای افرادی که دوست دارند اظهار نظر کنند و قطعا تعداد کمی هم نیستند بسیار جذاب است در مرحله بعد میتوانید هایلایت هایی جهت معرفی خود برای مخاطبان ایجاد کنید تا اگر هر زمان همراه کننده جدیدی به صفحه شما اضافه شد هم دسترسی به آن راحت باشد و هم میتواند مطالعه کند. حتی مباحث مهمی که اکثریت از شما در باکس سوال میپرسند را میتوانید همراه پاسخ ها در هایلایت جداگانه ای ثبت کنید. هایلایت ها میتواند اسم مرتبط کاور مخصوص به خود را داشته باشند که این عکس میتواند لوگو یا ترکیب رنگ استایل پیج شما باشد.

در بخش پرو فایل پیج اینستای خود اگر محتوا پیج شما مربوط به کسب و کاری که دارید است میتوانید لوگو خود را استفاده کنید و یا اگر به عنوان بلاگر و اینفلوئنسر کار میکنید باید یک عکس از خودتان استفاده کنید این عکس میتوانید در طبیعت یا هر فضای بازی باشد و یا بصورت پرتره و تصویری از چهره شما.

بعد از پروفایل نوبت بیو اینستای صفحه شماست که حدودا از 150 کاراکتر تشکیل شده است که باید معنی و محتوای این بخش به شناخت شما و مرتبط با محتوای پبچ باشد که در قالب جملات مرتب و سنجیده قرار میگیرد این کار به حرفه نشان دادن پیچ و کار شما کمک شایانی می کند.

 

نرم افزار های طراحی پست اینستاگرام؟

ساخت و طراحی و ادیت عکس ها و ویدیو ها برای پست و استوری ها معقوله ای بسیار حائز اهمیت است چرا که مخاطب در وهله اول پست ها و استوری ها را میبیند و اگر خوشش اومد و یا محتوا برایش جذاب و کاربردی باشد شروع به همراهی کردن با شما میکند. برای همین شرکت ها برای ساخت و طراحی پست های خود مخصوصا پست های تبلیغاتی طراح استخدام میکنند و کلی هزینه بابت این کار میپردازند. اما برای کسی که پیج تازه ای دارد و هنوز درآمدی از آن کسب نکرده است تعدادی نرم افزارهای قوی و کاربردی در گوشی همرا و کامپیوتر هست که با نصب آنها میتواند به صورت حرفه ای پست و استوری های خود را خودش طراحی کند.

البته قبل از طراحی عکس ها باید دو تا نکته را در نظر بگیرد تا طراحی ها به صورت قوی تری برای کاربر به نمایش گذاشته شود:

1- اول این است که یک تم رنگی برای پیج خود انتخاب کند. میتوان از یک و یا ترکیبی از رنگ ها استفاده کرد که مرتبط با محتوا باشد اگر انتخاب رنگ برایتان سخت است در گوگل عبارت color palette را سرچ کنید و پالت های رنگی مختلف را ببینید و انتخاب کنید.

2- نکته دوم قالب حسی پست است که به مخاطب نشان دهد چه احساسی در پشت این پست و یا استوری که به اشتراک گذاشته اید وجود دارد زیرا تکنولوژی با سرعت زیادی در حال تغییر است و البته سلایق و علایق همرا کنندهای شما هم تغییر خواهد کرد. زیرا هر کاربر فقط 3 ثانیه روی هر پست وقت میگذارد. پس بای بروز باشید.

 

نرم افزار های موبایلی:

VSCO
ویسکو نرم افزاری است که اسم آن به گوش همه ما خورده است. استفاده از آن بسیار راحت است این برنامه افکت های جذابی دارد که عکس های شما را به صورت حرفه ای در می آورد نسخه رایگان آن خوب است اما اگر تنوع افکت های جذاب تری میخواهید باید اشتراک طلایی این برنامه را خریداری کنید. البته با نسخه رایگان بیشد 190 میلیون عکس ساخته شده و همین به معنی محبوبیت و کارایی بالای این نرم افزار است.

Lightroom

لایت روم یکی از نرم افزار های شرکت ادوبی است. که ادوبی (Adobe)  یکی از بزرگترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی است که همه دنیا برای ایده هایش حتما سراغ آن می روند. این برنامه بیشتر برای خلق عکس هایی زیبا با گوشی هست که ویرایش و توناژ رنگ ها را تغییر میدهد که این تغییر رنگ و توناژ به قدری جذاب و حرفه ای هستند که حیف است برای استوری و پست های اینستاگرام از آن استفاده نشود. اما این برنامه قابلیت اضافه کردن نوشته روی عکس را ندارد. این نرم افزار نسخه رایگان هم دارد که تعریف چندانی ندارند و بهتر است از نسخه پرو آن استفاده کنید.

Canvas

این برنامه از یک کتابخانه بزرگی بهره میبرد که بیش از 60 هزار طرح آمادهاست که بهترین قالب های پست و استوری را دارد. کافیست یکی از آن هارا انتخاب کنید بدون اینکه چیزی طراحی کنید پست اینستای خود را می سازید و میتوانید آن را تغییر دهید و شاهکار خود را خلق کنید. این برنامه اجازه میدهد که استوری های انیمیشینی هم در صفحه خود به اشتراک بگذارید و کارتان را جذابتر کنید.

Adobe sparke

یکی دیکر از برنامه های جذاب و پر کاربر ادوبی اسپارک هست که یکی از برنامه های تراز اول برای طراحی پست و استوری هاست. ادوبی اسپارک این امکان را به شما میدهد تا از خلاقیت خود استفاده میکنید. اگر دنبال این هستید که یک پست و یا استوری شاهکار و جذابی خلق کنید بهتر است از لایت روم و ادوبی اسپارک باهم استفاده کنید.


Inshot
اینشات یک نرم افزار محبوب و قدرتمند اندروید برای ادیت فیلم های شماست. کار کردن با اینشات بسیار ساده است که در کنار سادگیش  به راحتی میتوانید استوری و پست های ویدیویی خود را طراحی و ادیت کرده و کاور عکس های خود را بسازید.


Viva video
ویوا ویدیو هم یک برنامه برای ادیت فیلم هاست اما نسبت به اینشات یادگیری پیچیده تری دارد قبل از انجام ادیت باید نیم ساعتی با این برنامه بازی کنید تا متوجه تنظیمات آن بشوید .شما در ویوا فیم را بعد از ادیت فقط با رزولوشن 480 دریافت میکنید اما در اینشات با زرولوشن 720 و1080 هم میتوانید خروجی بگیرید. در اینستا هم فیلم های 720 را به خوبی نشان میدهد. در مقایسه با هم اینشات کارایی بهتری دارد.


کاین مستر

یکی دیگر از برنامه هایی که ممکن است بسیار پر کاربرد باشد کاین مستر است که ایده اصلی این نرم افزار برنامه iMove اپل است. نکته مهم این برنام کروماکی کردن ویدیو است. کروماکی کردن یعنی این که شما موقع ضبط ویدیو یک صحنه جالب و خوبی ندارید و طراحی صحنه مستلزم هزینه های زیادی است. برای اینکار در پشت صحنه از یک پرده ساده تک رنگی که با لباس شما هم خوانی ندارد استفاده کنید بعد از اتمام ضبط,  ویدیو را وارد کاین مستر کنید پرده پشت را میتوانید حذف کنید پس زمینه مورد نظر خود را اعمال کنید.

 

نرم افزارهای کامپویتری:

Photoshop  (فوتوشاپ)
فوتوشاپ از قدرتمند ترین برنامه هایی است که برای طراحی کردن و ساخت پست و استوری میتوان ازش استفاده کرد. این هم یکی از برنامه های شرکت ادوبی است که افراد زیادی ازش استفاده میکنند.یادگیری و کار کردن با فوتو شاپ بر خلاف برنامه های بالا است زیرا برنامه های موبایلی را که با کمترین آموزش میتوانستید اثری خلق کنید اما اگر قصد استفاده از فوتوشاپ برای طراحی و ساخت پست و استوری های حرفه ای را دارید باید تایمی را برای یاد گیری آن در نظر بگیرید.

 

Illustrator (ایلاسریتور)

یک برنامه ای است برای افرادی که عکس های دو بعدی را به عکس های معمولی ترجیح میدهند. با این برنامه شما میتوانید تصاویر را واقعی تر خلق کنید و آن هارا به اشتراک بگذارید استفاده اصلی این برنامه برای طراحی لوگو و خلق کاراکتر و محیط های دو بعدی است. این برنامه هم مانند فوتوشاپ نیازمند یادگیری است اگر آموزش را نگذرانید نمیتوانید آثار جالبی راخلق کنید و به طبع زمان بیشتری لازم دارد تا این برنامه را یاد بگیرید.

 

After effect (افتر افکت)

این هم یک یکی دیگر از برنامه های شرکت ادوبی است. همان طور که از اسمش پیداست در ساخت و طراحی پست ها و استوری ها به تصاویر شما افکت هایی میدهد که فراتر از تصور است و میتوانید تصاویر شاهکاری خلق کنید. با این نرم افزار میتوان موشن گرافی و انیمیشن های  دو بعدی هم ساخت که میتوانند پیج شما را برای مخاطب جذاب تر کنند.

Premiere Pro (پریمیر پرو)

پریمیر پرو یکی از بهترین برنامه هایی است که برای ساخت پست و استوری های اینستا میتوانید ازش استفاده کنید. این برنامه نسبت به رقیبانش مزایای بیشتری دارد به همین دلیل از محبوبیت و معروفیت بیشتری برخوردار است.
یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این برنامه شده است آموزش های در دسترس است زیرا شما با یک سرچ ساده میتوانید آموزش های مربوط به پریمیر پرو را از منابع فارسی و انگلیسی پیدا کرده و یاد بگیرید مورد بعدی به دلیل پلاگین های این نرم افزار است وظیفه پلاگین ها اینست که نرم افزار را کامل میکند و میتواند نمای پست های شمارا دگرگون کند همچنین این پلاگین ها افکت های آماده ای دارند که با استفاده از این افکت های آماده در زمان صرفه جویی کرده ایم.

 

چه زمانی برای ویرایش پست ها مناسب است و بهتر از چه بخش هایی تغییرات اعمال شود؟

گاهی در صفحات اینستاگرام می بینید که پستی نیاز به ویرایش دارد مثلا در کپشن غلط املایی دارد اما در ساعات اولیه این ویرایش را انجام نمیدهند کار درست همین است شاید در نگاه اول تعجب آور باشد اما باید این را بخاطر بسپارید که الگوریتم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که ابتدا پست را فقط  10 درصد از مخاطبان آن را مشاهده میکنند و بعد نرخ تعامل اولیه پست را مشخص میکند که در ادامه پست شما در صفحه پست اینستاگرام هم چه رتبه ای دارد . اینها در ساعات اولیه رخ میدهد اگر شما در این هنگام پست را پاک و یا ویرایش کنید اینستا متوجه میشود این پست همان پستی که با مخاطب نعامل داشت نیست  و نرخ تعامل آن مجددا توسط اینستا اندازه گیری میشود و همان فرایند اولیه برای پست ویرایش شده ایجاد میشد با این کار تعامل پایین میاید و ممکن است پست شما در اکسپلور اینستا وارد نشود.
تقریبا بعد از 24 ساعت اول زمانی است که شما میتوانید پست خود را ویرایش کنید. تغییرات میتواند در کپشن و یا هشتگ ها باشد و یا اضافه کردن و یا حذف یکی از پست ها یا عکس های آلبومی و ...  را شامل شود.

 

نتیجه گیری:

اینستاگرام را می توان یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها در ایران و البته شاید خارج از ایران دانست. که کاربران زیادی در جهت خوش گذارانی و یا کسب درآمد از ان استفاده می کنند. افرادی که به جنبه کسب درآمدی و کسب درآمد به آن نگاه میکنند برای شروع کار بسیار راه گشا می باشد اما نمیتواند تمام و کمال تمامی جامعه ی مشتربان شما را پوشش دهد. شما نیاز دارید که از یک جایی به بعد برای کسب و کارتان طراحی سایت و اگر فروش محصول دارید طراحی سایت فروشگاهی را انجام داده و سفارش دهید.

>> طراحی سایت در گرگان