طراحی و ساخت موشن گرافیک در گرگان

موشن گرافی چیست؟

 استفاده از تصاویر گرافیکی بصورت متحرک و پویا سازی شده را اصطلاحا موشن گرافی می گویند. که امروزه درصنعت تبلیغات و معرفی کسب و کارها، محصولات و... بسیار پرکاربرد است. به عبارتی دیگر برای انجام تبلیغات می توان گفت بهترین راه آن طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد که از طریق موشن گرافیک قابل تولید است.

 

هدف از طراحی موشن گرافی برای کسب و کارها

امروزه دیگر نیاز نیست که برای جذب مشتری در محل کسب و کار خود، یا درون مغازه یا فروشگاه خود منتظر مشتری باشد، چرا که با پیشرفت تکنولوژی و رونق کسب و کارها در فضای مجازی به راحتی با داشتن یه تیزر تبلیغاتی از کسب و کار خود و یا محصولات خود می توان خود را معرفی نمود و پروسه جذب مشتری را خیلی راخت تر، سریعتر و مشتری پسند تر انجام داد. قطعا شما هم تجربه داشته اید و می دانید می دانید ویدئوها تاثیر بسیار زیادی برمخاطب دارند. اگر یک نگاه اجمالی به صفحه اینستاگرام خودتان یا دوستان خود بیاندازید متوجه خواهید شد که تعداد بازدید پست های ویدئویی تقریبا چندین برابر پست های غیر ویدئویی است و می توانید ساخت موشن گرافیک در گرگان را به هیرکانا بسپارید. این تاثیر رسانه های مدرن است. که در کمترین زمان وصرف کمترین هزینه بیشترین تاثیر را روی مخاطب دارند.

چرا باید برای تبلیغات موشن گرافی را انتخاب کنیم؟

محبوبت موشن گرافی به پنج سال نمیرسد و در این مدت کوتاه توانسته جای خود را در بین سایر روش های تبلیغاتی باز کند،از آنجا که نمایش کارتون، انیمیشن و یا به طور کلی کلیپ های پویا نمایی شده برای بیننده از جذابیت خاصی برخوردار است و همچنین هزینه تولید پایین آن ها نسبت به سایر انیمیشن ها و فیلم های تبلیغاتی و البته توانمندی در بیان مطالب با شیوایی و کارایی بالا، مخاطبان زیادی را برای خودش پیدا کرده. به طور کلی  موشن گرافیک ها برای مصارف آموزشی و تبلیغاتی یا اطلاع رسانی استفاده می شوند.

 

طراحی موشن گرافیک خود را به چه شرکتی بسپاریم؟

 اگر راهکار مطرح شدن در دنیای مجازی را نمیدانید ،اگر صرف زمان و هزینه برای شما اهمیت دارد. و از آنجا که می دانیم هر چقدر بتواینم در زمان کمتری مفهوم را به مخاطب انتقال دهیم در نتیجه موفق‌تر خواهیم شد. به شما پیشنهاد می دهیم برای سفارش تیزر تبلیغاتی موشن گرافی آن را به طراحی حرفه ای موشن گرافی حتما با مشاورین ما در هیرکانا تماس حاصل نمایید و تمامی آنچه در ذهن دارید را با آنها در میان بگذارید خدمت رسانی به شما افتخار ماست.

 

در ادامه می توانید یک نمونه از موشن گرافی تبلیغاتی را مشاهده نمایید.