برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه دانشی باید داشت؟

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مثل همه ی کارها چهار چوب خاص خود را دارد . در ابتدای امر باید بدانیم که به چه منظور میخواهیم فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم و هدف از راه اندازی این کسب و کار چیست؟ در گام بعدی باید باید از شرکت های معتبر، باتجربه و حرفه ای مشاوره گرفت که شرکت طراحی سایت هیرکانا 24 ساعته آماده خدمتگزاری به مردم است.در گام پایانی بعد از توافقات انجام شده وارد فاز اجرایی می شویم.

پیش از اینکه بپردازیم چگونه برای کسب و کارمان یک سایت طراحی کنیم ، ابتدا باید یک درک درست و صحیحی از کسب و کارمان درشرایط فروش حضوری پیدا کنیم اینکه جامعه هدف مشتریانمان در چه رنج سنی هستند، بیشتر علاقه دارند چه ساعتی از روز خرید کنند، و با نگاهی دقیقتر، اینکه درچه ایامی ازهفته و ماه فروش بیشتر می شود، و... جواب این سوال ها شاید برای کسی که  در این امر تازه کار است کمی دشوار باشد اما برای یک شخص با تجربه اینگونه نخواهد بود.

برای اینکه وارد یک وادی جدید بشویم هیچ موقع نباید بی گدار به آب زد. طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارمان و ورود به تجارت الکترونیک هم یکی از همین موارد است ما باید اطلاعات قوی و دقیقی از کارمان داشته باشیم به خواسته ها و نیازهای مشتریان خود واقف بوده و همیشه درصدد بهبود کیفیت کار و البته جلب رضایت 100درصدی آنها برآییم.
توجه به تکنولوژی و به روز بودن در این امر، فرصت پیش آمده در این زمینه را مغتنم شمرده و قطعا استفاده خواهد کرد. چرا که امروزه روند پیشرفت تکنولوژی به گونه ای است که استفاده نکردن از این بستر و امکانات شاید درابتدا، همچون موتوری پرقدرت و پیشران رو به جلو نباشد اما قطعا فرصتی را مهیا خواهد کرد که  ازهرنظری مثبت خواهد بود.

به عنوان مثال : ما امروزه به هر نقط جغرافیایی از جهان بخواهیم برویم تنها با داشتن گوشی هوشمند و البته اینترنت به سادگی امکان پذیر خواهد بود، حتی اگر نتوانیم با تسلط به زبان آن منطقه سخن بگوییم. و یا اینکه شما به راحتی و با کمال آرامش و آسودگی خاطر در خانه نشسته باشید و ملزومات مایحتاج خود را ازطریق فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایید. این قدرت تکنولوژی است.
با تکنولوژی باید دوست بود و از فرصت هایی که برای راحتی کار ما فراهم می کند یه درستی و بجا استفاده نماییم.

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک چیست؟

واژه تجارت الکترونیک ، در واقع به فرایند خرید و فروش کالا و خدمات بصورت آنلاین، همچون فروشگاه های اینترنتی یا فرویا سوپرمارکت آنلاین اشاره دارد.آمارها نشان می دهد که طی سال های گذشته هر سال خرید و فروش آنلاین بیشتر و بیشتر می شود. این محبوبیت تا این حد فراتر رفته که  حتی فروشان که دارای فضای کوچک فیزیکی دارند جهت فروش محصولات دست به تجارت الکترونیک زده و با راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات خود رابفروشند.
یک وب سایت فروشگاه آنلاین چه مزایایی دارد؟
1-    خرید را برای مشتریان آسان تر می کند
2-    فروشگاه آنلاین این پتانسیل را دارد که هر روز شما مشتری جدیدی داشته باشید.
تجارت الکترونیک همانند هر فناوری دیجیتال به سرعت پشرفت کرده. از دهه 1990 تجارت الکترونیک شروع به هدف قرار دادن بازار مصرف کرد و فروشندگان آنلاین شروع به رشد کردند.

شرکت برنامه نویسی طراحی سایت

بهترین زمان برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی کی است؟

دقیقا امروز و همین الان بهترین زمان برای شروع یک تجارت آنلاین است. این تصمیم بهترین اقدام برای آنلاین شدن ومعرفی برند شما به تمامی دنیا است. برای راه اندازی کسب وکار آنلاین خود نیازی نیست که هزینه بالایی بکنید و یا علم تخصصی داشته باشد، همین که شما یک رایانه داشته باشید و حداقل های کاربار رایانه و تایپ و درک کاملی از کسب و کار خود داشته باشید برای مدیریت سایت فروشگاهی شما کفایت می کند.

دو قدم تا داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه ای

1-    انتخاب برند کسب و کار شما
برای انتخاب برند خود باید وسواس بخرج داد، برند شما برجسته ترین چیزی است که در خاطر مشتریانتان هک می شود.
2-    پس از انتخاب نام برند خود، کار را بسپارید به کاردان
کارشناسان ما طی جلساتی که با صاحبین کسب و کار برقرار می کنند کلیه نقطه نظرات و سلایق مشتریان را در کنار مسائل فنی طی طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی لحاظ نموده تا در جهت جلب رضایت مشتریان که سرمایه های ما هستند، گامی درست و محکم برداشته شود.

مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی :

از زمان عقد قرارداد  تا زمان تحویل پروژه صورت متغیر می تواند از 30 تا 60 روز کار بطول بیانجامد که این مدت زمان کاملا بستگی به پروژه های در دست انجام و نوع پروژه دارد. که تماما در روز قرارداد مشخص خواهد شد.
اگر از بعضی امکانات سایت راضی نبودم چه باید بکنم؟
تماما امکانات سایت بصورت خواسته ها از طرف مشتریان لیست می شود و در قراداد نامه بصورت مکتوب می آید و اگر در مواردی پیش بیاید که مشتری از بعضی بخش های سایت راضی نباشد و یا وب سایت نیازمند این است که بخش به آن اضافه گردد این شرایط با انجام توافقات لازم بلامانع خواهد بود و قطعه گروه مهندسی هیرکانا هدفی جزء جلب رضایت مشتریان خود ندارد.

یک وب سایت فروشگاهی چه امکاناتی دارد؟

وب سایت فروشگاهی در وهله اول می بایست دیزان جذابی داشته باشدو به نوعی کاربرپسند بوده و رابط کاربری خوبی داشته باشد. چرا که اگر وب سایت شما مشتریان را سریعا به مقصودشان نرساند سبب خسته شدن مشتری شده و چه بسا که از خرید صرف نظر کند. پس در کنار اینکه امکانات یک سایت فروشگاهی باید قابلیت بالایی داشته باشد،این مساله هم ارجعیت دارد که از دیدگاه یک کاربر یا مشتری وب سایت فروشگاهی شما هوشمند بوده و با پیشنهادات خود مشتری را سریع به محصول مورد نظرش برساند.
پیشنهاد ما این است که برای سفارش طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی از تیم کارشناسان هیرکانا بصورت رایگان مشاوره گرفته، تا بهترین راه را به شما نشان بدهیم. هدف ما این است که در جایگاه یک کارشناس بهترین راهنمایی را در جهت بهبود کسب و کار شما ارائه دهیم. و اگر توفیق همکاری پیدا کردیم بهترین کار را برای شما مشتریان عزیز تحویل دهیم.

با مادر ارتباط باشید.