چرا باید طراحی سایت مشاور املاک کنیم؟ 

مشاور املاک بودن، یکی از کسب و کارهایی است که امروزه نیاز به اینترنتی شدن در آنها به شدت احساس می شود. امروزه همه چیز به نوعی به تکنولوژی و فضای مجازی گره خورده بطوری که صد در صد وابسته به اینترنت شده اند. و ضرورت استفاده از این فضای آنلاین برای هر کسب و کاری به شدت احساس نیاز میشود. 
با این شرایطی که مردم همیشه با کمبود وقت مواجه هستند، به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید بخاطر شرایط شغلی مجبور است هر شب بعد از اینکه از کار تعطیل می شود بنگاه به بنگاه در خیابان ها به دنبال خانه بگردد. و شاید بخاطر پول کمی که دارد یا مجبورشود به مورد های نامناسب دل ببندد یا اگر وقت داشته باشد مشاوراملاک های بیشتری را بازدید نماید. و این پروسه چقدر می تواند زمان بر و خسته کننده باشد! حال فکر کنید که همان شخص بعد از تعطیل شدن درخانه روی مبل نشته باشد و در حالی که یک لیوان چای دردست دارد لپتاپ خود را روشن کرده و با آرامش متناسب با مبلغی که دارد و خیلی از شرایط دیگر درسایت مشاور املاک سرچ می کند و ملک مناسب را انتخاب کرده. 

یک وب سایت مشاور املاک چه امکاناتی را در اختیار شما می گذارد؟

طراحی سایت مشاور املاک در گرگان

این دیدگاه غلطی است که فکر کنید کسی برای خرید خانه به سایت مراجعه نمی کند! همانطورکه می دانید اکثر افراد گوشی های هوشمند دارند و البته که جزء جدایی ناپذیر افراد شده و به سادگی در کسری از ثانیه هر سوالی که بشود را دراینترنت سرچ کرده و جواب سوال خود را مییابند. این بدان معنی است که استفاده از تکنولوژی در همه ابعاد زندگی افراد نفوذ کرده. و راه گشای خیلی از مشکلات و مسائل آنها شده.

شرکت برنامه نویس در گرگان

مزایای داشتن وب سایت اختصاصی مشاور املاک؟

مزایای داشتن وب سایت را می توان از دو منظر در نظر بگیرید:

1- برای مشاورین املاک : طراحی سایت مشاور املاک داشتن چه مزیت هایی برای بنگاه های مشاور املاک دارد؟

این شرایط برای مشاورن املاک مهیا می شود که به سادگی املاک خود را همچون ویترینی 24 ساعته به نمایش بگذارند و تمامی جزئیات املاک خود را در معرض نمایش گذاشته و حتی می توانند عکس های املاک خود را بارگزاری کرده تا مشتری با تماشای تصاویر تصور دقیقتری از ملک و البته مشتری بیشتری جذب نمایند. 

گستردگی فعالیت بگونه ای است که مشاورین املاک می توانند به کمک وب سایت مشاور املاک از هر نقطه ای از ایران املاک را برای فروش، رهن، اجاره بگذارند و در حقیقت املاک خود و مشتران خود را مدیریت نمایند. شاید در طول روز نهایتا فقط بتوان به 10 نفر مختلف خدمات داد اما از طریق وب سایت می توانن تا 10 هزار نفر هم خدمات داد!!! و این یعنی فرصت بیشتر کاری و با توجه به این که سود حاصل از درصد و یا پورسانت به عنوان واسط در این شغل بالا است. در نتیجه اگر کار خودمان را در این زمینه به خوبی انجام دهیم منفعت بیشتری میتوانیم ببریم.

2- برای مشتریان : طراحی سایت مشاور املاک چه مزیت هایی برای مشتری ها دارد؟

همانطورکه در بالا اشاره شد، صرفه جویی در زمان و هزینه جزء مزیت های شاخص وب سایت مشاور املاک در این بخش می باشد. یکی از مزیت های بارز وب سایت مشاور املاک علاوه بر اینکه به آسانی می تواند املاک را بازدید نماید این است که مخاطبین می توانند بصورت کاملا رایگان املاک خود را برای فروش، رهن و یا اجاره در سریعترین زمان ممکن در سایت به انتشار بگذارند. 

 

بنظر شما یک سایت چقدر می تواند در صرفه جویی زمان موثر باشد؟

 

در نظر بگیرید شخصی که در به در به دنبال ملک مورد نظر خود است و به بنگاه مراجعه می کند بعد از احوال پرسی شرایط خود را از لحاظ پول به مسئول مشاور املاک بیان میکند و آن شخص دفتر مربوطه را باز کرده و با ورق زدن به دنبال گزینه ی مناسب برای مشتری است با فرض اینکه بعد از مدتی ملک مناسب شرایط مشتری را پیدا کند و مشتری حاضر باشد تا ملک را ببیند، مشاور مربوطه باید با مالک هماهنگ کند تا منزل حضور داشته باشد تا درب خانه اش را به روی مشتری باز نماید و.... آن وقت با فرض اینکه طی بازدید خانه، مشتری ملک را پسند کند و معاملعه صورت گیرد. فکر کنید که در روش سنتی چه پروسه ی طولانی باید طی شود تا معامله صورد بگیرد. در حالی که یک وب سایت مشاور املاک تمامی مراحل که نیاز مند حضور فیزیکی است همچون جستجوی ملک در بنگاه ها و بازدید اولیه ی املاک را حذف کرده و به سادگی با چند کلیک در سایت و بررسی شرایط خانه ها و تماشای تصاویر خانه ها می توان انجام داد. و در صورتی که قصد نهایی کردن معامله را داشته باشند با مراجه حضور در بنگاه و هماهنگی با مالک اقدام به بازدید ملک کرده و در نهایت کار را تمام میکنند.

 

طراحی سایت مشاور املاک تهران

بنظر شما داشتن یک وب سایت مشاور املاک به افزایش کسب و کار کمک نمیکند؟

 

  چرا باید املاک ساز هیرکانا را تهیه کنیم؟

املاک ساز هیرکانا

طراحی سایت در نگاه اول باید ظاهری جذاب و گیرا داشته باشد و کاربر پسند باشد تا کاربران برایشان ماندن در سایت و جستجو در آن سخت نباشد. سامانه ی املاک ساز هیرکانا ، سامانه ای تخصصی در حوزه طراحی سایت برای املاک و هوشمند سازی سامانه ی مشاور املاک، طراحی و پیاده سازی شده است. رسالت اصلی این سامانه الکترونیکی کردن مشاور املاک و کم کردن خطاهای انسانی و حذف سیستم سنتی است. در سامانه املاک ساز هیرکانا برای مدیر این قابلیت مهیا است که لیست املاک اعم از اجاره ای، فروش، رهن،  مدیریت متقاضیان املاک، دفترچه تلفن هوشمند ،سیستم مالی و از همه مهم تر یک وب سایت با گرافیک عالی و کاملا رسپانسیو را نام برد.

یک وب سایت مشاور املاک چه امکاناتی باید داشته باشد؟
 

املاک ساز هیرکانا در دو سطح با پلن نقره ای و املاک ساز با پلن طلایی ارائه می شود. که پلن نقره ای املاک ساز هیرکانا یک وب سایت کامل با امکانات اولیه می باشد که از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد. اما پلن طلایی املاک ساز هیرکانا یا پلن حرفه ای هیرکانا کاملا اختصاصی بوده و علاوه بر امکانات پلن نقره ای امکانات دیگر آن مطابق با سفارش مشتری طراحی می شود.

  کلام آخر : 

اگر شما یک آژانس املاک و مستغلات هستید، بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را جدی بگیرید تا در عرصه ی جدید و پرقدرت و نوظهور دنیای آنلاین از بستر رشد مناسبی که مهیا است و رقبای شما در ایران بشدت ضعیف هستند خود را قدرتمند جلوه داده و درآمد خود را به حداکثر برسانید.

برای سفارش طراحی سایت مشاور املاک چکاری باید انجام دهیم؟

جهت سفارش یا مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفنی ( 017-32162970 ) و یا آدرس وب سایت ( Https://Hircana.com )و در بخش تماس با ما، با ما در ارتباط باشد.

در ادامه یک نمونه وب سایت مشاور املاک طراحی شده توسط هیرکانا رامشاهده خواهید کرد.