چرا باید موشن گرافی تبلیغاتی را جدی بگیریم؟

موشن گرافیک یکی از خلاقانه ترین و جذاب ترین انواع تبلیغات بحساب می آید.درنتیجه موشن گرافیک تبلیغاتی که امروزه جایگزین فیلم های صنعتی و تیزرها شده بار بسیار سنگینی را بر دوش خو در جهت معرفی کسب و کار یا محصولات بر عهده دارد. امروزه بازاریابی ویدئویی فضایی از کسب و کار را ایجاد کرده که هر کسب و کاری که در این فضا غایب باشد قطعا احساس ضرر می کند.

بازاریابی ویدئویی چیست؟

بازاریابی ویدیویی نوعی فرایند فیلم سازی جهت تولید ویدیو هایی است که رسالت اصلی آنها معرفی و گسترش کسب و کارها، برند ها چه از لحاظ شخصی یا تجاری است. بطور کلی می توان گفت که اگر کسی قصد ارائه خدمات و محصولاتی در دنیای مجازی اینترنت و رسانه های اجتماعی را داشته باشد، میتواند با استفاده ازانتخاب روش های درست بازاریابی ویدئویی یا همان ویدیو مارکتینگ از جمله ساخت موشن گرافی تبلیغاتی یا ساخات انیمیشن به نتیجه دلخواه و سودمند برسد.

کمپین بازاریابی خود را شروع کنید:

همیشه اولین قدم برای شروع یک استراتژی درست ازجمله بازاریابی ویدیویی، ضروری است که پیش از انجام کار، شناخت کامل و درستی از بازار هدف داشته باشیم.
فراموش نکنید، که در زمینه ی تولید موشن گرافیک تبلیغاتی، فیلم نامه و داشتن خلاقیت تاثیر ویژه ای در راه انتقال پیام به مخاطبین خود دارد. هدف از تولید تیزرهای تبلیغاتی بصورت موشن گرافیک دروحله ی اول معرفی محصول است و در گام دوم درگیر کردن مخاطب در جهت فروش محصول. تیزرهای تبلیغاتی باید بگونه ای ساخته شوند که مخاطب به سادگی از آن نگذرد و حداقل برای دقایقی به فکر فرو رود و در مورد آن تفکر نماید.
همانطور که درمقالات قبلی گفته بودیم موشن گرافیک زاییده ترکیب تصاویر حرکت داده شده که بر روی آنها صداگذاری می شود که بدون نیاز به فیلمبرداری و نور و تکنیک های مربوط به ساخت فیلم در واقعیت گفته می شود.

 انتشار ویدئوهای موشن گرافیک در شبکه های اجتماعی همچون آپارات، اینستاگرام، لینکدین و... علاوه براینکه نقش بسزایی در برندینگ دارند همچنین ثابت کرده اند که در افزایش نرخ تبدیل بسیار تاثیر گذار است. درنتیجه از وجود ویدئوهای موشن گرافیک نباید غافل شد.

برای سفارش و ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی چه باید کرد؟

هیرکانا چراغ بهترین و به صرفه ترین راه را برای شما روشن میکند و برای حرکت در آن راه با شما همگام خواهد شد. راهی که ما سالها رفته ایم و به پیچ و خم ها و میانبر هایش آشناییم. ما به شما مشاوره ساخت موشن گرافیک و هر راه کار دیگری برای تبلیغات را خواهیم داد که کدام گزینه تبلیغاتی برای شما بهتر است، آنگاه انتخاب و گزینش با شماست. برای ساخت موشن گرافیک با ما تماس بگیرید.

درادامه میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید:

>> طراحی موشن گرافیک در گرگان

>> مراحل ساخت موشن گرافیک