شرکت طراحی لوگو هیرکانا به عنوان شرکت متخصص طراحی لوگو در گرگان، برای مشتریان خود جهت طراحی لوگو یا آرم کسب و کارهای خودطراحی لوگو مطابق با نیاز آنها طراحی می کند،  پیش ازخواندن این مقاله میتوانید مقاله "چرا باید لوگو داشته باشیم؟" را مطالعه کرده و از ضرورت های داشتن لوگو آشنا شوید:

طراحی لوگو در گرگان

طراحی و اجرای انواع لوگو، لوگوتایپ، نشانه در گرگان و دیگر شهر های کشور

طراحی لوگو در هیرکانا حرفه ای، متناسب و مقرون بصرفه. ساخت لوگو یکی از اساسی ترین و جدی ترین مسائلی است که در طی راه اندازی کسب و کار خود بصورت حرفه ای،  باید به آن پرداخته شود. اگر دارای شرکت و یا حرفه ای هستید که میخواهید آن را به عموم معرفی کنید. در ابتدا نیاز به طراحی لوگو دارید.

لوگوی شما معرف کار و شخصیت کسب و کار شماست. طراحی لوگو حرفه ای بسیار ضروری است و برای این کار نیازمند تیمی حرفه ای هستید تا در این زمینه به شما کمک کند. در نتیجه طراحی لوگو یا طراحی آرم شما باید به گونه ای باشد که مخاطب شما با اولین نگاه علاوه بر ینکه جذب آن می شود، می بایست که از کلیات کار شما باخبر شود. در نتیجه ما می گوییم لوگو باید، متناسب طراحی شود. در ادامه آرم شرکت شما باید جزئیات آن به گونه ای باشد که مخاطب شما به فکر فرو برد و با اندکی تامل دریابد که وکتورها و المان های بکار برده شده در آن به چه دلیل بوده در نتیجه لوگوی شرکت شما باید حرفه ای طراجی شود.

لوگوی کسب و کار شما نماینده ی تمام وقت شماست که حتی در زمان هایی که خودتام حظور هم ندارید بخوبی از شما دفاع کرده و...
طراحی لوگو در گروه مهندسی هیرکانا به چند روش انجام میشود. شما عزیزان میتوانید همین حالا از طریق فرم سفارش سریع و حرفه ای طراحی لوگو اختصاصی خود را سفارش دهید.

:: مراحل ساخت لوگو در هیرکانا

طراحی آرم در هیرکانا چند مرحله ی ساده اما کارآمد دارد.
در اولین گام پس از اینکه صاحبین کسب و کار و یا متقاضیان لوگو از طریق پل های ارتباطی با ما تماس گرفتند . در ادامه ی انجام کار و طی روند، از ایده هایی که در ذهن دارند و معرفی کسب و کار خود سعی بر این می شود که به طراح جهت دهی شود و طراح نزدیکترین طرح را به کارفرما ارائه دهد. و یا اینکه کارفرما با کشیدن طرح اولیه لوگو بر روی  کاغذ، بیان کند که چه طرحی را در نظر داردو کارشناسان و طراحان هیرکانا با طراحی لوگوی حرفه ای، آن را به کار فرما ارائه دهند. همواره گروه طراحی هیرکانا در تلاش است تا در تعامل با مشتری بتواند رضایت او را جلب کند. برای گروه ما رضایت شما از همه چیز مهمتر است.

در گام های بعدی ویرایش های بسیاری انجام میشود تا شما را به طراح مورد نظرتان برسانیم.

طراحی آرم خود را به تیم حرفه ای هیرکانا بسپارید!

به این مراحل جهت درک بهتر مراحل ساخت لوگو دقت کنید. همچنین شما میتوانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید. چه از طریق سیستم چت آنلاین چه از طریق سیستم تیکتینگ. می توانید سفارش لوگو بصورت اینترنتی را انجام دهید.


گروه مهندسی هیرکانا با بهره گیری از طراحان با تجربه و خلاق تاکنون توانسته است نظر بسیاری از شرکت ها را جلب کند و طراحی لوگو حرفه ای آنها را انجام دهد.