چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

 امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت مشاغل هم خود را هسو کرده اند و برای اینکه از این قافله عقب نمانند خود را وابسته به اینترنت کرده ایند. که هم اکنون در قالب اپلیکیشن و وب سایت ها در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند. چرا که درک کرده اند تعداد کاربرانی که از اینترنت استفاده میکنند روزانه رو به فزونی است. و این بدان معنی است که هرکه کار خود را بلد باشد و در این عرصه پیشگام باشد جذب مشتری بیشتری داشته و بتبع، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد.
در ادامه آکادمی هیرکانا در این مقاله به اهمیت داشتن یک سایت و البته سفارش طراحی سایت میپردازد. پس با ما همراه شوید:
پیش از آنکه به اهمیت داشتن سایت بپردازیم، به سوالاتی که برای افراد پیش آمده اشاره می کنیم:
احتمالا برخی افراد این سوالات را از خود می پرسند :
چرا باید یک وب سایت داشته باشم یا طراحی کنم؟
طراحی یک وب سایت چه کمکی می تواند به من بکند؟
و سوالاتی ازین دست...


1- امروزه مردم حتی برای پیدا کردن شماره تلفن از اینترنت استفاده می کنند. این بدان معنی است که پیشرفت تکنولوژی مردم را به راحت طلبی هرچه بیشتر واداشته. و دیگر حاضر نیستند خیلی از اطلاعات را در ذهن خود داشته باشند، هر موضوع یا مطلبی که برایشان سوال باشد درعرض چند دقیقه با یک جستجو ساده میتوانند جواب سوال خود را بیابند.


2- شاید همه ی مردم نتوانند در سطح شهر مغازه داشته باشند و فعالیت کنند اما اینترنت بطور عادلانه برای همه این فضا را در اختیارشان میگذارد تا فعالیت کنند و موفقیت در کسب و کارشان به تلاش خودشان بستگی دارد.


3- شاید درواقعیت پشتیبانی 24ساعته و البته در تمامی روزهای هفته، غیر ممکن باشد. اما اینترنت به شما این قابلیت را می دهد که همانند یک بیلبورد تبلیغاتی 24ساعته و در طی 7روز هفته پشتیبانی و خدمات خود را ارائه دهید. و این قابلیت بسیار مهمی می تواند باشد.


4- داشتن مشتری بیشتر می تواند نتیجه ی تلاش و فعالیت بیشتر شما باشد. شما هرچه بهتر تلاش کنید و سریعتر نیاز مردم را مرتفع کنید، حس اعتماد مرد نسبت به شما بیشتر و طناب ارتباطی بین شما مستحکم تر می شود. و هیچ چیز این طناب را نمی تواند پاره کند مگر فعالیت نداشتن در اینترنت، به روز نبودن، نادیده گرفتن نیاز مردم و... .در کنارهمه ی این مسائل اگر شما اصول سئو و بهینه سازی سایت را رعایت کنید می توانید از این کانال یا فضای بازاریابی جدید و خوبی که برای شما ایجاد شده بهترین استفاده را کنید و کسب و کار خود را رونق بخشید.


5- خریدهای اینترنتی سال به سال در حال افزایش است. شفافیت در توضیحات کالا و امکان انتقال کامل و صحیح کالا همانند یک بوم بزرک، ضمن اینکه ریسک حاصل از خرید را برای کاربر بسیار پایین می آوردو علاوه برآن این قابلیت را به کاربر می دهد که با آگاهی بیشتر کالای مورد نظر خود را با دیگر برندها مقایسه کند و انتخابی صحیح و دقیق انجام دهد. این ابتکارات است که مردم را روز به روز به سمت اینترنت می کشاند و آمار خریدهای اینترنتی را سال به سال افزایش می دهد.


6- اگر میخواهید مشتریان بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید باید وب سایت داشتته باشید. مثلا شما در محله از شهر سوپرمارکت دارید و روزانه فروش مشخصی از بابت اینکه همسایه ها و رهگذر ها حضور میاورند در مغازه شما و وسیله ای را میخرند دارید. اگر شما وب سایت و یا اپلیکیشن داشته باشید این فضا را برای مشتریان دیگر محله ها و بخش های دیگر در سطح شهر را ایجاد کرده اید تا بیایند و از طریق وب سایت شمکا خرید را انجام دهند. تنها با چند کلیک!! آیا اینکار جذاب نیست؟ هوشمندانه تر این است که شما می توانید تخفیف های ویژه و مناسبتی بگذارید و مشتریان بیشتری راجذب کنید.

همین الان دست بکار شوید و خود را وارد فضای آنلاین نمایید.گروه مهندسی هیرکانا با سال ها تجربه و پروژه های موفق میتواند شما را کاملا آماده حضور در دنیای اینترنت و برخورداری از ویژگی های بی شمار آن نماید.

طراحی سایت گرگان
طراحی سایت مشهد
طراحی ساسیت ساری