متاسفانه اکثر ما از اهمیت کارت ویزیت غافل هستیم و بر این باوریم که داشتن کارت ویزیت فقط جهت ارائه نام، شماره تلفن و نام و آدرس محل کار است! ازین واقعیت نباید غافل شد که نحوه طراحی، یکی از بزرگترین عناصر موثر در مخاطبان است. این قانون نانوشته نه تنها در کارت ویزیت بلکه در هر چیزی که میبینیم بسیار مهم است.
 کارت ویزت باید آنقدر جذاب باشدکه در نگاه اول طراحی آن مخاطبان را مجذوب خودش کند. که داشتن یک کارت ویزیت جذاب حداقل 5 پارامتر دارد که با آن اشاره خواهیم کرد:
1-    لوگوی فردی یا شرکت که طراحی آن هم جزء اولویت های برتر در داشتن کارت ویزیت است. برای دانستن اهمیت داشتن لوگوی حرفه ای کلیک کنید.
2-    ساده بودن کارت ویزیت. کارت ویزیت نباید آنقدر پیچیده باشد که مخاطب را گیج کند. لذا این اتفاق مانع از رساندن پیام اصلی خوش میشود.
3-    فونت کارت ویزیت. اندازه ی فونت باید مناسب باشد. نه آنقد بزرگ که حواسمان را پرت کند و نه آنقدر کوچک که خواندن را برایمان سخت نماید.
4-    کارت ویزیت باید اطلاعات اولیه ازجمله نام،آدرس،تلفن را دارا باشد. که البته جز مهمترین بخش کارت ویزیت است.
5-    هارمونی رنگ که مربوط میشود به بحث روانشناسی مساله.
6-    جنس و نوع کارت ویزیت . میخوای انواع مدل های کارت ویزیت رو ببینی؟
با رعایت این 5 پارامتر مخاطب باور دارد که با مجموعه ای حرفه ای روبرو است و این به خودی خود پالس مثبت را به شما القا می کند. و البتع سبب مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما شده که ادامه ی مذاکرات را برای شما هموارتر کرده و سبب  تسریع بخشیدن در روابط انسانی شده و هم چنیین فراید شبکه سازی. شاید خیلی اوقات باشه که لزوما شما مستقیما کارت رو به مخاطب مورد نظر نرسانده باشید. و این اتفاق توسط شخص ثالثی صورت بگیرد. و چه راه معرفی بهتر از کارت ویزیت!! دادن کارت ویزیت این فرصت را به مخاطب میدهد که سروقت و با دقت به مطالعه ی شما بپردازد. این امتیاز خوبی است که کارت ویزیت شما از طراحی و محتوای خوبی برخوردار است.
کارت ویزیت شما باید ذهن مخاطب را درگیر کند و برای این کار باید از طرح های غیر معمول استفاده بشود. تا در ذهن مخاطب هک شود. شما میتوانید برای داشتن یک طرح خوب بصورت آنلاین از مشاوره طراحان حرفه ای بهره برده و از خدمات طراحی آنلاین  کارت ویزیت بهره ببرید.
به کسب و کارتان بها دهید و دست بجنبید.

حتما بخوانید >> آیا برای کسب و کارمان کارت ویزیت مهم است؟