آیا برای کسب و کارمان باید کارت ویزیت داشته باشیم؟

چرا به یک کارت ویزیت نیازمندیم؟؟ در عصر حاضر که معروف به عصر دیجیتال هست و  هر کس با خود یک تلفن همراه هوشمند حمل می کند و به سادگی دسترسی به اینترنت دارد، ممکن است درباره کارایی زیاد کارت ویزیت تعجب کنید.

 هر فردی نیاز به یک کارت کسب و کار یا یک کارت ارتباطی دارد. شما کارت بازرگانی نیاز دارید به این دلیل که راه آسانی برای برقراری ارتباط دیگران با شما فراهم می کند.

 

:: سه دلیل برای داشتن کارت ویزیت

۱- کارت های کسب و کار افراد را مجبور به پیگیری می کند.

این مهمترین دلیل برای این است که چرا کارت ویزیت داشته باشیم زیرا هنگامی که شما فردی را ملاقات می کنید و با آن ارتباط های کتبی برقرار می نمایید( فاکتور، نامه، خبرنامه، بسته‌های اطلاعاتی، پوستر و غیره) و همراه آن یک کارت ویزیت نیز ارسال می‌کنید.درحقیقت  شما به صورت عمیق‌تری با فرد گیرنده ارتباط برقرار کرده و فرصتی بوجود آورده اید تا بدون نیاز به قلم و یا موبایل خود او را مجبور به پیگیری کنید.به همین دلیل است که هنوز هیچ تکنولوژی نمی تواند جایگزین کارت کسب و کار در تشویق مردم به پیگیری ارتباط با شما شود.

 

۲- کارت های کسب و کار به شما شخصیت می دهد

شما باید بیشترین تلاش خود را داشته باشید که کارت‌های ویزیت شما نسبت به دیگران متمایز باشد. زیرا برای کوچکترین  کارهایی که انجام می دهیم بزرگترین پیام ها را ارسال می کنیم.یک کارت کسب و کار نشان می دهد که که شما وقتی را گرفته اید تا اطلاعات خود را در یک کارت قرار دهید.

 

۳-صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان یکی از مهمترین دستاوردهای داشتن یک کارت ویزیت می باشد. یک کارت کسب و کار خوب نه تنها نام و اطلاعات تماس شما را شامل می شود. بلکه مهارت های شما را هم ذکر می کند . این کارت‌ها اثربخشی بیشتری نسبت به سایر رسانه‌های تبلیغاتی دارند زیرا حس قوی در شخص ایجاد کرده و موجب تماس رو در رو هستند. داشتن این جزئیات فوق العاده می تواند تمایزات را بسازد، گرچه شخصی که شما ابتدا کارت کسب و کار خود را به او ارائه می دهید ممکن است به مهارت های شما نیاز نداشته باشد ، اما ممکن است کسی را در شبکه خود ببیند که نیاز به کسی مانند شما دارد.خوب است که به یاد داشته باشید که برخورد های تصادفی با افراد مختلف همیشه رخ می دهد. پس همیشه باید خود را برای استفاده از این جلسات و فرصت هایی که ممکن است توسط آنها بوجود آیند، آماده کنید.